ایرانسل رتبه اپراتور برتر ثابت ایران از نگاه مشتری را کسب کرد.
مخابرات ما- با اعلام نتایج سومین دوره «نظرسنجی از مشترکان اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات»، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، حائز رتبه نخست این نظرسنجی در ایران شد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سامانه ارزیابی الکترونیکی کاربران از اپراتورها را با هدف ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، توسعه خدمات، ارتقای سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان راهاندازی کرده و کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات میتوانند با مراجعه به صفحه نظرسنجی در وبسایت این سازمان به نشانی itmon.cra.ir/satisfaction جزئیات نظرسنجی انجام شده را مشاهده کنند.
ایرانسل، ارائهدهنده گستردهترین شبکه اینترنت نسل چهار ثابت ( TD-LTE)، این سرویس را مرداد ماه 95 در مشهد مقدس راهاندازی کرد و تاکنون 150 شهر ایران را تحت پوشش آن قرار داده است.
اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بیسیم برای تامین اینترنت سازمانها، موسسات و شرکتهای تجاری و همچنین منازل مسکونی به شمار میرود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویسهای موجود اینترنت ثابت از جمله ADSL، تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان میآورد و محدودیتهایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم ، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.
نظرات بسته شده است.