مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات و مخابراتی ها در پی آرامش؛ مدیر عامل از حضور گسترده کارکنان و تلاش روابط عمومی ها تقدیر کرد.

مخابرات ما- حرکت زیبای روابط عمومی مخابرات ایران و روابط عمومی های استانی در یک روز تعطیل باعث شد جو همدلی و همراهی در بین مخابراتی ها موج بزند.

روز جمعه گذشته, روابط عمومی در سراسر کشور  پیاده روی خانوادگی برگزار کرد.حضور پر تعداد همکاران با خانواده هایشان نشان می دهد که چقدر جای این حرکتها در میان ما خالی است.

در یک روز تعطیل روابط عمومی ها باعث شدند همه ما دور هم جمع شویم و با پیاده روی جمعی یک روز خوب در مخابرات رقم بزنیم.

مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز از این حرکت روابط عمومی تشکر کرد. به خبر روابط عمومی در این مورد توجه کنید:

مهندس سیدمجید صدری با اشاره به اهمیت برگزاری حرکت‌های نمادین فرهنگی و ورزشی در مجموعه شرکت، از نقش تأثیرگذار تک‌تک پرسنل پرتلاش شرکت مخابرات ایران به‌عنوان برگزارکنندگان دومین همایش سراسری پیاده‌روی خانوادگی، با اهدا لوح تقدیر سپاسگزاری کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری در این لوح تقدیر، ضمن تشکر از استقبال بی‌نظیر همکاران و خانواده های ایشان از حضور در همایش پیاده‌روی، این حضور را نه‌تنها از زاویه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، بلکه به‌عنوان عاملی در حفظ سلامتی و ارتقاء روحیه نشاط و شادی و انگیزه‌های کاری تمام همکاران حائز اهمیت دانست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه در کوران تلاش‌های جمعی آنچه راه نیل به هدفی مشترک را هموار می‌سازد، حضور همه یارانی ست با صمیمیتی مثال‌زدنی، اندیشه و تلاش خویش را در تحقق اهداف عالی شرکت به کار می‌برند، افزود: از زحمات، مساعی و تلاش‌های تک‌تک شما همکاران در اقصی نقاط ایران عزیز که دست‌به‌دست هم داده و چنین حرکت نمادین ورزشی و فرهنگی را رقم زدید، سپاسگزاری و قدردانی می‌نمایم.

 

این حرکت روابط عمومی قابل تقدیر است اما حرکت جدید مهندس صدری برای تشکر از برگزار کنندگان چنین مراسمی نیز بسیار جالب است.تا امروز ما مخابراتی ها معمولا از هم انتقاد کرده ایم.بهمین دلیل جرات و جسارت برگزاری جرکتهای کشوری در ما کم شده است.

دو حرکت، یکی برگزاری همایش پیاده روی خانواده های مخابراتی در سراسر کشور و دیگری تقدیر مدیر عامل از برگزار کنندگان این مراسم، حرکتی شایسته و در خور این مخابرات بزرگ است.

 

988810cookie-checkمخابرات و مخابراتی ها در پی آرامش؛ مدیر عامل از حضور گسترده کارکنان و تلاش روابط عمومی ها تقدیر کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. شرکتی از گیلان می گوید

    ما شرکتی ها هیچ وقت آرامش نخواهیم داشت بعد از سالها طرح طبقه بندی میخواست اجرا بشه به نام شرکتی ها آغاز شد هم به حقوق رسمی ها اضافه شد هم به حقوق بازنشسته ها ولی ما شرکتی ها همچنان با 1400 زندگی میکنیم البته زنده بودن ما جایه سوال داره آقای سردبیر در راه رضایه خدا یه خبر از طبقه بندی بگیر بعد از این همه جنایتی که مدیر گیلان در لیست طبقه بندی و رد نکردن بیمه ما شرکتی ها کرده دیگه واقعا داغونیم ……

