مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک پیشنهاد برای کتاب خوان ها!

مخابرات ما- کتاب و کتابخوانی روز به روز در غربت رفتارهای ما گیر می کند.

با  پیشرفت دنیای دیجیتال، کاغذ و چاپ و کتاب و دفتر عزیب مانده اند.

آ«چه اینجا می خوانید پیشنهاد یکی از همکاران روابط عمومی است که برای افزایش کتاب خوانها در مخابرات کشور به مخابرات ما ارسال شده است.این پیشنهاد را بخوانید.در انتها نیز همین پیشنهاد را کمی بسط می دهیم و حرف جدیدی می سازیم.

شما هم بخوانید و نظر بدهید.

از آنجایی که هیچ متغیر یا عاملی همچون کتاب نمیتواند در رشد فکری، اندیشه ای و رفتاری یک ملت موثر باشد پیشنهاد میکنم هر سه ماه مبلغ ۵۰هزار تومان برای خرید حداقل یک جلد کتاب به شرط ارایه فاکتور خرید به همه کارکنان حتی بخش خصوصی پرداخت شود.
این فرایند میتواند این گونه تکمیل شود که کارکنان پس از مطالعه کتاب مورد علاقه خود و خانواده اشان مجددا با کتاب های خریداری شده بقیه همکاران کتاب هایشان را تهاتر کنند.
این رفتار سبب میشود یک همکار و خانواده اش در سه ماه حداقل ۶ جلد کتاب و بیشتر مطالعه کند .
روابط عمومی ها هم چه در ستاد و چه در مناطق مدیریت این پروژه را بر عهده بگیرند. این پیشنهاد میتواند در صورت اجرای مطلوب به یک الگو و کمپین زیبا و ارزنده در کشور تبدیل شود.
حرکتی با روح توجه به مسئولیت اجتماعی.


سپاس
محمد خجسته نیا

پیشنهاد جالبی اشت.

جایی، اداره ای دیده ام که همکاران کتاب های اضافه خود را یک جا جمع کرده اند. یک کتابخانه در یک اداره. کتابها را می برند، می خوانند و برمی گردانند.

شما برای کتاب و کتابخوانی چه پیشنهادی دارید؟

 

999890cookie-checkیک پیشنهاد برای کتاب خوان ها!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. محمد میرزائی می گوید

    با سلام و خدا قوت خدمت سردبیر ارجمند :
    اینجانب در تاریخ 25/2/1395 پیشنهاد مشابهی را در سیستم HR مخابرات منطقه کردستان ارائه داده ام که در آن‌جا برای اینکه حتماً همکاران کتاب‌ها را خریداری کنند پیشنهاد شده است به جای پول نقد بن کتاب در اختیار همکاران قرار گیرد.

  2. امیر حسین می گوید

    بسیار پیشنهاد عالی و ارزنده ای بود همکار گرامی

  3. همکارشما می گوید

    سلام خود اداره نمایشگاه کتاب برگزار کنه یا اینکه وقتی نمایشگاه کتاب میشه بن خرید کتاب بده به همکاران که بتونیم بخریم ولا هرچندماه یکبار میرم کتاب میخرم ولی واقعا قیمتها بالاست شاید بشه یه جلد خریداین پیشنهاد همکارامون هم خیلی خوبه

نظرات بسته شده است.