مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بحث آزاد- بجای تغییر مدیران استانی, سیاست گزاران را تغییر دهید.

مخابرات ما – بحث بسیار جالبی در مجموعه دوستان مخابرات ما درگرفته است.گروهی معتقد است باید بر اساس ارزیابی مدیران استانی را تغییر داد و مدیران استانی باید قبلا در مقابل ارزیابی واکنش نشان می دادند.گروه دوم می گویدبجای تغییر مدیران استانی ابتدا سیاست گزاران مخابرات ایران را تغییر دهید. ما این ایده ها را با علاقه مندی دنبال می کنیم.برای ما اصل ایده مطرح است نه صاحب آن.

نویسنده: بهشتی نژاد

مخابرات ما -سلام  بر سردبیر گرامی سایت مخابرات ما, فردا فایل هایی را برایتان می فرستم حاوی نوعی خاص از ارزیابی که بر اساس درخواست شما می تواند در استانها اعمال گردد.

البته هنوز کامل نشده است. چند روز دیگر هم باید روی آن کار کنم.اما  میخواهم   تفاوت تحلیل های …  و قسمت های دیگر را برای بررسی استان ها ببینید. بخاطز همین چندمورد تحلیل جدید را بر اساس ارزیابی عملکرد فعلی استانها به آن اضافه می کنم. اگر صلاح بود منتشر کنید.

بخشی از این  اطلاعات  نباید به سازمان تنظیم و جاهای دیگه برسد …

نکته مهم دیگر اینکه به مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در حال حاضر توصیه می کنیم  فعلا بجای تغییر مدیران مناطق که ممکن است بطور واقعی ارزیابی نشده باشند  معاونتها, مدیرکل ها و روسای ادارات مخابرات ایران را تغییر دهد که روابط حاکم بر انتخاب مدیران در گذشته نمی توانسته یک انتخاب خوب را ضمانت کند.
راستش نگران نتایج ارزیابی این گروه هستم!

در گذشته دیده شده است استانها مجبور به اجرای سیاست های غلط ستادی شده اند و همین موضوع باعث زیان بیشتر استانها و مخابرات ایران شده (بارها دیده شده استان کار درستی را انجام می داده ولی بنا به دستور مخابرات ایران مسیر صحیح خود را عوض کرده است ) بنابراین تا لایه مدیریتی متوسط و پایین مخابرات ایران عوض نشود و هرکسی در جای درست خود نباشد اوضاع بهمین منوال خواهد بود

سردبیر گرامی!

انجام توصیه شما برای بررسی وضعیت استانها طولانی شد چرا که برای من در خارج از ستاد مخابرات ایران و ستاد استانها باید به اطلاعاتی تکیه می کردم که جمع آوری آن شدنی باشد. اما امروز نگران شدم! نگران اخذ تصمیماتی در مخابرات ایران بر اساس آنالیزهای نامناسب!

برای نمونه اجازه می خواهم به یک مثال استناد کنم.  برخلاف آن جیزی که نشان داده میشود استان  تهران باید خیلی بیشتر از این اعداد, درآمد داشته باشد اما استان ایلام در حد بضاعت و شرایطش خوب عمل کرده است.

فردا گزارش خود را برایتان ارسال می کنم هر طور صلاح دانستید در جریان حرکت و سیاست مخابرات ایران و استانها هزینه کنید.باز هم تاکید می کنم در انتشار برخی آمار و اعداد حتما دقت کنید.

 

971060cookie-checkبحث آزاد- بجای تغییر مدیران استانی, سیاست گزاران را تغییر دهید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. پرنده آبی می گوید

    سلام
    بیش از نه سال از خصوصی سازی میگذرد اما در یک بررسی ساده به نظر نمیرسد مخابرات در این چند ساله ترقی کرده باشد. آیا مدیران استانی در این بین مقصرند؟ اگر اینطور بود که تا کنون آنها چندین بار عوض شده اند اما چرا بهبودی حاصل نمیشود؟
    آیا مدیر عامل یا اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران مقصرند؟ آنها نیز چندین بار عوض شده اند. پس مقصر کیست؟
    به نظر اینجانب مقصر اول کسانی هستند که سیاست های جاری مخابرات و برنامه های راهبردی را تعیین میکنند چون مابقی افراد دنباله روی آنها هستند این برنامه ها هستند که مخرب هستند ( هم کدی و گرفتن مشاوران خارجی طرح سیمرغ و ره نگاشت و…. ) هزینه های هنگفت روی دست مخابرات میگذارند
    دوم اینکه وقتی مخابرات توانایی چانه زنی در خصوص افزایش پالس را ندارد ( ضعف در تعامل با دولت ) علی رغم تورم این چند ساله چگونه میخواهد درآمد بالا کسب کند
    سوم مخابرات در چه جایی تا کنون سرمایه گذاری کرده که اکنون انتظار درآمد از آن را دارد؟ کرام بذر در زمین کشت مخابرات کاشته شده که انتظار محصول پر بار داریم؟
    چهارم ۸ سال فشار بر روی پرسنل انگیزه را از کلیه پرسنل رسمی و خصوصی گرفته است دیگر سالهاست به بخشهای فنی اهمیتی داده نمیشود آیا درآمد مخابرات از کار فنی هاست یا بخشهای ستادی که آمار ارائه میکنند؟
    بهرحال آینده روشنی برای مخابرات دیده نمیشود مگر اینکه بطور کل دیدگاههایمان عوض شود. سیاستهای درست و پر درآمد …. افراد کارآمد جهت تعامل با دولت و مجلس جهت بالا بردن پالس ، فرهنگ سازی جات استفاده بهتر و بیشتر از تلفن ثابت ( متاسفانه یکی از مشکلات مخابرات تقابل سیار و ثابت و ارتباط مالی آنها با هم است که با توجه به قدرت سیار، اجازه هرگونه اختیاری و ابتکار عملی از ثابت گرفته شده است مثل بسته های مکالمه سیار)

  2. ناشناس می گوید

    باز برای تهرونى ها! ،ديگه بسشونه! هر دو ماهى ىك مدير!
    ما بدبختا 36 ساله در س.ب یک مدیر داريم . حداقل مدلش رو عوض کنید

  3. همکار مخابرات تبریز می گوید

    اتفاقا تا زمانی که این مدیران هستند مخابرات حال خوشی نخواهد داشت
    سیاست گذاری مهم است ولی رمق مجری برای اجرای سیاست مهمتر
    مدیران حریص و پر جنب و جوش را جایگزین مدیران سنتی و خواب آلوده ننمایند هیچ توفیقی حاصل نخواهد شد

  4. مازندران همیشه سبز می گوید

    گل گفتی سردبیر. چرا روسای برخی شهرستانها سالهاست در اون صندلی جا خوش کرده اند. و به زورگویی ادامه میدن. رئیس شهر ما با مدیرعامل استانمون هستن رئیس هر کاری میخواد بکنه دستش بازه. نمونه ش ظلم در حق شرکتیهاست. تو مسئله غربالگری دیگه مدیرعامل نمیتونست رو حرف رئیسمون حرف بزنه. این درد ماست فعلا تحمل میکنیم

    1. بیقرار می گوید

      از زمان خصوصی سازی تا بحال روسای شهرستانی کمترین جابجائی رو داشته اند
      مخابرات رو از دست باندهای روسای پارتی دار نجات بدهید

نظرات بسته شده است.