سالهای گذشته با خودمان و دیگران جنگیدیم تا حداقل یک خبر خوش بشنویم!
مخابرات ما- هرگز نمی گویم که امروز در مخابرات فرانسه زندگی می کنیم.هرگز نمی گویم همه چیز خوب است.چرا که این حرف فقط یک بلوف است.
ما مسائل زیادی داریم که هر یک به تنهایی می تواند ما را بشدت ناراضی کند.
اما فقط یک چیز! … یک حرف می خواهم بزنم!
ما سالها در مدیریت مدیران قبلی جنگیدیم, حرف زدیم, حرف شنیدیم, ساعتها پاور پوینت مدیران را هضم کردیم تا حداقل , فقط و فقط یک برا, یک خبر خوش بشنویم و این خبر خوب را در بوق کنیم و اعضای سایت مخابرات ما خبر بدهیم.
دریغ از یک خبر! دریغ از یک نیم خبر!
اما حالا می توانیم خبرها را بشنویم, آن را رد کنیم, به آینده حواله بدهیم, ناراضی باشیم از کیفیت اجرایش و …. ولی هرگز نمی توانیم کتمان کنیم که گاهی خبرهای خوبی شنیده ایم.
خبرهای خوبی که تیم مدیریت مخابرات برای هر کدامش چند ماه دویده است.
نمی توانم بگویم باید حالا بخندیم.اما حداقل می توانیم لبخند بزنیم.حداقل می توانیم به فردا امیدوار باشیم که خبر خوب دیگری شاید بشنویم.
این یعنی افزایش ضریب امید به زندگی! … چیزی که تابحال نداشته ایم.
شرکتی که به بهانه بار مالی حق و حقوق کارکنان (شامل گروه که حق مسلم کارمندان این شرکت است و در همه جای این کشور شرکتهای چون برق و اب هم با وجود خصوصی بودن این حق رو از کارمندان نگرفتن )رو از بین ببره هیچ وقت پیشرفت نمی کنه چون همیشه کارکنان به چشم نا امیدی نگاهش میکنن
سلام خدمت مسوولین محترم شرکت مخابرات ایران اینجانب کارمند شرکت مخابرات استان کرمانشاه میباشم خواستم ازمسوولین محترم بپرسم چه زمانی طرح بازنشستکی جدید اعلام میشود واینکه چرا باتوجه به مصوبه مجلس به ایثار گران برای هر ششماه. یک گروه تعلق گرفت واین گروه دردر زمان دولتی بودن شرکت به این اشخاص دادن چرا بعداز خصوصی شدن شرکت این گروه را ازاین افراد گرفتند مگر ایثار گر بودن هم خصوصی ودولتی دارد لطفا پیگیری فرمایید.
قبلا از پاسخگویی شما تشکر مینمایم(محمدی)
باسلام
عالی گفتین این سوال هنوز بی پاسخ مونده سردبیر محترم لطف پیگیری فرمایید لطفا.. منم ایثارگر (داوطلب) بودم گروه من هم کم شد .حالا هم بازنشت شدم .
خواهم پرسید طی هفته آینده
بقیه همکارا لطف کردن توضیح دادن در مورد مزایاش
ولی نمیدونم برای شما چی میشه
با سلام
سردبیر عزیز توی همه این سال هایی که در این شرکت بر ما شرکتی ها گذشت هیچ وقت هیچ خبر خوبی نشنیدیم هرکدوم در کارمون متخصص هستیم من خودم نیروی تخصصی با مدرک ارشد، کار و مدرک مرتبط و شغلی که از نظر سازمان اهمیت بالایی داره. در آزمون سال 92 قبول شدم ولی یک نفر خارج از سازمان به جای من پذیرفته شد(بدون کوچکترین برتری). هر روز هر اتفاقی هم بیفته قطعا شامل حال شرکتی ها نیست.در طبقه بندی دائما بحث بارمالی مطرح میشه مگه رفاهیات بازنشسته ها بار مالی نداره؟ مگه ما فرزند خوانده این مجموعه هستیم که هر روز و هر ساعت و هر لحظه باید پر باشیم از بغض و ناراحتی و دل شکسته از تبعیض؟؟؟؟ به خدا خیلی سخته تمامی افرادی که در سازمان های دیگه بودن حتی در پایین ترین سطوح، تبدیل وضعیت شدن. طرحی که به جرات میتونم بگم 80 درصد دقت داره با کارشکنی عده ای که معلوم نیست چه هدفی دارن داره به چالش کشیده میشه. شما میگین با کدوم انگیزه ما ادامه بدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با اینکه احترام خاصی برای شما قائلم ولی از بیم و امیدهای چندین ساله خسته شدم. تبعیض خیلی درد آوره خیلی. ممنون از شما سردبیر عزیز که گوش شنوای این روزهای سخت ما هستین.
