مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ای بسیار شنیدنی – مدیر عامل می خواند, دستور پیگیری می دهد!

مخابرات ما (شنیده ها) -این مطلب را جزو شنیده های خواندنی باید گذاشت.نحوه اطلاع ما از آن هم بسیار جالب است!

یکی از دوستان مشترک ما با مدیران محترم در حوزه ستاد مخابرات ایران, این چند خط را برایم فرستاد. سوالش این بود که “این مطلب در گروه شما (مخابرات ما-رسمی) نوشته شده است.یک نگاهی به آن بیندازید!”

نگاهی انداختم! شما هم نگاهی بیندازید!

یک زمانی درسفر وقتی گذری بناچار به شهری می رسیدید که مهمانسرا یا مامورسرا مخابرات خالی بود با کارت شناسایی اداره بهتون جا می دادند اما امان روزی که سلیقه ای عمل بشه من دیشب تو بارون وجاده خطرناک, قزوین رسیدم با وجود اینکه 5 واحد مهمانسراخالی بود به من جاندادند وگفتن جناب …. نامی که گوشیشونو جواب نمی دند نامه رفاه می خواند والا به خداهممون همکاریم اگه به داد هم نرسیم کی میخواد به دادمون برسه این حداقل امکانات باقی مونده اداره رو در اختیار کارمند نذاریم وقوانین شخصیمونو اعمال کنیم

بیش از یک نگاه کردم

از این نمونه ها زیاد داریم.خودمان هم وقتی به مهمانسراها می رویم شروع می کنند از بدترین جا تحویل می دهند! اگر بدترین جا خالی نباشد, بدترین جای دوم!

از اصل مطلب دور نشویم!از دوست ستادی پرسیدم “چرا دنبال این مطلب هستید؟”

گفت: “مهندس صدری این مطلب را در گروه شما دیده اند و دستور پیگیری داده اند!خواستم شما هم نظری بدهید.”

برایم خیلی جالب بود!

از آنجا که هیچکس تا این لحظه به من نگفته درباره این موضوع مطلبی منتشر نکن! من هم از فرصت استفاده می کنم تا برای شما نقل کنم!

ولی برایم بسیار جالب بود! یک مدیر عامل حتی تا ساعات دیر وقت شب، هم خودش به مطالب گروه ها سر می زند تا از مشکلات با خبر شود, هم عکس العمل مناسب نشان می هد!

مهمتر از همه اینکه, کار امشب را هرگز به فردا نمی گذارد!

از این نمونه ها در زندگی مدیران عامل دیده ام. مهندس پوررنجبر هم بسیار حساس بود. اما این مدیرعامل، خیلی بیشتر پیگیر است. از این نظر تا بحال نمونه خارجی نداشته!!

فقط دعا می کنم برای دو چیز! یکی اینکه مهندس صدری خسته نشود! دوم اینکه دور و بری ها خسته نشوند! …. بویژه هیئت مدیره!

بدون کمک هیئت مدیره نمی توان تغییرات اساسی به راه انداخت!

 

977640cookie-checkشنیده ای بسیار شنیدنی – مدیر عامل می خواند, دستور پیگیری می دهد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
38 نظرات
  1. مازندران می گوید

    سلام جناب سردبیر بزرگوار ممنون میشم جواب بدید.اینکه میگن طرح طبقه بندی درمازندران متوقف شده صحت داره میشه پرس وجو کنین وعلت توقف بفرمایید ممنون میشم

  2. شرکتی آذربایجان غربی می گوید

    در سازمانی کار می کنیم به این ابهت ولی دریغ از یک کارت شناسایی معتبر و در شأن مخابرات که حتی خودنون رو به جایی معرفی کنیم

    افسوس و صد افسوس که 10 سال عمر جوانیم به باد رفت

  3. دوست می گوید

    بنده از اقای صادقی مهمانسرای شیراز تشکر میکنم.تابستان سال قبل بعلت مراجعه به دکتر از اذربایجان به شیراز سفر کردیم و ایشون پذیرای ما بودن و مشکلی پیش نیومد .با اینکه از همکاران tct بودم

  4. ناشناس می گوید

    انشالا جناب صدری با دید بازتر به موضوع طبقه بندی نیروهای شرکتی ورود کنه و حداقل جهت اینکه کارشناسان بیشتری در طرح طبقه بندی قرار بگیرند به منابع انسانی دستور بدهند که حداقل با جابجایی نیروها در پست تخصصی و پوشش چارت خالی موافقت کنند. جناب سردبیر از شما ممنونیم و ازتون خواهش میکنیم این موضوع رو منعکس و به نتیجه برسونید . سپاسگذارم.