  2. به فکر همه می گوید

    جناب مسئول عزیز با سلام
    این نیروهای شرکتی نای پیاده روی نداریم و حتی لباس و کفش مناسب پیاده روی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ای کاش همه یک کمی به فکر جیب خالی این بچه ها باشند و هر کسی فقط خودش رو نبینه
    این حرکات قشنگه
    ولی بهتر از اون اینکه مسئولی به فکر زیر دستان و مجموعه ش باشه
    اینکه کسی به فکر این عزیزان نیست درست نیست
    طبقه بندی به این شکل که گفته شده شامل خیلی از این عزیزان نمی شود من به عینه متوجه تلاش این بچ ها بودم ولی اجرای طبقه بندی به این شکل بذر کینه و بی انگیزه گی رو بین این بچه ها می پاشه
    جناب آرشیان عزیز لطفا خواهشا شما هم در جهت رفع مشکل این عزیزان مثل قبل بکوشید
    این طرح به این صورت درست نیست اگه قراره اقدامی صورت بگیره قشنگتر که تعداد بیشتری رو شامل بشه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من چی بگم برادر
      فقط دازم می بینم هر روز تعداد زیادتری از قطار طبقه بندی پیاده میشن.
      واویلا … این چرا اینجوری شد!؟

      1. ناشناس می گوید

        چرا پیاده ؟ چرا سوار نمیکنن؟ مگه چقد از ارثیه اجداد مدیران مخابرات کم میشه؟

  3. بازنشسته می گوید

    با سلام
    با پیگیریهای سر دبیر محترم مخابرات ودیگر بازنشستگان وبا مساعدت مدیر عامل مخابرات ایران جناب آقای مهندس صدری
    کمک هزینه خواربار بازنشستگان برابر ۵۵%حداقل حقوق سال ۱۳۹۷ مبلغ ۶۱۱۱۹۸۰ ریال در فیش آبان ماه بازنشستگان نشست
    ۱-بایستی پیگیر تفاوت کمک هزینه خواربار از اول سال ۱۳۹۷ تاکنون بر اساس مبلغ ۶۱۱۱۹۸۰ بود تا به حساب بازنشستگان واریز شود.
    ۲-از انجائیکه هیئت مدیره مخابرات مصوب نموده رفاهیات بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مخابرات مصوب ۱۳۸۹ پرداخت گردد.بایستی از سال ۱۳۸۹ تا سال اول سال ۱۳۹۷ رفاهیات (شامل کمک هزینه خواربار -کمک هزینه مسکن -کمک هزینه ایاب وذهاب و……) بر اساس حداقل حقوق هر سال (از سال ۱۳۹۰تا ۱۳۹۶ ) محاسبه وبه کارکنان وبازنشستگان پرداخت گردد.
    ۳-از آنجائیکه از رفاهیات (برای کارکنان ۷درصد ) مبلغ بیمه کسر میشده باید ۷ درصد از مبلغ کارکنان و۲۰ درصد از سهم کارفرما به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز گردد.
    ۴-با این ترتیب کسانیکه بازنشست شده اند بایستی مرخصی وپاداش پایان خدمت مجددا محاسبه وبه حساب بازنشستگان پرداخت گردد
    ۵-از آنجائیکه برای کارکنان ۹درصد (خدمات درمانی) از مبلغ رفاهیات بیمه کسر نمیشده فقط تفاوت دریافت میکنند ولی به نظر من در مستمری بازنشستگی کارکنان ۹درصد تاثیری ندارد.
    ۶-بایستی بعد از تمام احکام توسط مخابرات مبلغ تامین اجتماعی پرداخت وسپس در مستمری کارکنان ۷ درصدی تاثی گذار باشد. یعنی مستمری سال ۱۳۹۷ توسط تامین اجتماعی مجددا احتساب وافزایش یابد

  4. بازنشسته می گوید

    با سلام
    خدمت همکاران رسمی وبازنشسته ها
    شیوه نامه چگونگی احتساب 3/4 خدمت سربازی بعنوان داوطلبی ونحوه پرداخت حق ایثارگری از سال 1388 تاکنون به کارگزینی استانها جهت اجرا رسیده است.

  5. مش ماشاالاه می گوید

    تازه این حرکت در مخابرات شروع شده است

    وگرنه در تاریخ این اتفاق بارها افتاده است

    تاریخ تکرار میشود ، تاریخ عوام فریبی !

