مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ویژه «خدمات اول مخابرات»

[box type=”shadow” ]khadamat avval3مخابرات ما- با توجه به افزایش حجم قراردادهای شرکت خدمات اول در سطح کشور, قرار شده است این صفحه به کارکنان این شرکت اختصاص یابد تا این شرکت بتواند در اولین فرصت پاسخ سوالات اعضای سایت را تهیه و منتشر نماید.

بنابراین هر سوالی در رابطه با شرکت خدمات اول, مشکلات, پرداخت حقوق و … دارید در اینجا مطرح کنید. فقط خواهش ما این است که ابتدا پاسخهای قبلی خدمات اول را بخوانید، چرا که ممکن است پاسخ سوال خود را بگیرید.

جديدترين صفحه مربوط به بهار95

*****

رفتن به صفحه: سری اول، سری دوم، سری سوم، سری چهارم و سری پنجم پاسخهای خدمات اول مخابرات[/box]

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (سه ماهه آخر سال 93)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (نیمه اول سال ۹۴)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (نیمه دوم سال ۹۴)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (پائیز سال ۹۴)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (زمستان سال ۹۴)

آخرین پرداختی ها در انتهای سال 94- شامل حقوق بهمن -اسفند-عیدی -سنوات-مرخصی (آخر 94)

288560cookie-checkویژه «خدمات اول مخابرات»
8,100 نظرات
  1. ام تی آی می گوید

    راستی ، امروز حداقل حقوق مهرماه در استان هرمزگان واریز شده . ( همچنان آبان ماه در پرده ای از ابهام باقی مانده است )

    دوستان به اندازه خرج کنند که شاید دوباره تا سه ماهه آینده خبری از حداقل حقوق یک ماه نباسه .

  2. ام تی آی می گوید

    یه موضوع جدید : حق بیمه کسر شده از حقوق

    لطفا نظر بدید و تمام فیش های حقوقی خودتون رو با هم مقایسه کنید و نتیجه اش را هم در همین پست اعلام کنید .

    حق بیمه معمولی رو یک ماه در میان ۵۶۰۰ بیشتر کسر میکنن که اگر استانی حداقل ۱۰۰ تا پرسنل داشته باشه جمعا میشه پانصد و شصت هزار تومان در یک ماه از یک استان! در طول یک سال از یک استان میشه سه میلیون و سیصد شصد هزار تومان. که در کل کشور میشه ==== یکصد و چهار میلیون و یکصد و شصت هزار تومان!

    جالبه، نه!

  3. ام تی آی می گوید

    قرارداد !

    قراردادی که با عنوان کار موقت و ساعتی با پرسنل می بندند ! از اون طرف در یکی از بندهایش عنوان میکنه 7:20 کار در روز و جمعا 44 ساعت در هفته ! ( این اولین اشکال قانونی که باعث ابطال قرارداد میشه )

    اشتباه بعدی در قسمت عیدی و پاداشه که تاریخ مصوبه رو اشتباه زدند .

    که از این ایرادات زیاد میشه از 2 صفحه قرارداد ارسالی از طرف شرکت گرفت … .

  4. محمد از شیراز می گوید

    با سلام خدمت کارگران شرکتی

    میدانید به ما نیروهای شرکتی در استان فارس از تاریخ 93/09/11 تا 93/09/12 برای امضای قرار داد های ساعتی اطلاع و مهلت داده اند و در این قرارداد آمده است که ساعت ناهار و نماز جزو کارتان به حساب نمی آید و همه نیرویهای شرکتی از این پس شامل قانون کار 44 ساعت در هفته نمیشوند و بعنوان نیروی ساعتی هستند. که بیشتر قانونهای اداره کار شامل شما نمی شود مانند زمانی که قرار بود طرح طبقه بندی اجرا شود
    همه نیروها را از پیمانکار استانها گرفتند به شرکت خدمات اول مخابرات دادند و این طرح باطل شد . دوستان. امروز خانه ما و فردا خانه همسایه. سردبیر محترم ما لطفا کمکمان کنید و راهی برای رهایی از این چالش نشان دهید.

