مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

منطقه غرب هرمزگان به شبکه فیبر نوری مخابرات متصل شد

مخابرات ما – امکان واگذاری سرویس های مورد نیاز مشترکین و اپراتورهای سیار و FCP در شهرستان خمیر از مزایای این پروژه فیبر نوری می باشد.

مخابرات ما ( محمد – صبح ساحل هرمزگان) -یگانه گفت : با انجام عملیات فیبر نوری، منطقه ویژه اقتصادی (کشتی سازی )روستاهای گچین پائین و بالا، و شهر خمیر به شبکه فیبر نوری مخابرات متصل شدند .

یگانه، افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده به مشتریان همراه اول باتامین پهنای باند مورد نیاز سایت ها و دیتای استان ،ایجاد شرایط مناسب در امتداد فیبر غرب استان به سمت بندرلنگه ،امکان واگذاری سرویس های مورد نیاز مشترکین و اپراتورهای سیار و FCP در شهرستان خمیررا  از مزایای این پروژه فیبر نوری برشمرد.

وی همچنین  به کسب رتبه ششم توسط مخابرات منطقه هرمزگان در جمیع شاخص‌های ارتباطی کشور اشاره کرد و خاطر نشان کرد: مخابرات منطقه هرمزگان لایق کسب برترین عناوین است و این مهم جزء با تلاش و همدلی و همت جهادی تمام ظرفیت های موجود محقق نمی شود.

یگانه کسب رضایت مشتری،کاهش هزینه و افزایش درآمد را از اهداف عالیه شرکت دانست و افزود: ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت در کنار کاهش هزینه ها وکسب درآمد، از مهمترین اهداف و سیاستهای مخابرات منطقه هرمزگان  است .

***

 

990600cookie-checkمنطقه غرب هرمزگان به شبکه فیبر نوری مخابرات متصل شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.