مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دنبال اجرا هستید یا بهانه ای برای عدم اجرا؟!

یادآور 86

مخابرات ما- در راهرو دیدمش!  با هم دوستیم! همراه با زبون دراز در یک محدوده کار میکند.رفیق او هم هست.وارد اتاقشان شدم و  با لبخند پرسیدم: “در این سمت پوسیدی! جاتو عوض نمی کنی؟!”

در جوابم گفت: “اگر تو بذاری من کارم درسته و جابجا نمیشم! حسود ….”

گفتم: “من چکاره سیستم هستم!؟ مدیر توئی! رئیس توئی! عزیز توئی! ……توئی!”

کنارش نشستم! می داند با او شوخی دارم. دلگیر نمی شود! البته او هم مثل من صریح اللهجه است!

پرسیدم: “شما که ده سالی است در این سمت هستی! چرا جایت را عوض نمی کنی؟ این بخشنامه جدید 4 ساله ها به کجا رسید؟”

گفت : ” مشغولیم! …. برخی (مش غول) هستند و کسی نمی تواند کارشان داشته باشد! برخی نیز (مشغول) هستند و دارن راهی برای در رفتن پیدا می کنند! .. اما حکایت من این است که در طی ده سال گذشته چند بار سمت من عوض شده!”

گفتم: “عوض شده؟! ولی از وقتی یادم می آید شما همینجا رئیس اداره نظارت بوده ای! کارت هم همان بوده!”

من می دانستم مدتهاست دنبال عوض کردن جایش بوده ولی سمت مناسبی به او پیشنهاد نمی شد.او مشتاق جابجایی است. بنابراین چسبیده به این سمت نبود که دنبال راه در رفتن باشد!

در چوابم گفت:” در طی چند سال گذشته ابتدا نام اداره من (اداره نظارت) بوده! بعدا شده اداره نظارت و بهره برداری! بعدش دوباره تبدیل شد به دو اداره یکی نظارت و دیگری بهره برداری! … همین دو سال پیش هم تبدیل شد به اداره نظارت همگانی! بنابراین من با اینکه ده سال است یک کار واحد انجام میدم اما اسم اداره ام عوض شده!”

راست می گفت!

در بخش های مختلف همین داستان تکرار شده!

برایم توضیح داد که :”معاونت مالی, تدارکات و نیروی انسانی در شرکت فخیمه مخابرات  بعدها تبدیل شد به معاونت مالی /و/  معاونت توسعه نیروی انسانی! در معاونت توسعه نیروی انسانی اداره ….. یا اداره کل …….!”

بقیه حرفهایش را نمی توانم بنویسم! … من که سردبیر نیستم حاشیه امنیت داشته باشم!چپق جد و آباد بنده را دود می دهند!

در اصل، همه می دانند که من با این طرح آبم توی یک جوب نمی رود اما اگر قرار است اجرا شود، تشابهات فامیلی را هم لطفا در نظر بگیرند!

 

996680cookie-checkدنبال اجرا هستید یا بهانه ای برای عدم اجرا؟!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. کارمند کوچولو می گوید

    سلام اینکه مهم نیست ما تو حوزه شبکه چند تا اداره با یک اسم داریم وجالبتر اینکه چند ردیف به اسم کارشناس یا کارشناس مسئول پشتیبانی انتقال وجود داره که در همه ادارات ومراکز تلفنی وادارت شهرستان و… نیز با همین نام کار میکنند و اکثر اینها هم اصلا کارشان مربوط به انتقال نمی باشد وهمان کارهای قبلشان را انجام میدهند
    متاسفانه این ساختار چند ساله اخیر به اندازه نصف ساختار قبلی کارایی نداره وانگیزه کشه . تنها مزیتش برای مدیران واز ما بهترونه که حق سرپرستی خوبی میگیرندوجالب اینکه با اجرای این ساختار یک اداره به مدیریت تبدیل شده واز دلش چهارتا اداره ورئیس اداره در اومده وگرنه کارشان در حد همان اداره قبلی میباشد وشاید کمتر!!!!

  2. ناشناس می گوید

    هیچکدام از حرفهای این سایت صحیح نیست
    خبری از کمک هزینه ازدواج نشد

نظرات بسته شده است.