مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه ای سرگشاده برای مدیر جدید مخابرات منطقه همدان.

مخابرات ما – آنچه می خوانید نامه ای سرگشاده است برای مدیر جدید منطقه همدان از سوی یکی از خوانندگان عزیز مخابرات ما و عضو گرامی مخابرات منطقه همدان.

 

جناب آقای مهندس گرزین عزیز

مدیر محترم جدید منطقه همدان

ضمن عرض خوش آمد به شما مدیر محترم و تقدیم صمیمانه ترین خیر مقدم ها
به عنوان جزء کوچکی از خانواده ی معظم مخابرات منطقه همدان طی این نامه ی سرگشاده و جهت بهبود و رونق کار حضرتعالی از سردبیر شایسته و بزرگوار سایت خبری و محترم مخابرات ما که به حق در امر خطیر خبر سازی و خبر رسانی فعالیت های بی دریغ و دلسوزانه ای کشیده اند استدعا دارم این نامه را در جایی بگذارند که حضرت عالی مطالعه نموده و سبب گردد دید مناسبی نسبت به اوضاع کنونی منطقه همدان در اختیار شما بگذارد – انشاء الله- پس بی حاشیه به سراغ اصل مطلب می روم :

 ایجاد و تقویت فضای همبستگی
 جناب مدیر آنچه مخابرات امروز ما و اکثر ادارات از آن در رنج هستند نبود فضای همبستگی بین مدیران و کارکنان است. لطفاً با تدبیر و به سرعت فضای همبستگی و نزدیکی تمام اجزا را به هم ایجاد و فضای حذف و نفی و دفع یکدیگر با بدبینی و تنگ‌نظری که سبب انزوای بخش زیادی از نیروهای کارآمد شرکت خواهد شد تغییر دهید.

 وحدت
 همه نیروهای متخصص و متعهد سطح شرکت که هدفشان سربلندی و پیشرفت مخابرات ایران و مخصوصاً مخابرات منطقه ی همدان است بسیج کنید وبا ایجاد مسیرترقی و استفاده از پیشرفت و تکنولوژی مسبب برخورداری مردم از دنیای فناوری نوین گردید ، کاری کنید تا تخصص و ترقی در کنار هم قرار گیرند و راه انجام این مهم ، باز شدن راه گفت‌و‌گو و مشاوره با دلسوزان بی منت و گوشه نشین است.

 تغییر نگاه مدیران
 متاسفانه مدیران ما تنها نماینده و بیانگر یک سلیقه و جهت در سطح شرکت شده اند؛ لذا مستدعیست با آشنایی مدیران با ساختار نوین مدیریت و متد علمی آن به کاهش تبعیض و نگاه آمرانه ی قرون ماضی پایان دهید.

ایجاد فضای باز و امن رقابت علمی حد اکثری
 فضای بی رمقی موجود حاکم بر منطقه ی همدان که خود عامل مهم در جا زدن و احساس نارضایتی شغلی است باید به فضای باز و امن و آزاد رقابتی مثبت تبدیل شود، هر یک از کارکنان باید بتواند از حقوق قانونی خود بهره ببرد و ستیزهای کنونی و نا آرامی های موجود به رقابت سالم تبدیل شده و قدرت انتخاب نیز نسبت به راهکارها و راهبردهای چشم انداز تحول بالا برود.

 رفع محدودیت‌های بی‌جا
فراهم آوردن زمینه برگزاری جلسات هم اندیشی و انتخابات باز و آزاد با محوریت کارکنان حتی در جهت انتخاب مافوق و مدیر بالادستی –از راه دموکراسی – که تقویت کننده امید است عامل مهم برای بازگرداندن اعتماد و همبستگی به شرکت و کارکنان است.

رفع محدودیت‌ها و موانع موجود جهت بر قراری طرح طبقه بندی مشاغل و استخدام دائم کلیه قراردادی ها اعم از ۹۲ ای ها و ماقبل آن

 امید واثق و رجا داریم که با رفع موانع موجود و رایزنی های متعالی حضرتعالی شاهد بهبود اوضاع قراردادی ها و بخش خصوصی ها و سایر عزیزان باشیم به آن امید انشاء الله.