    1. حسین می گوید

      توی استان گلستان هم همینطور است

  5. سلامت می گوید

    اینجا معاونت تجاری. هنوز خبری از حقوق نیست. مثل ماه های قبل. همه خوشحالیم و به سازمان خود می بالیم.

  6. مهدی می گوید

    سر دبیر سلام . خوبی ؟

  7. حسین می گوید

    سلام
    امروز 10/09/93 اما هنوز حقوق بچه استان گلستان پرداخت نشده؟ چرا اینقدر باید دیر حقوق بدند؟

  8. کارگزاران مخابرات می گوید

    ایا طبقه بندی مشاغل برای کارگزاران اجرا میشه.لطفا”جواب بدهید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قراردادتون با کجاست؟ با خذمات اول؟

  9. مبين می گوید

    خدمت سردبير محترم سلام عرض ميكنم.من در قسمت نگهباني كار ميكنم.ميخواستم بپرسم براي نيروهاي شاغل در قسمت نگهباني چه آيتم هايي شركت خدمات اول در نظر گرفته .چون به ما گفتن كه فعلا از اضافه كار خبري نيست.ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مبین جان
      شما قبلا چه آیتم هایی میگرفتین؟
      اضافه کاری جزو آیتم های حقوقی نیست.
      و صد البته باید مخابرات خودش تایید کنه و پرداخت کنه.
      یعنی جزو اختیارات پیمانکار نیست
      شما میشه لطف کنی مطلب رو کامل کنی تا بتونم جوابشو برات بگیرم؟

  10. جمعی از کارکنان شرکتی آذربایجان غربی می گوید

    با سلام و عرض ادب خدمت سردبیر محترم
    میخواستم اگه ممکنه از مدیرعامل محترم خدمات اول سوال کنید چرا فیش حقوقی صدوری مهر ماه بچه های اذربایجان غربی با مبلغ واریزی به حسابشان خیلی مغایرت دارد؟ خواهشاً تاکید کنید مسئولین محترم لطف کنند مبلغ مندرج در فیش های حقوقی با مبلغ واریزی به حساب را دقیقا مطابقت دهند .
    با سپاس فراوان

    1. شرکتی نگونبخت می گوید

      حتما یه سری به سایت تامین اجتماعی بزنید واریزی بیمه ها تونو با شرکت قبلی مقایسه کنید بعدا خودتون میفهید چه کارهایی که خدمات اول انجام نمیده

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        خب چه کاری میکنه؟
        بهتره بنویسید.وگرنه همینجوری بچه مردم رو نسبت به دیگران بدبین میکنی ها.خدا رو خوش نمیاد
        اگه چیزی شده بنویسید خب.هزار تا چیز بدتر از اینا رو نوشتیم اینکه چیزی نیست

  11. شقايق می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید و عذرخواهي از اينكه مزاحم اوقات شريف شما شدم. مي خواستم ببينم ايا امكان گرفتن انتقالي از يك شهر به شهر ديگر جهت كاركنان شركت خدمات اول مخابرات وجود دارد يا نه؟ با تشكر از شما

  12. همکار فارسی می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم مصاحبه جدیدی که با جناب آقای مهندس محمودی مدیرعامل مخابرات فارس انجام دادین رو کی روی سایت میذارین تا ما هم با خبر بشیم؟

  13. مهدی می گوید

    سلام

    قرارداد های جدید رو دیدین؟ قرارداد های ساعتی ۸۹ روزه. نور علی نوره!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      89 روزه؟
      ميتوني اسكن كني يا عكسشو بفرستي؟
      من قراردادهايي ديدم مثلا 8 يا 9 ماهه از زمان شروع تا پايان سال ولي 89 روزه نديدم.ايم بر خلاف مفاد قولهاي داده شده است

      1. مهدی می گوید

        با سلام

        خیر چون ما که امضا نکردیم. شنیدم که امروز داره عنوان قراردادشو ن از ساعتی به مدت معین تبدیل میشه، البته برای استان تهران. و ۱ ساله هم میشه برای استان تهران. بقیه رو نمیدونم.

