مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۹۰۰ روستای گلستان از اینترنت پرسرعت بهره‎مند شدند

مخابرات ما – مدیر شرکت مخابرات استان گلستان گفت: امامزادگان و اماکن مذهبی گلستان که ظرفیت فرهنگی بزرگی در استان محسوب می‎شوند به زودی از فیبر نوری برخوردار خواهند شد.

مخابرات ما(محمد  – گلستان 24) – غلامعلی شهمرادی صبح امروز در مراسم امضای انعقاد تفاهم‎نامه همکاری بین مخابرات منطقه گلستان و اداره‎کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اظهارداشت: اوقاف ظرفیت ویژه‎ای در کشور و استان گلستان دارد و یک فرصت برای توسعه استان محسوب می‎شود.

وی با بیان اینکه مخابرات مجموعه بزرگی در کشور است و ظرفیت‎های بزرگی دارد، گفت: مخابرات منطقه گلستان با یک‌هزار و ۳۰۰ نیرو و پرسنل در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در حال فعالیت است.

مدیر شرکت مخابرات استان گلستان تصریح کرد: زیرساخت‎های خوبی در حوزه ارتباطات داریم و جزو استان‎های پیشگام هستیم و در آخرین ارزیابی که مخابرات کشور از استان‎ها به عمل آورد، مخابرات گلستان در ارزیابی حوزه‎های مختلف زیرساختی و غیره رتبه سوم را کسب کرد.

شهمرادی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بزرگ نیروی انسان در مخابرات گلستان بهره برد، اظهار کرد: از لحاظ زیرساختی در استان وضعیت خوبی داریم و همه روستاهای گلستان از نعمت یک وسیله ارتباطی برخوردارند و ارتباط‌‌ رسانی به این روستاها از لحاظ صرف هزینه و به کار بردن تکنولوژی‎ها که ارتباط پایدار ایجاد کنند، وجود دارد.

***

 

 

988550cookie-check۹۰۰ روستای گلستان از اینترنت پرسرعت بهره‎مند شدند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. نکته می گوید

    سلام
    هنوز در ایام دولتی سیر میکنیم.
    روستاها خارج از تعهدات مخابرات ایران و هرگونه سرمایه گذاری در روستاها بازگشت ندارد و همراه با ضرر است.

نظرات بسته شده است.