مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برخورداری لرستان از زیرساخت‌های مطلوب مخابراتی

مخابرات ما – جلسه ارزیابی عملکرد 6ماهه حوزه های شبکه ، تجاری ، فناوری اطلاعات و امور مشترکین ارتباطات سیار مخابرات منطقه لرستان با حضور مدیر مخابرات منطقه لرستان ، معاونین ، مدیران و روسای ادارات برگزار شد.

مخابرات ما (محمد – خبر آنلاین لرستان) – مهندس هومان محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه همکاران بیان کرد : خوشبختانه با وجود نیروهای متخصص و کارآزموده، مخابرات منطقه لرستان  توانسته است خدمات مطلوب مخابراتی را به مشتریان در حوزه های مختلف از جمله تلفن همراه،تلفن ثابت و ADSL   ارائه نماید.

مهندس محمودی گفت: بدون شک بابد با کمک هم تلاش و کوشش بیشتری را در راستای ایجاد زیر ساخت های مخابراتی در استان انجام دهیم.

برخورداری لرستان از زیرساخت‌های مطلوب مخابراتی
وی افزود  :مجموعه مخابرات منطقه لرستان با تمام توان مانند گذشته این آمادگی را دارد که گام های اساسی را در راستای اهداف مخابرات ایران بردارد.

مهندس شمسی فر معاون شبکه مخابرات منطقه لرستان هم در این جلسه  با اشاره به اینکه استان لرستان از زیر ساخت های خوبی در حوزه مخابرات برخوردار است بیان کرد : با لطف خدا و تلاش و کوشش همکاران در حوزهای نگهداری فیبر نوری شهرستان خرم آباد و بروجرد  ، مایکروویو خرم آباد و بروجرد ، طرح و نظارت شبکه انتقال  ، اداره نگهداری و پشتیبانی  تغذیه و نیرو و همه حوزه مرتبط پروژه ها و اقدامات بزرگ و قابل تقدیری در ماها و هفته های  اخیر در استان به بار نشسته و مورد بهره برداری قرار گرفته که اثرات مثبت آن در پایداری شبکه ، ارتقاء شاخصهای کیفی ، و احیا و افزایش ظرفیتهای جدید فیبر نوری در شهر خرم آباد و در نهایت افزایش رضایت مشتریان همه سرویسهای مخابراتی اعم از موبایل ، دیتا و تلفن ثابت را بهمراه خواهد داشت .

همچنین در ادامه مراسم مدیران و روسای ادارات گزارشی از عملکرد شش ماهه خود را ارائه نمودند و در پایان از همکاران حوزه های مذکور که در ارزیابی انجام گرفته امتیاز  بالایی را کسب  نمودند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد .

***

990630cookie-checkبرخورداری لرستان از زیرساخت‌های مطلوب مخابراتی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.