        با تشکر

      2. ام تی آی می گوید

        البته شنیده بودم 3 ماهه هم بوده ، که بعد از اعتراض بضی از استانها قرارداد ها رو تا پایان سال کردن .
        حالا واسه بعضی ها یکساله است و بعضی ها 8 ماهه .

        که در هر دو صورت انصاف نیست . حداقل اگه 5 ساله بسته بشه ، یه مقدار ما احساس امنیت شغلی خواهیم کرد .

  14. ومرا۶۲۶۴ می گوید

    سلام سردبیر جان وقت شما بخیر. قرار شد که مصاحبه ای که با مدیر عامل خدمات اول انجام بدی و آن را روی سایت بگذاری. موفق شدی؟ کی پخش میکنید؟ خیلی ممنون.

  15. امیدوار-جمعی از کارکنان شرکتی تهران می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    چرا خدمات اول مخابرات قراردادهای سه ماهه داره میبنده؟ در ضمن این در قراردادها نه مدرک تحصیلی نوشته شده نه سابقه
    همش انگار یکطرفه است. در صورتیکه قراردادهای قبلی یک ساله بود. در ضمن به کارکنان امور مشترکین مراکز 150000 و پاداش پرداخت میکنه، ولی به ما با مدرک لیسانس در ستاد منطقه پرداخت نمیشه. آخه این چه جوری است؟ ما همانند همکاران فنی رسمی مشغول به کار هستیم. با داشتن 12 سال سابقه … لطفا پیگیری بفرمایید.

    1. پاورمن می گوید

      دوست من سلام ما در استان لرستان پیگیر این موضوع شدیم میدونی مدیرعامل مخابرات لرستان در پاسخ چی گفت؟ گفتند شما نیروهای شرکتی وبخش خصوصی مخابرات مهمانهای نا خوانده هستید و اگر نمی خواهید بروید. واقعا” جای تاسف داره که با مدرک لیسانس فنی وبا 9سال سابقه در این شرکت اینم جوابت باشه. نمیدونیم چرا کسی داخل شرکت مخابرات ایران نیست که به داد ما نیروهای شرکتی وبخش خصوصی برسه.

  16. امیدوار می گوید

    سلام سر دبیر؛ من یکی از نیروهای شرکت خدمات اول هستم، بامدرک لیسانس شاغل در واحد امور مشترکین، با وضعیت تاهل مجرد. امروز اولین حقوق خود را از شرکت خدمات اول با مبلغ ۶۹۰۰۰۰ هزارتومان دریافت کردم. اولا تا امروز هیچ قراردادی امضا نکرده ایم و اصلا از مبلغ حقوق و جزییات آن خبر نداریم. به سایت به قسمت فیش حقوقی مراجعه کردم باز نکرد. دوم اینکه وعده های آقای کاشانی اینکه طبقه بندی مشاغل اجرا خواهد شد و دریافتی های بچه ها اضافه خواهد شد، این بود سردبیر جان؟ یادته تو مصاحبه آقای کاشانی گفته بود به امام رضا قسم من به خاطر معشیت این بچه ها اومدم و تمام تلاشمو خواهم کرد؟ این بود؟
    و در ضمن میخوام یه اطلاعات سری بهتون بدم. میزان قرارداد شرکت خدمات اول به ازای هر نفر با مخابرات استان ۱۴۵۰۰۰۰ تومان میباشد. حالا خود شما آدم حسابگری هستی. مابقی عیار میاد دستتون. از اینکه پای درد دل های میشینی دستو میفشارم.

