مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بدهی 7 میلیاردی مخابرات گیلان بابت خرید کابل‌های مخابراتی/مردم و مسوولان از سرقت کابل‌ها کلافه شده‌اند

مخابرات ما – در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان لنگرود درباره کلافکی مردم و مسوولان به دلیل سرقت کابل‌های مخابراتی مباحثی مطرح شد که مخابرات جهت خرید کابل‌های مخابراتی هفت میلیارد تومان به کارخانه‌ها بدهکار شده است.

مخابرات ما ( محمد – فارس) –   نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی با حضور مدیرکل مخابرات گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه یکی از مشکلات آنتن دهی موبایل در حاشیه شهرها است اظهار کرد: در حال حاضر روستاهای پرجمعیت و حاشیه‌ای شهرستان با مشکل آنتن دهی مواجه هستند و مردم از این وضعیت راضی نیستند.

مهرداد بائوج لاهوتی با بیان اینکه مخابرات استان مشکل آنتن دهی ضعیف لنگرود را حل کند تصریح کرد: حاشیه مناطق لیلاکوه، اطاقور و چمخاله از مناطقی است که گردشگر در آن محلات حضور پیدا می‌کنند ولی به دلیل مشکلات آنتن دهی و عدم دسترسی مناسب به اینترنت مکان را ترک می‌کنند که این در زمینه اقتصاد هم خساراتی را به شهر وارد می‌کند.

وی با اشاره به قطعی تلفن در برخی روستاهای شهرستان افزود: یکی از مشکلات موجود سرقت کابل‌های مخابراتی است که موجب قطعی گسترده خطوط تلفن ثابت‌شده که موجب کلافگی مردم و مسوولان هم شده است.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با بیان اینکه جلسه‌ای برای حل سوتفاهمات مابین شهرداری و مخابرات برگزار شود گفت: باید برای جلوگیری از سرقت کابل‌های مخابراتی مراقبت بیشتری کرد تا از خسارت بیشتر به بیت‌المال جلوگیری شود.

***

999790cookie-checkبدهی 7 میلیاردی مخابرات گیلان بابت خرید کابل‌های مخابراتی/مردم و مسوولان از سرقت کابل‌ها کلافه شده‌اند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام شرکت سیار از هرگونه اقدام اساسی جهت جلوگیری از سرقت سایتهای همراه اول نظیر نصب دوربین خودداری نموده است .

نظرات بسته شده است.