مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر خوب برای بازنشسته ها, تحقق یک قول./رفتار جالب مخابرات در مقابل مطالبات

مخابرات ما – امروز خبر رسید که در جلسه هیئت مدیره بنا به پیشنهاد مهندس صدری, مدیر عامل, مصوب شده است پرداختی های رفاهیات درست مثل شاغلین بر اساس مصوبه سال 1389 محاسبه و پرداخت شود.

خبر خوبی است که مدتها منتظرش بودیم.

در مطالب قبلی هم نوشتیم. همیشه ظرایف توجه ما را جلب می کند در حالی که دیگران ممکن است به کلیات بپردازند.

نکته ظریف این مسئله حس مدیریت در انجام این امر است.

در گذشته هر گاه این موضوعات را پیگیری می کردیم احساس سربار بودن داشتیم! احساس اینکه داریم پول زور می گیریم! خلاصه در برخورد با مدیران و اعلام مطالبات و خواسته ها حس بدی داشتیم همیشه.

اما حالا, در طی تمام روزه او ماههای سال جاری, حتی زمانی که بین خواسته های ما با مدیران اختلاف زیادی بوده است, هرگز حتی یک بار احساس زور, اجبار و سربار بودن نداشتیم.

ما بعنوان پیگیری کننده مطالبات در بزنگاههای متفاوتی این مطالبات را پیگیری کرده ایم. د رجلسات عادی, در جلسات پر تنش, در استانها در … همه جا! اما هرگز مدیران برخورد نامناسبی نداشته اند.

این اولین درسی بود که من از یک مطالبه گرفتم.

همانطور که مطالبه گری یک فرهنگ ویژه دارد, پاسخ به مطالبه نیز دارای فرهنگ و ویژگی خویش است.

مخابرات بالاخره باید این هزینه ها را پرداخت می کرد! کارکنان راهشان را پیدا می کردند.اما بین این پرداخت و آن حس فرار از مطالبات, بین این حس خوشحالی از پرداخت در مخابرات تا آن حس پول زور دادن, فاصله زیاد است.

باور کنید فاصله زیاد است.

اصولا وقتی صاحبان سرمایه به طلب های دیگران می رسند رفتارشان عوض می شود!

اما این بار مخابرات چنین نکرد.

هرگز به بازنشسته ها و شاغلین نسبت های ناروا نداد.

این روی خوش برای من واقعا جالب بود.

لازم است اینجا هیئت مدیره را به میانه میدان بیاورم و از آنان تشکر کنیم. تا بدانند ما مردمان مخابرات و ارتباطات, همه چیز را می بینیم و همه چیز را محاسبه می کنیم.ضمن اینکه قدردان محبت ها هم هستیم.

گذشته از هیئت مدیره,  در این زمان,  مدیر عامل هم در نقش یک مطالبه گر حقوق کارگران ظاهر شده است.در تاریخ روزگار کارگری در ایران سابقه نداشته است.این رفتار محترمانه که کارکنان را صاحب این حق بداند و برای پرداختش ابراز خوشحالی کند, فقط از مدیر عامل ما بر می آید.

 

 

979370cookie-checkخبر خوب برای بازنشسته ها, تحقق یک قول./رفتار جالب مخابرات در مقابل مطالبات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
31 نظرات
  1. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام خدمت همکاران بازنشسته..پرداخت خواربار در فیش ابانماه..پرداخت نشده هنوز..از استان فارس..

  2. ناشناس می گوید

    از جناب آقای صدری بابت این کار متشکریم اما یادمان نرود که این حق مسلم ما هم بود و کسی فکر اشتباهی نکند که انگار چیز اضافه ای به ما بازنشستگان داده شده

  3. کاوه می گوید

    سلام
    اراک حقوق آبان 97 را دادند ولی از پرداخت رفاهیات طبق مصوبه خبری نبود.همکاران محترم در سایر استانها چنانچه دریافت کردند اطلاع رسانی نمایند. با تشکر.

  4. صادقی می گوید

    با سلام از گروه اتحاد صنفی مخابرات بخصوص ،ادمین ها ،لیدرها ،ونقش افرینان ۲۳مهر ۹۶ در پارک اندیشه ،که بدعوت جناب راسخ نهار را در تالار وزارت صرف نمودند وجناب وزیر وجناب صدری که نسبت به خواسته های قانونی وبحق بازنشسته گان شرکت( ۴۳۰۰۰ نفر)جامه عمل پوشانند سپاسگزارم

  5. ناشناس می گوید

    بازنشسته مخابرات با تشکر ازجناب مهندس صدری واعضای هیت مدیره

    1. ناشناس می گوید

      از لرستان
      سلام خبر پرداخت هزینه خواربار در فیش آبان 97 محقق شد از همه دست اندر کاران ممنونیم اما مطالبات معوقه خواربار کی پرداخت میشود

  6. niaz می گوید

    خدا رو شکر

نظرات بسته شده است.