مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- آقای وزیر قول شما به بازنشستگان چی شد؟!

مخابرات ما – از روزی که مهندس آذری جهرمی به بازنشستگان قول داد که “مطالبات شما را قبول دارم” تا این لحظه هنوز اقدامی عملی مشاهده نشده است.

یکی از خوانندگان بازنشسته می نویسد:

بازنشسته …

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ در ۸:۴۵ ق.ظ

با سلام وعرض ادب
رفاهیات بازنشستگان که وزیر محترم قول پرداخت آن را داده بودند این ماه در فیش حقوقی بازنشستگان نبود پس کی پرداخت میشود ؟

اجازه بدهید برای رعایت عدالت به دو نکته اشاره کنیم. یکی برای وزیر و دیگری برای بازنشستگان!

برای بازنشستگان:

وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران قول داده اند تا پایان سال مشکلات بازنشستگان را حل کنند.

 

برای وزیر و مدیر عامل:

آقایان محترم! وضع مالی ما -شاغلین بازنشستگان شرکتی و ….- از دم غیر قابل تعریف و خارج از استانداردهای نان و پنیری است! حرف که می زنید ما توی حسابمان دنبال پولش می گردیم! چاره ای نداریم! چه کنیم؟! در این سن و سال از دیوار مردم بالا برویم؟

 

 

967890cookie-checkشما نوشته اید- آقای وزیر قول شما به بازنشستگان چی شد؟!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
19 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    سلام و تشکر همانطوریکه مستحضر هستید بازنشستگان عموما افرادی هستند با درآمدهای ناچیز و مخارج بالا ، و جا داره به این افراد رسیدگی بیشتری بشه چون خود شاغلین هم بازنشسته خواهند شد و در این مسیر قرار خواهند گرفت و الان سرمست ازاین پیمانه ای که برایشان مقدر شده نباشند ، چون یکروز در صف این عزیزان خواهںد آمد و آنگاه داد و فغانشان بلند خواهد شد ، پس الان اگر در موقعیتی هستید کاری کنید ، بهر حال با توجه به شرایط امروز ۏ دریافتی ناچیز این عزیزان کاری کنید که شرمنده خانواده هایشان نباشن

  2. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم و وزیر عزیز و جوان
    نقل است در زمانهای قدیم شاعری پیر ، امیری را مدح گفت و شعرش را در حضور امیر جوان خواند امیر را بسیار خوش آمد به خزانه دار فرمود که 1000 دینار طلا (سکه تمام )شاعر را صله بدهند ، شاعر پیر از فردا هر روز به خزانه دار امیر برنا مراجعه نمودی و طلب صله نمودی و جواب همواره این بود “انشالله فردا ” بالاخره شاعر اندوهگین به پیش امیر پیروز رفت و قصه دراز کرد ، امیر کامکار گفت تو یک قطعه بگفتی و ما را لحظه ای شاد و امیدوار کردی و ما جمله ای گفتیم و تو را سالی شاد و امیدوار نمودیم زیاده از این چیزی مخواه که زیاده خواهی است .
    رحم الله من قرا الفاتحه مع الصلوات خدا همه مومنین را بیامرزد همانطور که امیدوارم شاعر قصه ما آمرزیده شود .

  3. اکبر-ظ می گوید

    بازنشستگان عزیز لطفا اهتمام لازم را برای طرح همسان سازی حقوق بین بازنشستگان و شاغلان نشان دهید.سالهاست که مجلس روی این طرح مطالعه میکند اما هیچوقت دولت ان را اجرا نکرده.چه خوب میشد در زمان تجمع بازنشستگان با وزیر در باب این مقوله هم مذاکره میشد.

  4. اکبر-ظ می گوید

    منتظر وعده های وزیر در خصوص بازنشستگانیم.انشاالله که وعده سرخرمن نباشد.

  5. مازندران می گوید

    سلام سردبیر مازندران بانک صادرات ۶۶۰ واریز شده آیا خواروبار هستش؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      احتمالا پول لباسه. جاهای دیگه با هم واریز شده

  6. پیام می گوید

    یه حرف حساب از ناشناس. برگشت بخش ثابت به دولت

  7. امیدوار می گوید

    سلام سردبیرجان،لطفا اگه میشه درخصوص طرح بازنشستگی که در حال تدوینه صحبت بکنید واقعیتش خیلی همکاران منتظر آن هستن.با امتنان و ارادت خاص

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      باید حرفی بشه که بزنم
      همه منتظر نظر معاونت مالی هستن تا پولشو جور کنه.تامین مالی بشه.
      خبری بهش چشم بهتون میدم

  8. ناشناس می گوید

    با سلام
    مخابرات در سال ۹۸ با بحران نیروهای باتجربه مواجه خواهد شد.اکثر نیروهای با تجربه حس کارکردن با این مدیریت های سفارشی و کند ذهن را ندارند و کاری هم از دستش جهت تغییر وضعیت برنمی آید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سال 98؟
      یعنی الان نیست؟