پرداخت کمک هزینه خواربار بازنشستگان مخابرات طبق آئین نامه مصوب ۱۳۸۹ هیئت مدیره
به منظور تکریم و قدردانی از خدمات بازنشستگان شرکت مخابرات ایران و با پیشنهاد مهندس سیدمجید صدری، کمک هزینه خواربار همکاران بازنشسته شرکت بر طبق آئین نامه مصوب سال ۱۳۸۹، تطبیق و از این ماه پرداخت می شود.
سلام سردبیر
رویه سایت شما بعد از اینکه مجوزهای رسمی شدن را گرفته اید خیلی متفاوت شده است.
بیشتر بجای اینکه وضعیت بد مخابرات ایران را به نقد بکشید بدنبال رفع و رجوع اشکالات آن هستید.
از سایت مخابرات ما انتظار داریم که مستقل باشد و نه وابسته!!!
سلام
افزایش امید یکی از مهمترین و موثرترین مسایل در شرکت مخابرات ایران (و زندگی)
است که باعث ایجاد انگیزه و تحرک و اصلاح و پیشرفت میگردد .
مدیرعامل محترم شرکت نیز در سخنانشان افزایش انگیزه را جزء برنامه های خود تایید کرده اند.
تعجب اینجانب در این است که چرا روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، آنطور که شایسته این مهم است به آن نمی پردازند و اگر پرداخته اند چرا مشهود نیست ؟
برنامه های بسیاری را می توانند به اجرا دربیاورند که هم گلهای امید در میان پرسنل شرکت
شکوفا شود و به تبع آن طراوت و شادابی و *ضریب امید به زندگی !* تمامی اقشار کارکنان
و بازنشستگان خانواده بزرگ و عزیز مخابرات افزایش یابد .
مسلما اینکار باعث خیر و برکت و بهبود نحوه تعامل با مردم عزیز بعنوان مشتریان شرکت (ارتقاء مشتری مداری با اخلاق و امید) بسیار مثبت بوده و در کل تبلیغ عالی ای برای کیفیت خدمات رسانی و ارتقاء برند مخابرات خواهد شد.
مسلما بطور مستقیم و غیرمستقیم در روند فروش وجلب مشتری و افزایش بهره وری و سود شرکت اثر شگرفی خواهد نمود .
البته برای اجرایی شدن واقعی اینکار باید کاشتن و داشتن گلهای امید در داخل شرکت و قلب پرسنل ، ادامه روند مثبت مدیریتی و رضایت آنان با احقاق حقوق قانونی شان مد نظر باشد .
اینکار سرمایه گذاری ای (طبق قانون و آیین نامه شرکت) است که چندین برابر ، سود و ثمره ببار می آورد.
امید که همه به وظایف خود آشنا باشیم و نهایت تلاش را برای زندگی بهتر همگان بکار بندیم
سلام
بی انصافی است اگر به تمامی عملکرد مدیران سابق مخابرات را بد بدانیم .
قضاوت در این مورد نیاز به منابع اطلاعاتی کامل و جامع دارد که در دسترس
ما نمی باشد . پس از لحاظ منطقی نمیتوانیم بگوییم در زمان مدیران پیشین
خبر خوشی نبوده است .
به جرات و از روی تجربه می گویم که حتما اقدامات خوبی هم در مدیریتهای گذشته انجام شده است ، اما اقدامات جناب صدری چیز دیگری است.
آنچه خوبان همه دارند ، تو تنها داری
البته اطلاع رسانی ناقص خود یکی از دلایل قضاوتهای نادقیق خواهد بود ، امری
که در مدیریت فعلی هم البته با درجه کمتری شاهد آن هستیم .
انسان با اعتقاد توحیدی و اعمال صحیح خدایی از نقص به کمال حرکت میکند و در این راه کامل و کاملتر میگردد ، بی عیب و نقص ناب هم خداست .
روند مثبت مدیریت جدید جناب صدری که ماهها پیش ظهور آنرا درک و در گروههای همین
دوستان بازنشسته اعلام کردم ، اما از چند گروه ایشان ، به بیرون هدایت شدم .!
دوستانی که امشب با خبر خوش جناب صدری هم خودشان خوشحال شدند و هم اینجانب و سردبیر
و تمام انسانهای زیبا فکر و هم ساعتی پیش در گروه اتحاد بازنشستگان که جناب صدری نیز
آنلاین شد و با بازنشستگان محترم گفتگو کرد ، کاملا دیدم خود ایشان هم خوشحال و راضی بودند .
روند مثبتی که ایشان آغاز کرده اند نیاز به حمایت تمام پرسنل (که خواسته به حقی دارند و یا ندارند) دارد ، تا بتواند این لبخند را در گوشه لب همه پرسنل شکوفا کند .
می گویید چطور ؟
خوب اینبار از خود ایشان ، آقای مهندس صدری بزرگوار، بپرسید .
(در پرانتز ، جناب سردبیر هدیه ای که خواستم را بدهید.)