    1. احمدی شرکتی می گوید

      شما حداقل حقوقت 800 داری میگیری. عیدی و پاداش سنوات آخر سال، پول مرخصی، پایه سنوات و پول لباس (که البته این دو آیتم آخرشو نمیدونم خدمات اول میده یا نه) حساب کنی فکر میکنم نزدیک ماهی 1.200 در بیاد. این وسط میمونه دویست و پنجاه، که شامل سود شرکت و پول لوازم هم میشه، البته واسه قراردادهایی که لوازم داره.
      من با اینکه ته دلم اصلا راضی نیست به این شرکت، ولی فکر میکنم با توجه به حجم بالای نیروی انسانی شاید یه روز کفه ترازو به نفع ما بشه.

  17. احمدی شرکتی می گوید

    سردبیر جان از تاریخ 93/12/1 من و 4 تا از همکارای دیگه قرار شد بریم زیر نظر خدمات اول. هر چی رییس اداره رو التماس کردیم که آقای رئیس، نمیشه قراردادمون از اول سال بشه؟ قبول نکرد. گفت احمدی سرت مگه به تنت زیادی کرده؟ دستور از بالا رسیده سریع با پیمانکار مذاکره کن و موافقتشو بگیر. منم با چشمانی اشکبار و قلبی اندوهگین موافقت پیمانکارو گرفتم و خاتمه قرارداد رو از اول اسفند زدم. در بدترین حالت ممکن. قراردادمون به چه زمان بدی هم اونم دقیقا یک ماه مونده به شب عید. شب عید عیدی رو از کی بگیریم؟ پیمانکار قبلی یا خدمات اول. پیمانکار قبلی که قرارداش لغو شد عمراً تا چند ماه دیگه سرو کلش پیدا بشه. شرکت خدمات اول هم که واسه یک ماه به کسی عیدی نمیده. در هر صورت سرتونو به درد نیارم از قول من به آقای قدیر کاشانی بگین احمدی داره میاد !

  18. سید مسعود می گوید

    دوران 5 ساله تعهدات خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران به پایان رسیده است و مخابرات نیروهایش را تعدیل نمی کند.

    به گزارش عصر ارتباط، هفدهم دی ماه سال 1385، هیات دولت وقت بنا بر پیشنهاد مشترک وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات و به منظور اجرای سیاست های کلی اصل44 قانون اساسی، ابلاغیه مقام معظم رهبری، در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و احکام مندرج در برنامه چهارم توسعه و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی، چارچوب کلی نحوه واگذاری شرکت های مخابراتی قابل واگذاری را تصویب کرد که این مصوبه حدود 45 روز بعد برای اجرا ابلاغ شد.

    بر اساس مصوبه دولت مقرر شد شرکت های مخابراتی به صورت یکپارچه و در قالب واگذاری سهام شرکت مادر تخصصی مخابرات ایران، در فرآیند خصوصی سازی قرار گیرند.

    از سوی دیگر شرکت ارتباطات زیر ساخت نیز از مخابرات ایران منفک و به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتقل شد.

    به همین منظور، شورای سیاستگذاری اصل44 با حضور تعدادی از مدیران عامل و مسوولان شرکت مخابرات ایران، معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت، معاون حقوقی و امور مجلس و به ریاست وزیر برای پیگیری امور خصوصی سازی در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

    پس از نهایی شدن کارهای کارشناسی در ستادها و کمیته های تخصصی، مساله در شورای سیاستگزاری اصل 44 وزارت ارتباطات، مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت. که بر اساس آن طرح واگذاری شرکت های مخابراتی برای ارایه به هیات دولت آماده شد.

    آغاز حضور در بورس

    حدود 20 روز پس از ابلاغ مصوبه هیات دولت، یعنی در 28 اسفند ماه سال 1385 درخواست پذیرش شرکت مخابرات ایران در بورس ثبت شد.

