مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نرخ مکالمات سفر اربعین از سه هزار تومان به ۹۰۰تومان کاهش یافت

مخابرات ما- بابک تراکمه عصر امروز در بندرعباس گفت: نرخ مکالمات ایران به عراق با رایزنی های صورت گرفته  از دقیقه‌ای ۳۰۰۰ تومان به دقیقه‌ای ۹۰۰ تومان برای ایام اربعین حسینی کاهش یافت.

وی افزود: در ۱۰ نقطه از مسیر ارتباطی نجف به کربلا، با همکاری شرکت‌های اینترنتی عراق وای‌فای رایگان برای زوار فراهم است همچنین صحن حضرت زهرا در دو روز آینده به وای‌فای مجهز خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: ظرفیت ارتباطاتی دو کشور به دو برابر گذشته ارتقاء یافت  و بناچار با افزایش نرخ ارز، استفاده از خدمات رومینگ و به‌ویژه رومینگ دیتا بسیار گران خواهد بود بنابراین  توصیه مان به زایران است که  برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حتما از سیم‌کارت‌های عراقی استفاده کنند.

تراکمه افزود: با شرایط گفته شده تماس از ایران به عراق مقرون به صرفه‌تر است بنابراین در ساعات پیک، که از ساعات غروب آغاز و تا یک بامداد ادامه می‌یابد از تماس‌های غیرضروری بپرهیزید.

این مقام مسول گفت: علی‌رغم همه‌ی تمهیدات صورت گرفته اپراتورهای عراقی، در مسیر نجف به کربلا در ایام منتهی به اربعین، با شلوغی مسیرهای ارتباطی مواجه خواهیم بود.

نرخ تعرفه ایرانسل 

وی تاکید کرد: اپراتور ایرانسل علاوه‌بر ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه‌ی رایگان، بسته‌های ویژه‌ای را برای زائران اربعین حسینی ۹۷ در نظر گرفته است.

تراکمه بیان کرد: از تاریخ ۲۸ مهرماه تا ۱۱ آبان ماه سال جاری، ۱۰ مگابایت اینترنت به‌صورت روزانه و رایگان برای مشترکان ایرانسل قابل فعال‌سازی است و همچنین زائران اربعین حسینی (ع) می‌توانند از میان چهار بسته اینترنت هفتگی، بسته‌ی مورد نظر خود را استفاده کنند.

وی در پایان گفت: از زایران حسینی در خواست داریم از تماس های غیرضروری دراین ایام خودداری کرده و سعی نمایند در ایستگاه های تعیین شده وقابل اعتماد از نت استفاده کرده تا موارد امنیتی بروز نکند.

968260cookie-checkنرخ مکالمات سفر اربعین از سه هزار تومان به ۹۰۰تومان کاهش یافت

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.