    در حالیکه حقوق پرسنل از جمله رسمیها و قراردادیها و شرکتی و بازنشستگان سالهاست که پایمال

    شده است ، و ایشان با انواع ترفندها از تهدید و تطمیع و فریبکاری در پشت صحنه و دور از

    چشم اکثریت کارکنان مشغول است ، در جلوی صحنه حضور کارکنان و دوربینها لبخند! میزند

    و از حرکتهای نمادین!! فرهنگی !!! و ورزشی !!! صحبت می فرماید!!!!!!!

    آیین نامه قانونی مصوب را کلا گروگان گرفته و حقوق حقه پرسنل را با زور و فریب ادا نمیکند و

    آنگاه از حضور یاران !!! و صمیمیت !!! می فرماید !!!

    این شروع سلسله نمایشات جدید خواهد بود !

    1. وکیل کارکنان شرکت می گوید

      نظر شما روشهای شرکت را توضیح میدهد و اینکه برای ندادن حقوق کارکنان رو به کارهای ایذایی و عوام فریبی خواهد آورد و برای عدم تبعیت از قانون متاسفانه خود را مجاز به هر کاری دانسته است
      تعدادی از روشهای غیر قانونی را که شرکت بکار میبرد ، نام میبریم

      ۱. برای طبقه بندی شرکتیها ، برخلاف روند مرسوم قانونی ، با افزودن شرایط و جابجایی پرسنل و چارت ! در صدد این است که کمترین تعداد شرکتها شامل طرح طبقه بندی شود، ضمن اینکه با فشار روانی که علاوه بر فشارهای مادی به شرکتی آورده و می آورد ، میخواهد آنها شرکت را ترک کنند ، همچنین کاملا دو و چند دستگی بین نیروهای شرکتی برای اهداف ناپسند آینده در بین این پرسنل بوجود آورده است .

      ۲. در دایمی شدن قراردادیها هم چون در سالهای قبل که امری حتمی طلق قانون است و حتی یکبار حکم دایمی شدن در hr نیز صادر شده بود، زمان اهداف تفرقه افکنانه را اعمال
      کرد ، البته اینبار هوشمندانه تر ، با اعلام دایمی کردن نیروهایی و عدم اعلام نیروهایی که کاملا الویت داشتند ! ، و اظهار به نیروهای جوانتر که همکاران دیگر نمی گذارند شما را دایمی کنیم و اظهار به نیروهای باسابقه دارتر که نیروهای جوان الویت قانونی را رعایت نکرده اند ، سپس نتیجه گیری که شرکت برنامه دایمی کردن ندارد!
      توطئه ای که از سرتاسر آن فضاحت و بی منطقی و غیر قانونی بودن میبارد .
      ۳. نیروهای دایمی و قراردادی هم در عدم رعایت سایر حقوقشان مثل گروه و مدارک تحصیلی و رفاهی و …همینطور
      و نه سال قانون رعایت نشد و تاکنون نشده و حقها پایمال و عده ای نیز به این خاطر جان خود را از دست دادند اما نهادهای نظارتی که قانون برای نظارت خصوصی سازی و بعد آن و محقق شدن اهداف این خصوصی سازی و منافع و پیشرفت آن برای کشور و شرکت و بخصوص کارکنان ، تعیین شده بودند ، نتوانستند تاکنون به وظایف خود بدرستی عمل کنند و نتیجه بحران پایمال شدن حقوق کلیه پرسنل و همچنین طبق اعلام هیات مدیره بی پولی شرکت !! و فقر آن!! گردیده است .

      اما نکته مهمی که شما در آن راه خطا پیموده اید اینست که خطای مدیرعامل را خیلی بیشتر از ، ظلم عمدی هیات مدیره در نظر گرفته اید
      مدیرعامل ، عامل اجرای دستورات و سیاستگذاری هیات مدیره می باشد و تنها یک نفر از چند نفر هیات مدیره است ، خروجی رای اکثریت این سیاستهای خلاف قانون را بر مدیرعامل دیکته کرده اند .
      پس تقصیر عمده متوجه اعضای هیات مدیره است .
      درصد کمتر باقیمانده این تخلف عمدی و آشکار خسارت زا کارکنان و بازنشستگان و شرکت و مردم و حتی کلیت دولت را ، مدیرعامل و نهادهای نظارتی قانونی و همچنین هیات نظارت عالیه قانون اساسی عهده دارد .

نظرات بسته شده است.