پایان دادن به افراط و تندروی
 نباید به مدیران و روسای محترم ادارات به طرزی القا گردد که رازق روزی هستند و نماینده ی توزیع مواهب لطفاً دیدگاه حاکمیتی مدیران و تنبهات مالی را از طریقی دیگر بهبود دهید تا این دیدگاه کم رنگ و محو گردد .کم کردن از حق السعی و دسترنج کسی او را عارف به الله و متقی نمی سازد…

 کارآمدی بیشتر قوای محرک و خطوط مقدم ادارات و مراکز
 به طور کلی امور مشترکین و شبکه کابل و هوایی و سامانه های پاسخگو نظیر ۱۱۸ و ۲۰۲۰ به علت تعامل بیشتر با اقشار مختلف جامعه خط مقدم شرکت ما هستند هر چه این خطوط مقدم آگاه تر منظم تر و با برنامه تر و پاسخگو تر باشند حتم به یقین درآمد شرکت و شوق مشترکین نسبت به استفاده از خدمات مخابرات افزون می گردد بیایید کاری کنیم تا طلایه دار تغییر در خطوط مقدم باشیم و ب ایجاد انگیزه و دلخوشی عمری از دعای خیر این عزیزان بهره مند باشیم.

شنیدن اعتراض و پاسخگویی
 قشر حقوق بگیر در فشار است.گاهی این فشار با تلخی های یک مدیر شتاب میگیرد و روزگار را بر کارکنان وکارگران تلخ و سیاه میکند. کارکنان اعتراضات به حقی دارند؛ همه باید این اعتراض را بشنویم و به جای جلوگیری از اعتراضات به حق، باید همه ارکان حاکمیت اداری درصدد رفع مشکلات منجر به این اعتراضات برآیند. بی‌شک معترضان دلسوز نیز متوجه فضای امروز هستند و اجازه سوءاستفاده از این اعتراضات که بهانه به دست تکسانی را می دهد را نخواهند داد. کارکنان بهتر از هر کسی می توانند مراقب این مسأله بوده و اجازه ندهند اعتراضات به‌حقشان زمینه سواستفاده افرادی که دلسوز نیستند را فراهم آورد.

 پاسخگویی پاسخگویان
 نیاز به بسط و گسترش این بند کلام نیست گاهی مسئول بالا دستی با یک نگاه دلسوزانه – صحبت مدیرانه – تدبیر عالمانه –نصحیت خردمندانه کاری را انجام میدهد که صد رقم پاداش و تشویق انجام نمی دهد.مدیران را پاسخگو کنید.

زنده نگه‌داشتن اعتماد کارکنان به مدیر ارشد سیستم
 از هر راهی که میتوانید با زیر دست اعتماد سازی کنید. زیر دست بداند که دیده شده و حرفش خریدار دارد و مدیر ارشد هم دلسوزانه به دنبال حل مشکلات و دلجویی از مهمترین سرمایه ی شرکت که منابع انسانی آن است باشد.

 سخن آخر
 بدون تعارف بگویم مدیر قبلی با زدن از حق زیر دست به دنبال طویل شدن مدت حکومتش بود شما را به خدای شهیدان و مجاهدان – شما را به حق خون شهدا و درد جانبازان حقوق ما را در جهت شکوفایی مدیریتتان نکشید.به جوان هال بها دهید-در جهت حل مشکلاتشان بکوشید قول میدهم با رفاقت با کارکنان رتبه ی اول کسب درآمد را برایتان رقم بزنیم. بیایید با تغییر ۱۸۰ درجه ای نسب به مدیر قبلی مخابرات منطقه ی همدان را شکوفا کنیم.

 

971920cookie-checkنامه ای سرگشاده برای مدیر جدید مخابرات منطقه همدان.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. بیقرار می گوید

    سلام برادر عزیز
    آیا این خصیصه ها و در خواست های شما در مدیر جدید وجود دارد ؟ انشاا… که باشد
    اگر خدای نکرده وجود نداشت یا نقص داشت چه ؟
    من فقط یک نکته را جهت یادآوری به خودم سردبیر گرامی و خوانندگان محترم یادآوری کنم که : حتی مدیر عامل شرکت مخابرات هم بدون اذن هیات مدیره همچنین اختیاراتی ندارد آنوقت ما از این برادر عزیز مدیر جدید چه انتظاراتی داریم .
    آقا یک کلام ختم کلام بازنشسته کنید (اول مدیران را ) تا طرحی نو دراندازیم
    با این کاروان هرگز به کعبه نرسی ای اعرابی ای ره که تو میروی به ترکستان است
    یا حق خدانگهدارتان

نظرات بسته شده است.