باور کنید اینجا یک مرکز تلفن است!(بازسازی یک وظیفه است)
مخابرات ما- باور کنید برخی مسائل به مدیریتها برمی گردد.اینکه یک مشت گچ به دیوار بزنید خرجی ندارد! اینکه جلوی ریزش خاک از سقف را بگیرید هزینه ای ندارد.
اما از سویی دیگر باید گفت مگر یک مدیر جقدر جان دارد که بابت هر خرابی, یک مشت گچ بردارد و به دیوار بچسباند!آن سقفی که آب از زیرش راه افتاده و نیاز به تعویض ایزوگام دارد با لکه گیری درست نمی شود!
خلاصه اینکه هر دو نوعش را دیده ام.
آنچه امروز می خواهم به شما نشان بدهم موضوعی است بسیار مهم! نمی خواهم کسی بدنیال مکانش بگردد تا با توبیخ یکی دیگران از زیر بار مسئولیت خارج شوند!
حرف امروز من این است که ساختمانهای مخابراتی نیاز به رسیدگی دارد! بویژه نیاز به تجدید ایزوگام دارد.
حرف امروز من این است که …. اجازه بدهید عکسهایی منتشر کنیم که شاید شاخک هایتان را بجنباند!
بله!؟
در محدوده مدیریت شما از این چیزها دیده نمی شود؟!
هرگز چنین ادعایی نکنید! شما حتما به دیدن ساختمانهای مراکز و تاسیسات خود نرفته اید.
از مدیران ارشد این شرکت می خواهیم فکری به حال این ساختمانها بکنند!
مراکز تلفنی از تمیزترین, بروز ترین, شکیل ترین و … ترین ساختمانهای شهر بوده اند!چرا باید به این وضعیت بیفتند؟
برای آخرین بار خواهش میکنم بدنبال مکان و مدیریت ها نباشدی همین الان خودم آدرس دهها فضا را به شما می دهم……
سلام
چشم آقای مهندس صدری برای این وضعیت اسفناک مراکز روشن!
راستی چشم روسای آقای صدری نیز روشن از این محیط و فضایی که آقای صدری درست کرده اند که آقایان پرسنل پیمانکاری و کارگزاران پاچه خوار آقای صدری شده اند و ظاهرا قرار است از این به بعد دستمال یزدی دست بگیرند و وظیفه نوچه گری را انجام دهند.
سلام دوستان
مدیریت مراکز تلفن روستائی و شهری و نوسازی و تعمیرات ساختمان ها کلا تعطیل شده اکثر مراکز تلفن شهری بدون مدیر می باشند اداره ی ساختمان در استان ها به واحد و آنهم زیر نظر مدیر منابع انسانی تغییر سازمان یافته اند . روسای مراکز حذف و شیفت شب سالن ها به امید OMC تعطیل شده نوسازی و تجهیز مراکز تعطیل می باشد و تمرکز بیشتر بر در آمد زائی دیتا و تلفن همراه می باشد سیستم های قدیمی بدون تغییر ورژن و آپ گرید کار می کنند . آموزش کارکنان در حد جزئی دایر است
مدیریت مخابراتی بر مخابرات وجود ندارد
سیستم های ما تعمییرات و بازدید های دوره ای نیاز دارند
بازرسی باید هر 6 ماه یک بار نسبت به ارزشیابی سیستم های فنی و مالی اداری نظارت داشته باشد که آنهم نیمه تعطیل است و موردی انجام میشود
کارکنان به روزمرگی افتاده اند و خبری از بازنشستگی نیست و کسی حاضر به رفتن نمی باشد سالانه کلی هزینه پرسنلی پرداخت میشود که خروجی ندارد
مدیریت ارشد کجاست ؟
این جملات احساسی نیست عین واقعیت است
سیاست های اشتباه تعلق سازمانی را از بین برده
روسای ادارات و مدیران راضی به ترک میزهایشان نیستند و کسی نیست به آنها بگوید به این همه مدیر دیگر نیاز نیست . در بعضی مدیریت ها مدیر با ادارات و کارکنانش تعداشان کمتر از انگشتان یک دست است و همه مدیر و رئیس هستند و دیگر هیچ …
نیاز است مدیریت ارشد و صاحبان سهام تصمیم جدی در خصوص بازنشستگی همکاران در شرف بازنشستگی بگیرند خیلی از کارکنان در 32 و 33 سال خدمت بسر میبرند و بعد از آن ساختار قدیمی را بکلی متحول کنند به یاد شعر معروف می افتم که می گوید
هرگز به کعبه نرسی ای اعرابی این ره که تو میروی به ترکستان است