  5. میثم می گوید

    سلام..وام بلاعوض ازدواج..دو ساله از سوالی که ازتون پرسیدم میگذره…دلم خواست این همه مطالب تکراری میگذارید.یک پست را هم بگذارید برای این مطلب.البته از ازدواج شما گذشته ..دیگه فکر ماها نیستید

  6. reza_f می گوید

    سلام…هیچوقت لطف اون همکار از یادم نمی ره…با خانواده وهمراه و بچه کوچک (از طریق قطار) ساعت 4صبح رسیدیم مهمان سرای تبریز…از قبل جا رزرو وهماهنگ شده بود…متصدی مهمان سرا در اون هوای سرد از ورودمان جلوگیری کرد…همه میلرزیدیم…تا اینکه ساعت حدود 7:30 بود که اون عزیز ما رو به نمازخانه اداره راهنمایی کرد تا اتاق مان آماده بشه…خواستم از اینجا از اون عزیزمان تشکر کرده باشم….راستش اسمش خاطرم رفت…موضوع مال 4سال پیشه…زنده باد آذربایجان..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله؟!
      خب نمی تونست همون ساعت 4 صبح شما رو به نمازخانه ببره؟

    2. دشتی می گوید

      آخ نگو تبریز…… که مسئول پذیرش مهمانسرا یه جوان بسیار ناراحت و بی اعصاب بود<من و همسرم هر دو شناسنامه داشتیم و برگه پذیرش هم برای یک شب از استان ما براش ارسال شده بود و اسم ما هم بود تو لیست.ساعت 7 بعد ازظهر بود.آقا گیر داد الا و بلا باید کارت مخابراتیت باشه.خلاصه با کلی خواهش و شنیدن غر غرهای فرد مورد نظر که آی تبریز شهر گرونیه و اینجا مثل شهر شما نیست و اگه من بهتون جا ندم باید بیرن بمونیدو ….خلاصه خیلی بد برخورد کرد و صبحشم با دعوا از اونجا رفتیم خدمت مسئول امور رفاهی که شخص بسیار محترمی بود و از طرف جویای آنچه بر ما گذشت شد و طرف ما رو به دروغگویی هم متهم کرد….عزیزان رو بگم که یک شب تبریز ما کوفت شد.من دیگه از نزدیک تبریز هم رد نمی شم.ولی از رشت براتون هر چی بگم از خوبی و ادب کم گفتم.واقعا دو باری که اونجا رفتم هر چند ساختمونش قدیمیه ولی خانواده ای که خدمات اونجا با اوناست واقعا زحمت می کشن.دستشون درد نکنه.

      1. کمال تبریزی می گوید

        بنده به عنوان یک همکار تبریزی از جناب آقای دشتی پوزش می طلبم هر چند که این پوزش را باید مدیر منطقه و رئیس اداره رفاه از ایشان و سایر همکاران استانهای دیگر بنمایند .
        اگر راستش را بخواهید در تبریز از سالها پیش وضع طوری هست که مهمانسرای ولیعصر را که مهمانسرای خوبی هست از اداره رفاه منفک کرده اند و مهمانان خاص با هماهنگی مستقیم معاونان و مدیران و خارج از مقررات اداره رفاه به اونجا معرفی می کنند و اخیرا هم مسئول این مهمانسرا را به علت …. به عنوان رئیس اداره بررسیهای غیر فنی و … ( که البته اصلا وظایفش مشخص نیست ) منسوب کرده اند .
        جالب است همکاران محترم بدانند در کل مجموعه اداره رفاه فقط آقای موسویان هستند که صادقانه و با احترام کامل تمام تلاشش را در جهت رفاه همکاران بکار میگیرد و لذا اگر مسئولیتی ندارنددنبال بقیه افراد ( حتی رییس اداره رفاه و … ) نروند چون …

  7. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر مهربان یه نمونه از پیگیری های ایشون طرح کاهش ساعت کاری بانوان خدمات اول بوده که تا عمر دارم دعاگوی ایشون و البته شما هستم.

    1. ناشناس می گوید

      دقیقا
      امیدوارم اقای صدری دست به خاک بزنه طلا بشه
      البته و صد البته سردبیر مهربونمون هم همینطور

  8. فریبرز می گوید

    خدمت سردبیر عزیز و همکاران گرامی

    سردبیر جان لطف کنید در رابط باطرح بازنشستگی همکاران لیسانس اطلاعات جدیدی اگه در دسترس هست اعلام کنین چون طبق اظهارات آقای صدری که در تیر ماه گفته بود ظرف یکی دوماه آینده اعلام می کنیم خبری نشد با تشکر کارمند چشم انتظار

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      به من گفته شده در مسیر هیئت مدیره است.یعنی اونا باید روی طرح تصمیم بگیرن.

