مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حفاری پیمانکار شبکه زیرساخت باعث قطعی تلفن ایذه بود

مخابرات ما – رئیس اداره مخابرات شهرستان ایذه با اشاره به قطعی ۴ ساعته شبکه موبایل در این شهرستان گفت: دلیل به وجود آمدن این قطعی بریده شدن کابل فیبر نوری شبکه بر اثر حفاری پیمانکار توسعه زیرساخت بود.

مخابرات ما ( محمد – فارس خوزستان) – مظفر عالیپور با اشاره به قطعی ۴ ساعته شبکه موبایل این شهرستان اظهار کرد: ساعت ۲ ظهر امروز بر اثر حفاری پیمانکار توسعه زیرساخت شبکه در نزدیکی ایذه، شبکه موبایل و تلفن این شهرستان به مدت ۴ ساعت قطع شد.

وی افزود: این قطعی از جانب مخابرات شهرستان ایذه نبوده است ولی ما تمام توان خود را برای حل این مشکل به‌کار گرفتیم.

رئیس اداره مخابرات شهرستان ایذه ادامه داد: تنها راه برون رفت ایذه از این مشولات متوالی اجرای کار فیبر نوری کمکی قلعه خواجه اندیکا به پیان به طول ۳۵ کیلومتر است‌.

عالیپور با اشاره به اینکه وجود این مشکل می‌تواند در مواقع بحرانی و نیاز به تلفن خود را نمایان کند بیان کرد: حل این مشکل از دست مدیران مخابرات شهرستان و استان خوزستان خارج است و یاری متولیان مخابرات کشور و وزارت ارتباطات را می‌طلبد.

وی گفت: پس از به وجود آمدن این مشکل طی تماسی با نماینده مردم شهرستان در مجلس مراتب برای ارائه و پیگیری در سطح ملی گزارش شد و وی وعده حل این مشکل و طرح آن در وزارت را داد و امیدواریم با این کار شاهد حل همیشگی این مساله باشیم.

عالیپور در پایان با اشاره به قطعی شبکه ADSL و اینترنت خانگی شهرستان افزود: این مساله به هیچ وجه به قطعی امروز شبکه در ایذه مربوط نیست و مشکل آن در سطح ملی است که باید برطرف شود.

***

997400cookie-checkحفاری پیمانکار شبکه زیرساخت باعث قطعی تلفن ایذه بود

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.