مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه روابط عمومی مخابرات ایران و توضیح سایت مخابرات ما

مخابرات ما- امروز روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در مطلبی کوتاه در مورد دیدار نمایندگان کارکنان با مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران چنین نوشت:

انجمن صنفی کارکنان  با مهندس صدری مدیر عامل و مهندس جباری عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران امروز 5 آذر  دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران این دیدار در راستای بررسی نظرات در مورد تقاضای کارکنان بر اساس قانون و تعاملات بیشتر در این زمینه صورت گرفت .

مهندس سیدمجید صدری در این جلسه  با بیان اینکه  این جلسات هماهنگی تا رسیدن به نتایج مناسب ادامه دارد گفت : اولویت ما در شرکت درک متقابل با کارکنان است   .

روز گذشته در مطالب سایت مخابرات ما, با اشاره به بندهایی از صورت جلسه نوشته شده در این جلسه، نویسنده فقط به نشانه موضوعات بحث شده به این موضوعات اشاره کرده بود نه بعنوان مصوبات قطعی جلسه.

معنی و مفهوم مطالب ما این بود که صرفا در این موارد بحث شده و برای رسیدن به نتایج جلساتی با معاونت توسعه نیروی انسانی برگزار می شود.

چنانچه برداشت دیگری غیر از این شده است, مخابرات ما از سوی خود وو نویسنده اش از خوانندگان و مجموعه حاضران جلسه عذرخواهی میکند.

اما ذکر یک نکته ضروری بنظر می رسد که همه ما سال ها برای رسیدن به یک نقطه تفاهم زحمت کشیده ایم.اینک وقتی نمایندگان کارکنان با مدیران مخابرات در یک جا می نشینند و حرف می زنند قطع و یقین به نشانه قدرت سیستم و مدیران شرکت مخابرات ایران در برخورد با تحولات برداشت می شود. ما سالها برای اینکه مدیران به این یک نکته توجه کنند تلاش کرده ایم اما هرگز موفق نبوده ایم.لذا اگر امروز به این نقطه رسیده ایم قطعا بخش بیشترش بدلیل درک مدیران ارشد شرکت بوده است نه تلاش ما و یا حضور کارکنان. چه این دو یعنی تلاش ما و حضور کارکنان ققبلا نیز بوده است ولی هرگز موفق نبوده ایم.

توضیح امروز ما بدلیل این است که هرگز نمی خواهیم کوچکترین سوء تفاهمی بر این دیوار اتحاد خلل وارد کند.چه ما مقصر آن باشیم چه نباشیم.

حاضران جلسه هیچ نقشی در توزیع خبر نداشته اند.فقط زیرکی و هوشمندی نویسنده باعث شده بود به اطلاعات جلسه دست پیدا کند.

امیدوارم همه چیز دوباره برگردد به قبل از دیروز.

 

984910cookie-checkاطلاعیه روابط عمومی مخابرات ایران و توضیح سایت مخابرات ما

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. مرحوم بهلولی نادان می گوید

    «آورده اند روزی حاکم شهر بغداد از بهلول پرسید: …

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      خارج از موضوع بود حذف شد ببخشید

  2. علی می گوید

    درک متقابل با کارکنان !!!
    چه جمله خنده داری برای بچه های بخش خصوصی

  3. بازنشسته می گوید

    با سلام وعرض ادب واحترام (خبر خوب)
    با پیگیریهای سر دبیر محترم مخابرات ودیگر بازنشستگان وبا مساعدت مدیر عامل مخابرات ایران جناب آقای مهندس صدری
    کمک هزینه خواربار بازنشستگان برابر ۵۵%حداقل حقوق سال ۱۳۹۷ مبلغ ۶۱۱۱۹۸۰ ریال در فیش آبان ماه بازنشستگان نشست
    ۱-بایستی پیگیر تفاوت کمک هزینه خواربار از اول سال ۱۳۹۷ تاکنون بر اساس مبلغ ۶۱۱۱۹۸۰ بود تا به حساب بازنشستگان واریز شود.
    ۲-از انجائیکه هیئت مدیره مخابرات مصوب نموده رفاهیات بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مخابرات مصوب ۱۳۸۹ پرداخت گردد.بایستی از سال ۱۳۸۹ تا سال اول سال ۱۳۹۷ رفاهیات (شامل کمک هزینه خواربار -کمک هزینه مسکن -کمک هزینه ایاب وذهاب و……) بر اساس حداقل حقوق هر سال (از سال ۱۳۹۰تا ۱۳۹۶ ) محاسبه وبه کارکنان وبازنشستگان پرداخت گردد.
    ۳-از آنجائیکه از رفاهیات (برای کارکنان ۷درصد ) مبلغ بیمه کسر میشده باید ۷ درصد از مبلغ کارکنان و۲۰ درصد از سهم کارفرما به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز گردد.
    ۴-با این ترتیب کسانیکه بازنشست شده اند بایستی مرخصی وپاداش پایان خدمت مجددا محاسبه وبه حساب بازنشستگان پرداخت گردد
    ۵-از آنجائیکه برای کارکنان ۹درصد (خدمات درمانی) از مبلغ رفاهیات بیمه کسر نمیشده فقط تفاوت دریافت میکنند ولی به نظر من در مستمری بازنشستگی کارکنان ۹درصد تاثیری ندارد.
    ۶-بایستی بعد از تمام احکام توسط مخابرات مبلغ تامین اجتماعی پرداخت وسپس در مستمری کارکنان ۷ درصدی تاثی گذار باشد. یعنی مستمری سال ۱۳۹۷ توسط تامین اجتماعی مجددا احتساب وافزایش یابد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام دوست من چرا همه اش همین یکی را تکرار می کنید
      قربون شکلت کامنتها رو تکراری و مطالب رو خراب می کنید. حداقل حرفتان را با شکلی جدید و با کلماتی متفاوت بزنید.

نظرات بسته شده است.