      1. فریبرز می گوید

        باسلامی مجدد

        در مسیر هیئت مدیره هم دوسال طول میکشه بعد هم مسیرهای تامین مالی و…..سه چهارسال تا بی نهایت

  9. ناشناس می گوید

    سلام نوشته همکار محترم را تایید می کنم و اضافه بر ان جا های خوب را به مدیران می دهند به عنوان مثال در استان فارس اکام شهر در شمال را فقط به مدیران می دهند و بقیه کارکنان حق استفاده از ان را ندارند

  10. همکار رسمی می گوید

    با تشکر از نگارنده این متن و همچنین سردبیر عزیز . در خصوص استفاده یک شب از مامورسراهایی که خالی هم می باشند پیشنهاد می کنم که حد اقل دو شماره تماس از دو مسوول یکی رییس اداره رفاه و دیگری معاون ایشان را در دفتر مامورسرا در معرض دید مستقیم همکاران مخابراتی قرار گیرد تا اگر خدای ناکرده سرایدار و مسوول مامور سرا خسته بود و حالش را هم نداشت تا یک تماس با مسوول مافوقش بگیرد همکاران عزیز مخابراتی بتوانند خودشان مستقیم با مسوولین رفاه تماس گرفته و بتوانند یک شب را در خانه خودشان (مامورسرا)بگذرانند . یا اینکه مسوولین اداره رفاه اختیار تام به سرایدار بدهند و از انها بخواهند برای دادن یک شب اقامت در مامورسرای خالی سخت گیری نکنند و همکاری لازم را با همکاران بنمایند . البته سرایدار باید خوش اخلاق متدین و همکار دوست باشد که الحمدالله اکثرا از این نوع افراد هستند . یک مورد برای من اتفاق افتاد با اینکه مامور سرا خالی بود سرایدار حتی با رییس اداره رفاه هم تماس نگرفت و حاضر هم نشد شماره موبایل یا ثابت ایشان را هم به من بدهد من هم در شب بارانی مهمان یک هموطن اذربایجانی شدم و ایشان به نحو احسن از ما مهمان نوازی کرد . افرین به هموطن اذر بایجانی که نگذاشت ما در چادر سکونت کنیم. این مرد مهمان نواز اذربایجانی غریبه بود و مرد بود. و ان دیگری همکار بود و ………..اقای صدری از اینکه پیگیری می فرمایید از شما متشکریم.

  11. ناشناس می گوید

    به نام خدا
    بسیار از خبر دوست وهمکار کرامی ناراحت شدم اما دستور مدیر محترم جناب اقای مهندس صدری مرهمی بود در جهت تسکین این غم
    اما لازم است جناب اقای مدیر بداند هرکه در استانها کسی را داشته باشد در هرنقطه این کشوور در هر ساعت از شبانه روزی به مامور سر ا برسد با یک زنگ کارش درست می شود
    من امسال به سرعین رفته بودم خواستیم یک شب در مامور سرا اقامت داشته باشم به انجا رفتم به ما جا ندادن ومن راضی بودم به یک اتاق ( پیش زن وبچه ها شرمنده شدم چون قبل از مراجعه من به خودم می بالیدم که مخابرات مکان داردومن یککارمند رسمی اداره ب28سال سابقه کار واقعا شرمنده شدم) اما کسانی را اسم بردند که هم بازنشته بودند وهنوز حضور نداشتند ولی جار ارزرو کرده بودندواز متصدی انجاهم ناراضی هستم در خواست می شود در صور ت امکان در مامور سرا همکارانی که به هر عنوان مکان را قبلا رزرو نکرده باشند ویا بصور تی که به محلی مراجعه می کنند جا داده شو د .فقط از مدی درخواست دارم دستور دهند عدالت برقرار شود

  12. شرکتی خدمات اولی از گیلان می گوید

    سلام ایشالا مدیر در مورد گیلان هم دستور پیگیری بده 2 تا استان مشکل داشتن در اجرای طرح طبقه بندی یزد و گیلان استان یزد که تغییرات انجام شد ولی مدیر گیلان همچنان تاکیید داره من لیست رو امضاء نمی کنم تا زمانی که در گیلان هستم آقای مهندس صدری به داد ما برس

  13. گیلانچی می گوید

    امیدواریم جناب صدری موضوع طبقه بندی گیلان رو که اکثر نیروهای فعال را حذف کردند هم مد نظر قرار دهند.