    پس از این سازمان بورس، خواستار تشکیل کمیته ای متشکل از سازمان خصوصی سازی، سازمان بورس و دبیرخانه شورای سیاستگذاری اصل 44 وزارت ارتباطات، به منظور پیگیری و اجرایی کردن خصوصی سازی مخابرات شد.

    اولین جلسه کمیته مذکور در تاریخ 14 اردیبهشت ماه سال 1386 برگزار شد و در آن موضوع اساسنامه شرکت مخابرات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    پس از چند جلسه بررسی و تبادل نظر، اساسنامه شرکت مخابرات ایران در کمیته مشترک تصویب شد که بعد از تصویب در هیات مدیره مخابرات، برای طی کردن مراحل بعدی به هیات دولت ارسال شد.

    از سوی دیگر در نهم اردیبهشت سال 1386 کمیسیون شش گانه ای برای اجرای فعالیت های مختلف از جمله تهیه و تنظیم پروانه، اساسنامه و ساختار، آیین نامه معاملات، آیین نامه استخدام و پرداخت، اطلاعات مالی و فنی و همچنین اطلاع رسانی در شرکت مخابرات ایران تشکیل شد.

    معرفی شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن به عنوان کارگزار شرکت مخابرات و تصویب کلیات پروانه اپراتور اول از دیگر درخواست های سازمان بورس بود.

    28 مرداد ماه سال 1386 دولت مصوب کرد شرکت فناوری اطلاعات نیز همانند شرکت ارتباطات زیرساخت از مخابرات ایران منفک و به وزارت ارتباطات منتقل شود؛ مصوبه ای که در ابتدای امر با واکنش های گوناگونی مواجه شد و این موضوع را در اذهان ایجاد کرد که دولت قصد کوچک کردن بخش های قابل واگذاری شرکت مخابرات ایران را داد.

    مخابرات وارد تالار بورس شد

    سرانجام پس از مدت ها انتظار در مهر ماه سال 1387 ، سهام مخابرات وارد تالار بورس اوراق بهادار شد. سهام مخابرات که به صورت تدریجی وارد بازار بورس شد ، در نخستین عرضه به میزان پنج درصد از کل سهام در اختیار متقاضیان قرار گرفت. گرچه این سهام تنها هشت دقیقه پس از اینکه روی تابلو به نمایش گذاشته شد ، به فروش رسید ؛ عواملی چون برگزاری مجمع سالانه و چگونگی فروش مابقی سهام مخابرات جزو دلایل اصلی توقف نماد مخابرات در بورس اعلام شد. بعد از گذشت چند ماه در ماه های پایانی سال 1387 این نماد باز شد. در نهایت خصوصی سازی مخابرات و عرضه سهام آن در بورس ، در آبان سال 1388 به انجام رسید.

    کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین ، متشکل از سه شرکت ثبت شده در استان های تهران و خراسان ، با عقد قرارداد مشارکتی با نسبت های ؛ شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران به نسبت 46 درصد ، شرکت توسعه اعتماد مبین به نسبت 46 درصد و شرکت شهریار مهستان به نسبت هشت درصد وارد بازار رقابت شد.

    این شرکت توانست با کنار زدن رقیب خود – شرکت پیشگامان کویر یزد – و با ارایه تاریخی ترین چک ایران ، مبلغ حدود 15 تریلیون ریال را پرداخت و 50 درصد به علاوه یک سهم مخابرات را از آن خود کند و به واسطه آن معامله هشت میلیارد دلاری مخابرات را عملیاتی کرد.

    پایان دوران 5 ساله تعهدات مخابرات

    شرکت مخابرات در زمان خصوصی سازی 32 هزار نفر کارمند داشت که به منظور جلوگیری از تعدیل احتمالی این نیروها از شرکت مخابرات تعهد گرفته شد که تا پنج سال آینده نیروهای خود را تعدیل نکند. حالا مهلت پنج ساله تعهدات مخابرات به ویژه در خصوص حفظ کارکنان این شرکت پایان یافته است.