  9. سعید می گوید

    با سلام، شرکت مخابرات که کلا چشمش رو بر بازنشسته ها بسته گویی سالیانی از عمر گران بهای خودشون را در چنین سازمانی سپری نکرده اند، مخابرات رو کلا بخشیدند و کارکنان بنده خدای اون رو هم سرگردان کردن که بواسطه کمی دستمزد هی صدای ناله و نفرینشون رو به هواست ، سالیان درازی ست که هی وعده و وعید می‌دهند، که هنوز به سرانجام نرسیده و تعدادی از عزیزان شرکت به رحمت خدا رفتن و معلوم نیست مابقی هم به حقشان خواهند رسید یا روانه گورستان خواهند شد، بهر حال ما دست به دامن هر کسی شدیم نتیجه ای عاید نشد و از خدا می‌خواهیم حق ما رو از کسانی که ظلم رو می‌دارند یگیرند، آیا رواست بازنشسته ای شرمنده خانواده خودش بشه و از حداقل امکانات بهره مند باشه، خلاصه کنم وضعیت مخابرات رو جوری بد جلوه دادند که کارکنان شریفش هی مرتب حرف موضوعات مالی رو بزنند در حالی که چنین نیست و مخابرات وضعیت خوبی هم داره، بهر حال مخابرات با ندادن حق خوارباربازنشستگان، گرفتن گروه ها، مدارک تحصیلی را حساب نکردن و خیلی مشکلات دیگه، بار سنگینی بر دوش همکاران گذاشته که امیدوارم از زیر این دین و حق الناس در بیاد بدرود

  10. بازنشسته می گوید

    حداقل حقوق در سال 1397 مساوی است با 12000000 ریال
    بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد 1389 بن خواربار 1397 بازنشستگان مساویست با حداقل حقوق ضربدر 55درصد

    12000000*55%=6600000ریال
    اگر اشتباه است لطفا راهنمایی کنید تا شرمنده زن وبچه نباشیم.

  11. بازنشسته می گوید

    با سلام وعرض ارادت
    اگر مخابرات ایران میبایست حسن نیت خود را ثابت کند بن خواربار بازنشستگان مهر ماه 1397 را میبایست بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد 1389 پرداخت نماید.

  12. رضا می گوید

    شما از این مسئولین انتظار دارید برای شما کاری انجام بدهند این آقای مدیر عامل مر نگفته بود سهام ترجیهی تا پایان شهریور برای دسته ای بخصوص آزاد میشه .پس چی شد نتیجه اینها فقط وعده در مانی هیت ولا غیر

  13. رحیمی ازخرم آباد می گوید

    باسلام
    مخابرات درآمدش درردیف شرکت نفت است اما حقوق کارکنانش هرگزقابل مقایسه با کارکنان شرکت نفت نیست.حتی حقوق پرسنل مخابرات به اندازه کارکنان جهادکشاورزی که هیچ درآمدی ندارد هم نیست.به عنوان نمونه یکی ازهمکارانم که دراداره نصب بوده واکنون بازنشست شده ماهانه دومیلیون حقوق میگیرد.اگه آقایان خواستند تا مشخصاتش رابفرستم .ایمیلم راداده ام.

    1. اکبر-ظ می گوید

      سلام همشهری لطفا مشخصاتش رو بده.بلکه عموم متوجه بشن اواز دهل مخابرات فقط از دور خوش است.

  14. کسری می گوید

    سر دبیر عزیز سلام
    نمی دونم کجا و تو چه قسمتی براتون کامنت بذارم که ربطی به شرکتی ها داشته باشد
    تو رو خدا خیلی دلمون گرفته
    هوای پاییزی و قشنگیه
    بچه های شرکتی به جای لذت از این هوا باید دلشون بگیره
    تو رو خدا دیگه کم آوردیم بخدا شب تا صبح رو با درد قلب سپری می کنیم
    چی شد این طبقه بندی ؟ چی شد وعده های بهار و تابستونی اجرا

  15. ناشناس می گوید

    وزیر چه کاره‌ی مخابراته که برای اون تعیین و تکلیف می‌کنه؟ فقط کنترل ۲۰ درصد سهام با وزیره، جز این نیست که! اگه راست می‌گه و واقعا دلش به حال شاغلین (رسمی، قراردادی، شرکتی و کارگزاران) و بازنشستگان می‌سوزه، یک لایحه از طریق هیئت وزیران به مجلس بفرستند و با ستاد اجرایی توافق کنند و بخش ثابت رو برگردونند به دولت تا از این همه ظلم و ستم به کارکنان و ملت و زیرساخت‌های مملکت جلوگیری بشه!

نظرات بسته شده است.