  14. ناشناس می گوید

    سلام
    مشکل از مسئولین رفا استان ها میباشد که اغلب دوربر مدیر و سرویس دادن به دوستان هستند و لاغیر.

  15. ناشناس می گوید

    سلام. خوب این یعنی چی؟ یعنی با کارت شناسایی مخابرات اگر جا باشه جامون میدن؟ ممنون

  16. بازنشسته مخابرات می گوید

    خدا ان شا الله برای هرکسی که قدم خیر برای کارکنان(رسمی وغیر رسمی) و بازنشستگان این خیل جاماندگان از رفاه و اسایش مخابرات برمیدارد خوب بخواهد و ماهم ارزوی سلامتی برایشان داریم.

  17. همکارشما می گوید

    خدا حفظشون کنه من فقط براشون دعا میکنم که تنش سالم وسلامت باشه والا کمی مدیری پیدا میشه حتی مدیر مستقیم که داری کارمیکنی باهاش اینجوری دل سوز نیست

  18. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    حالا این که شما گفتی خوبه
    من از طرف اداره ماموریت فرستاده شدم به اذربایجان غربی (زمان مدیر عامل قبلی)، برگه ماموریت تو دستم بود … مامور مهمانسرا گفت شما شرکتی هستید…. نمیشه … فک کنید به ادم چه حالی دست میده…
    نه جا میدادن… نه هزینه رفت و امد نه گواهی شرکت در دوره … چرا….. چون شرکتی هستید……. دیگه روشون نمیشه وگرنه میگن برید بمیرید…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      وقتی برگه ماموریت دارید فرقی نمی کنه!

      1. ناشناس می گوید

        باور نمیکنید نه
        خدا شاهده که دقیقا همان جمله رو به من گفت با اینور اونور تماس گرفتن راهم دادن
        ازین موارد کم پیش نیومده سردبیر عزیز

  19. از اردبیل می گوید

    از شما سر دبیر محترم خواهش می کنم که این یک مور دمرا هم در سایت به محضر مدیر عامل منطقه کردستان جناب آقای حکمت برسانید جناب آقای حکمت سرت سلامت باد دو نفر بودیم که موقع برگشت از اربعین کربلا به علت خستگی تصمیم گرفتیم با توجه به نزدیک بودن شهر بانه از سقز یک شب در بانه استراحت کنیم -متاسفانه مسول مهمانسرا بود به ما گفت یا باید پول دهید یا مهمانسرا را تر ک کنید من به ایشان گفتم بابا ما زایر هستیم حتی چراغها راخاموش کرد وگفت برید بیرون -من گفتم با با تو ایلام وکرمانشاه به ما خیلی احترام کردند التماس دعا -اقای … به ما گفت اینجا کردستان است است باید پول دهید -من خواهش می کنم مهمان نوازی راازعراقیها یاد بگیرید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      اینکه پول بگیرند, در برخی استانها برای تامین هزینه های اولیه آنجا اندکی پول میگیرند.
      شما ننوشته اید چقدر خواسته اند!
      اما در این ایام و بویژه در مسیر حرکت زائرین کمی کج سلیقه گی بوده.

  20. شرکتی فراموش شده می گوید

    سر دبیر مخابرات به چنین مدیری نیاز داشت واقعا. که حرفامونو بشنون و با حوصله واسه کارکنان وقت بزارن و هر جا که لازم بود چاره اندیشی کنند آخه سابقه نداشته مدیری بیاد که دلسوز کارکنانش باشه. اگرچه تا حالا واسه تعیین وضعیت شرکتیهای مخابرات فکر اساسی ای نشده اما مدل مدیرعامل صدری هم طی سالهای طولانی نداشتیم تو ادارات دیگه مثل اداره برق و گاز و … اوضاع کارکنان بهتره واقعا”. اما متاسفانه هم مخابرات از نبود مدیر توانمند رنج برده و هم کارکنان خصوصا” شرکتیها هزینه زیادی در این سالها پرداختند. بهر حال مدیر عامل صدری امیدها رو بالا برده. تعیین وضعیت نشدن حقوقشون کمه و حق استفاده از اماکن رفاهی در بسیاری شهر ها از شرکتیها دریغ شده. دو همکار با شغل یکسان(تکرار می کنم یکسان) تو یه مرکز کار می کنند یکی حقوقش یک پنجم دیگریه. شرکتیها به مدیرعاملی با وجدان و دلسوز نیاز دارند فقط همین.

نظرات بسته شده است.