مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نسیم همراهی در فارس/ تهدیدهایی که فرصت می شود.

مخابرات ما- آنچه در فارس رخ داد انتظاری است که از همه استانها می رود.هدایت نیروی سوال گر جوانان به مسیری که با آرامش مشکلاتش پیگیری شود.

هفته گذشته نیروهای شرکتی برای اعتراض به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در استان فارس از استانداری تقاضای مجوز برگزاری تجمع داشتند.همه چیز می توانست در قالب یک تهدید به رودررویی ختم شود کاری که در برخی استانها شده است.

اما در فارس اتفاق دیگری رخ داد.مدیر منطقه فارس و مدیران استان با برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ, رودرروی جوانان استانشان به پاسخگویی ایستادند.

در این جلسه که با حضور مهندس ایزدی مدیر منطقه فارس و بسیاری از  مدیران این استان برگزار گردید همه حرفها و درخواستها مطرح شد.در نهایت مدیر منطقه فارس برای اینکه نشان بدهد همه چیز در استان پیگیری شده و خاتمه یافته است به نیروهای شرکتی قول داد برای آنان از مهندس صدری وقت بگیرد و همراه با آنان در جلسه مشترک با مدیرعامل مخابرات ایران برای طرح مشکلات آنان شرکت کند.

نیروهای شرکتی بدنبال این همراهی, تصمیم به عدم پیگیری طرح قبلی خود مبنی بر برگزاری تجمع گرفتند.

مدتهاست علیرغم مخالفتها و موافقت های فراوان, طرح طبقه بندی مشاغل در معاونت توسعه نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران در حال پیگیری است.این طرح مراحل آخر خود را می گذراند یعنی گرفتن مجوز از هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران توسط مدیر عامل.آنچه نیروهای شرکتی را نسبت به سرانجام آن نا امید کرده است طولانی شدن مراحل اجرائی این طرح است.

بهر حال با این تصمیم در فارس فعلا آرامش به اردوی فارس بازگشته است و همه منتظر اقدام مدیر منطقه فارس , مخابرات ایران و مدیر عامل آن مانده اند.

 

 

968010cookie-checkنسیم همراهی در فارس/ تهدیدهایی که فرصت می شود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    باسلام
    لطفا وزارت ارتباطات وشرکت مخابرات ایران در مورد بن خواربار بازنشستگان وتفاوت رفاهیات از سال 1389 تاکنون بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان عمل کنند که با این وضعیت گرانی ومخارج زیاد سخت نیازمندیم .پس لطف کنید تفاوت بن خواربار بازنشستگان را زودتر پرداخت نمائید.

  2. بازنشسته می گوید

    سلام و تشکر همانطوریکه مستحضر هستید بازنشستگان عموما افرادی هستند با درآمدهای ناچیز و مخارج بالا ، و جا داره به این افراد رسیدگی بیشتری بشه چون خود شاغلین هم بازنشسته خواهند شد و در این مسیر قرار خواهند گرفت و الان سرمست ازاین پیمانه ای که برایشان مقدر شده نباشند ، چون یکروز در صف این عزیزان خواهںد آمد و آنگاه داد و فغانشان بلند خواهد شد ، پس الان اگر در موقعیتی هستید کاری کنید ، بهر حال با توجه به شرایط امروز ۏ دریافتی ناچیز این عزیزان کاری کنید که شرمنده خانواده هایشان نباشن

نظرات بسته شده است.