ایرانسل باید به خاطر خدماتدهی ضعیف در زمان زلزله از مردم کرمانشاه عذرخواهی کند.
مخابرات ما-
بازوند، استاندار کرمانشاه از عملکرد اپراتور دوم ارتباطی کشور در زمان زلزله ابراز نارضایتی کرد و گفت مدیران ایرانسل باید خاطر خدماتدهی ضعیف به ساکنان مناطق زلزلهزده، از مردم کرمانشاه عذرخواهی کنند.
هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه به شدت از عملکرد اپراتور ایرانسل در زمان بروز زلزله در این استان گلایه کرد. وی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران گیلانغرب حاضر شد و گفت مدیران ایرانسل باید به خاطر نقایص متعدد و بزرگی که در خدماترسانی به مردم در مناطق زلزلهزدهی کرمانشاه داشتند، پاسخگو باشند. بازوند از مسئولان اپراتور دوم ارتباطی کشور خواست رسما از مردم استان کرمانشاه عذرخواهی کنند.
درخواست برخورد قاطع با ایرانسل
استاندار کرمانشاه همچنین اعلام کرد گزارش قصور و نقایص اپراتور ایرانسل در زمان بروز زلزله را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منعکس میکنیم و خواستار برخورد قاطع و قانونی با این اپراتور هستیم. وی درباره عملکرد سایر اپراتورها سخنی به میان نیاورد و به نظر میرسد اپراتورهای دیگر مشکل چندانی در مناطق زلزلهزده نداشتهاند. طبق گزارش کاربران از مناطق زلزلهزده در استان کرمانشاه، شبکه همراه اول دقایقی پس از کاهش فشار شبکه به علت شلوغی بیش از حد و تعدد تماسها، به حالت عادی برگشت و مشکلی در خدمترسانی به مشترکان نداشت.
هوشنگ بازوند در ادامه اظهار کرد:
در زلزلهی اخیر، همه مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران، تمام توان خود را برای کمک به مردم در مناطق زلزلهزده به کار گرفتهاند. شرکت مخابرات نیز باید برنامههای لازم برای تقویت سایتهای مخابراتی را ارائه کند. همچنین بانک ملی استان، عملکرد مناسبی در کمک به مردم زلزلهزده داشت و انتظار داریم این روند کماکان ادامه داشته باشد.
استاندار کرمانشاه در پایان گفت بانکها باید این نکته را در نظر داشته باشند که تسهیلات تمامی واحدهایی که برای تعمیرات واحدهای زلزلهزده، پول دریافت کردهاند، تا دو سال امهال میشود. در صورت برگشت بودجه، مدیران کل دستگاهها باید پاسخگوی رسانهها و مردم باشند. اگر مدیران سهم باقیماندهی خود را تا روز شنبهی هفته آینده از خزانه نگیرند، سهمشان به دستگاههای فعال اختصاص داده میشود و این مدیران حق اعتراض هم نخواهند داشت.
نظرات بسته شده است.