    اما آن طور که سخنگوی شرکت مخابرات ایران می گوید ، حالا تعداد کارکنان این شرکت به 2 برابر نیز افزایش یافته و این شرکت هیچ قصدی برای تعدیل و کاستن از تعداد نیروی انسانی خود ندارد.

    داوود زارعیان در این خصوص به خبرنگار ما گفت : پنج سال پیش که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شد .شرکت نزدیک به 32 هزار نیروی انسانی داشت این در حالی است که اکنون تعداد کارکنان شرکت مخابرات به 60 هزار نفر رسیده است.

    دکتر زارعیان در خصوص میزان حقوق پرداختی به کارکنان مخابرات گفت : سالیانه مبلغی بیش از یک هزار میلیارد تومان بابت حقوق پرسنل پرداخت می شود و در سال های گذشته نه تنها تلاش کردیم که سطح حقوقی کارکنان را کاهش ندهیم بلکه افزایش نیز داده ایم.

    وی در خصوص پایان مهلت 5 ساله مخابرات در خصوص تعهد حفظ نیروی انسانی نیز گفت : ما در شرکت مخابرات ایران به هیچ وجه بنای تعدیل نیرو نداریم و به تمامی نیروهای فعلی نیاز داریم.

    مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود : براساس برنامه ریزی انجام شده با توجه به تجربه و تخصص که اکنون یکی از مهم ترین سرمایه های شرکت مخابرات ایران محسوب می شود قصد داریم به بازارهای خارجی نیز ورود کنیم و بر همین اساس به نیروهای فعلی خود نیاز داریم.

    وی عنوان کرد : متأسفانه برخی افراد در خصوص تعدیل نیروهای مخابرات ، شایعاتی را مطرح می کنند که باز هم تکرار می کنم در 5 سال گذشته نه تنها تعداد نیروهای شرکت را حفظ کردیم بلکه به تعداد آنها نیز اضافه کردیم و همکاران ما در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

    وی در خصوص اینکه آیا شرکت مخابرات واقعاً به این تعداد نیرو نیاز دارد گفت : برنامه ما حفظ تمامی نیروها است و قرار نیست تعداد آنها را کم کنیم اما همانطور که این موضوع در شرایط فعلی برای شما هم تعجب برانگیز است ما هم توقع داریم به منظور حمایت از این رویکرد دولتمردان نیز برای توسعه این تفکر در بدنه شرکت های برزگی همانند مخابرات راهکارهایی را از جمله کــاهش هزینه های گمرکی ؛ تعرفه گذاری خدمات ، عوارض و غیره نگاه ویژه تری به شرکت مخابرات ایران داشته باشند.

    مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت : در 5 سال گذشته تمامی تعهدات از جمله پرداخت اقساط ، حق لایسنس ، حق السهم دولت ، ایجاد پوشش جاده ای ، فراهم کردن ارتباطات روستایی ، واگذاری به روز تلفن ثابت و سایر مواردی که در پروانه به آن اشاره شده بدون هیچ کم و کاستی عمل شده است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منتشر میشود

  19. احسان می گوید

    سلام
    این چه وضعیه ؟ خراسان رضوی بعداز 6 روز حقوق ریختند اونم علی الحساب قانون کار چقدر هست که همونم قسطی بریزند.خدا خیرتون بده پیگیری کنید.امید ما شرکتی ها اول خداست بعدهم شما.

  20. محمد گلستان می گوید

    سردبیر امروز 93/09/08 میباشد هنوز حقوق واریز نشده. تو رو خدا پیگیر باشید حقوق رو بموقع پرداخت کنند. خواهش میکنم.
    چون اینجا خیلی بی قانونی بی داد میکنه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here