گرچه نمی توان شتابزده تصمیم گرفت ولی ما در این برهه از زمان نیاز به تصمیم خوب و فوری داریم
ره نگاشت ؟ سیمرغ ؟ اپلای ؟ مدیریت منابع انسانی کجاست ؟ کیست :؟ ایشان مناسب این پست هستند ؟می تواند ؟ برای این توانائی اراده جمعی وجود دارد ؟ مدیر عامل کجای شرکت قرار دارد ؟
در صف است یا ستاد ؟
دست در دست هم با یک حرکت خوب پیش بسوی آینده ایی شکوفا که بتواند پاسخگوی فردا باشد
سلام زحمت کشیده اید
برای احترام به این تلاش می برمش توی سایت صفحه اول
سلام برادرعزیزچراکارگزاران رامتهم میکنی یه زحمت بکش تامرکزمادرشهرساروق اراک تشریف بیاوربعد جمع ببنددرضمن این بی عرضه گی ازناظران ساختمانی است که حقوق نجومی میگیرند ونظارت نمی کنن -هرچه بگنددنمکش میزنن وای به روزی که بگندد نمک -شرکت مخابرات حاضراست جمنشوبگیری ولی امکاناتی دراختیارنگذارد مرکزمن درارای 2000شماره شهری یک روستا با270شماره ویک قطب صنعتی است بافاصله 6کیلومتری بدون هیچگونه وسیله نقلیه تازه جانبازشیمیای هم هستم ووضعیت جسمانی خوبی هم ندارم دریافتی ام هم حداقل حقوق است -آقا
برادر عزیز
قربون اون احساست
میشه بگی نویسنده فلک زده بدبخت چه اشاره ای به کارگزار کرده؟
اصلا چه ربطی به شما داشته که الان اومدی مدعی شدی؟
اگر میخوای حرف طلب خودتو از مخابرات بزنی خب بزن! چرا دنبال بهانه میگردی خب
سلام به سردبیر عزیز…از این متن دلم گرفت بله نگارنده مطلب درستی را عنوان فرمودند و گفته های ایشان مورد تایید ماست. یک زمانی برای ورود به هر مرکزی باید کفش خود را عوض می کردیم و با دمپایی به داخل مرکز می رفتیم حتی اجازه زدن یک میخ به دیوار مراکز را نداشتیم الان وضع طوری شده که در اکثر مراکز که وارد می شویم وضعیت تاسف باری را شاهد هستیم و این مسئله فقط به وضع مالی برنمی گردد بلکه نحوه عملکرد مدیران گذشته با ما پرسنل بوده که دلگرمی و احساس مسوولیت را از ما گرفت و ما را ناامید و افسرده کردند و نتیجه این شد که الان داریم می بینیم .هیچ چیز سر جایش قرار ندارد و این دل ما را به درد می اورد . سوال من این است ایا مدیران فعلی می توانند عظمت گذشته شرکت مخابرات ایران را مجددا احیا نمایند ؟ خودم ناظر مخابرات روستایی هستم و این وضع اسفبار را در مراکز دارم می بینم حرف همکار عزیزم را کاملا تایید می کنم از ایشان هم بواسطه ارسال این مطلب تشکر می کنم .قبلا در هر مرکزروستایی یک یا دو نفر کارگزار بودند ایا می دانید الان در حال حاضر هر کارگزار بعضا تا 3 مرکز را به او محول کرده اند ؟ بله یک کارگزار با حقوق 1/5میلیون با سابقه 20سال به بالا 3 مرکز را با بعد مسافت تا 30کیلومتر را با وسیله نقلیه خودش و بدون هزینه ایاب و ذهاب این مراکز را نگهداری می کند . شبکه هوایی . سویچ و تغذیه و نیرو دو یا سه مرکز کلا به عهده یک کارگزار است باز هم می خواهید مراکز مثل کاخ گلستان باشد . البته من کارگزار نیستم بلکه کارمند رسمی با بیش از 30سال سابقه هستم که دارم این وضع را می بینم و حرص می خورم. خودتان قضاوت کنید. ( می خواهم نظر همکاران عزیزم را در این خصوص بدانم). متشکرم
سردبیرجان مخابرات روستایی علاوه بر توجه مخابرات حس مسئولیت برادران کارگزار رو هم میطلبد در مرکز سراب باغ آبدانان ایلام کارگزار از مرکز به عنوان طویله برای نگهداری حیوانات و انباری برای یونجه و کاه استفاده میکند متاسفانه کارگزاران عزیز با وجود حقوق نسبتا خوبی که در مقابل وظیفه کوچک و کارهای روزمره سبک میگیرند در مقابل مخابرات و مرکز حس مسئولیت ندارن