مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ایران، انتخابهای جدید توسط مدیران کل کارکنان را عصبی کرده است.+ پی نویس جدید

سردبیر

مخابرات ما- …. این مطلب که برای حل مشکلات نوشته شده را موقتا تا فردا -شنبه- حذف کردیم. باز نشر آن قطعا فردا ساعت 12 خواهد بود.

995920cookie-checkمخابرات ایران، انتخابهای جدید توسط مدیران کل کارکنان را عصبی کرده است.+ پی نویس جدید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. بانوی شرکتی می گوید

    سردبیر مهربون پس چی شد؟

    مردیم از بس رفرش زدیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      چرا شما باید اینو رفرش کنید؟
      داریم سعی میکنیم بی سر و صدا مشکل حل بشه.
      اون طفلکی که خودش هم خبر نداشت حرفش اینجا زده شده طفلکی…
      همه فکر میکنم اون به ما گفته! در حالیکه اصلا این نبوده ولی … من وسط راه موندم

  2. علی تنها می گوید

    با سلام خدمت سردبیر عزیز و …

    فقط بگو این فردا شنبه ساعت 12 کی میاد؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قربون شکلت.فردا ساعت 12!

      1. کارمند کوچولو می گوید

        معلومه این سردبیر هم حسابی اهل سرکار گذاشتن خلق ا… هستش
        آخه در زمانی که اجناس کوپنی بود یک روزنامه خوش خبری داده بود و نوشته بود کوپن تخم مرغ در بهمن ماه اعلام میشود . بعد گل آقای خدابیامرز در مجله گل آقا به طنز نوشته بود :گفته اند کوپن تخم مرغ در بهمن ماه اعلام میشود ولی نگفته اند بهمن ماه کدام سال!!!!
        حالا سردبیر گل آقایی ما هم داره پا جای اون روزنامه میزاره وبلاخره یک ساعت 12 یکی از روزها این خبر را خواهد گذاشت . شماها چرا اینقدر به این بنده خدا گیر میدهید!!!!

  3. ناشناس می گوید

    سر دبیر محترم با سلام ،از شما بسیار بعید است وارد بازی افرادی شوید که حرفهایشان ریشه در حسادتها و کینه هایشان دارد ،بهتر است قبل از درج خبر ،از صحت و سقم موضوع مطلع شوید و شایستگی افراد را زیر سوال نبرید ،چرا که وظیفه خطیر شما باعث میشود با احتیاط بیشتری موضوعات را رصد و در رسانه عمومی منعکس نمائید .

    1. غریب آشنا می گوید

      ناشناس محترم اگر شما موضوع این مطلب نیستید چرا شما وارد این بازی میشوید؟ اگر هستید و ادله ای مبنی بر حقانیت خود دارید چرا ناشناس وارد شده اید؟ این که هر کسی اعتراضی کند حسود و کینه ورز است جوی است که امثال شما در سازمان ایجاد کرده اید. امثال کسانی که با داشتن آشنا در منابع انسانی و نشستن پشت در اتاق مدیران و مجیز گویی آنان به پست رسیده اند موجب بدنامی سازمان شده اند. واقعا جای تاسف دارد.

  4. ناشناس می گوید

    سردبیر جان کاش واضح تر میفرمودید.من که متوجه منظورتون نشدم متاسفانه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اونایی که باید ! شدن!

  5. محمدباقر می گوید

    سلام مدیر محترم سایت خسته نباشید. خیلی خوشحالم که واقعا درد دل همکاران محترم رو بازگو میکنی . اما اینکه بیشتر به نیروهای شرکتی توجه داری به عرض حضرتعالی برسانم بنده یه فرد شاغل رسمی و جانباز جنگ تحمیلی با سن با لای 53 سال وبیش از 22 سال خدمت صادقانه چنان بازیچه دست مدیران قرار گرفتم که مرتب از خدا میخوام فرجی حاصل بشه زودتر بازنشسته شوم هر چند واقعا علاقه مند به کارم هستم و از خدمت به این مردم عزیز لذت میبرم ولی متاسفانه مدیران دیگر خدمت به مردم رو نمی پسندند و دنبال نگه داشتن میزو صندلی و جایگاه خود هستند و فقط به افراد چاپلوس و خبرچین و … بها میدهند که دارند با ماموریت های پوچ و بیهوده سرمایه مخابرات را به باد فنا میدهند از شما تشکر میکنم واقعا صدای مرا به جناب آقای مهندس صدری مدیر عامل محترم و زحمتکش مخابرات برسانید . حاضرم با مدارک این موضوع را ثابت کنم. سپاسگزارم

  6. حسین می گوید

    سردبیر محترم سلام – قضیه چیست همه را دلنگران کردید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ببخشید قصد نگران کردن شما را نداشتم

  7. آشنا می گوید

    بلی ، ما هم میگیم واقعا جای تاسف دارد وبلکه شرم آور است اینگونه حرکات ؟ تعجب آور است بعضی ها مثل اینکه نه خوب قوانین را بلدند و نه ازحق الناس چیزی سرشان میشود؟
    ” افسوس که این مزرعه را آب گرفته دهقان کارنا بلد مارا خواب گرفته . . . “

نظرات بسته شده است.