مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس مبادرثانی : پروژه FTTH مخابرات مهم و زیرساختی است

مخابرات ما –  : در سه ماهه آخرسال کنترل درآمد و هزینه ها با دقت بیشتری انجام شود

مخابرات ما (مصطفوی- برنا) – مهندس مبادرثانی مدیرمخابرات منطقه قزوین در مراسم تودیع و معارفه چند تن از مدیران و رؤسای ادارات شهرستانی با اشاره به پروژه FTTH مخابرات گفت: این پروژه از پروژه های مهم و زیرساختی است که تلاش داریم علاوه بر تحقق دولت الکترونیک و استقبال مجتمع های تجاری و مسکونی، شرایط را برای بهره مندی مردم از این امکانات فراهم سازیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر کنترل درآمد و هزینه ها درسه ماهه چهارم سال گفت: در سه ماهه آخرسال کنترل درآمد و هزینه ها با دقت بیشتری انجام شود و در این راستا کلیه بخش ها در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، ما را یاری کنند.

مدیرمخابرات منطقه قزوین با تقدیر از زحمات همکاران در مباحث درآمدی مخابرات گفت: وضعیت نسبت به سال گذشته با زحمات همکاران و تشکیل کمیته وصولی و هماهنگی بخش ها، خوب بوده ولی تا رسیدن به اهداف ، فاصله داریم.

در ادامه جلسه تعدادی از مدیران و رؤسای ادارات به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

در پایان این جلسه آقای مهندس اهوازی هم به عنوان مدیر تجاری منصوب شد و از تلاش های ایشان در مسئولیت ارتباطات سیار تقدیر و مهندس رجبی به سمت مدیر جدید ارتباطات سیار منصوب شد.

ضمناً مهندس پرواسی به سمت ریاست اداره مخابرات شهرصنعتی البرز، مهندس نوروزی به سمت رئیس اداره پشتیبانی فنی و مهندس سلمانی به سمت رئیس اداره دیتا منصوب شدند.

***

997250cookie-checkمهندس مبادرثانی : پروژه FTTH مخابرات مهم و زیرساختی است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.