مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ویژه «خدمات اول مخابرات»

[box type=”shadow” ]khadamat avval3مخابرات ما- با توجه به افزایش حجم قراردادهای شرکت خدمات اول در سطح کشور, قرار شده است این صفحه به کارکنان این شرکت اختصاص یابد تا این شرکت بتواند در اولین فرصت پاسخ سوالات اعضای سایت را تهیه و منتشر نماید.

بنابراین هر سوالی در رابطه با شرکت خدمات اول, مشکلات, پرداخت حقوق و … دارید در اینجا مطرح کنید. فقط خواهش ما این است که ابتدا پاسخهای قبلی خدمات اول را بخوانید، چرا که ممکن است پاسخ سوال خود را بگیرید.

جديدترين صفحه مربوط به بهار95

*****

رفتن به صفحه: سری اول، سری دوم، سری سوم، سری چهارم و سری پنجم پاسخهای خدمات اول مخابرات[/box]

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (سه ماهه آخر سال 93)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (نیمه اول سال ۹۴)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (نیمه دوم سال ۹۴)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (پائیز سال ۹۴)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (زمستان سال ۹۴)

آخرین پرداختی ها در انتهای سال 94- شامل حقوق بهمن -اسفند-عیدی -سنوات-مرخصی (آخر 94)

288560cookie-checkویژه «خدمات اول مخابرات»
8,100 نظرات
  1. مهدی می گوید

    با سلام

    بر خلاف نظر شما، اسامی فرزندان شهداء و ایثارگران که از طرف شرکت خدمات اول مخابرات در حال دریافت است صرفاً جهت فرایندهای داخلی شرکت خدمات اول مخابرات نیست! بلکه این اسامی از طرف شرکت مخابرات ایران از شرکت خدمات اول مخابرات درخواست شده و تنها مربوط به فرزندان شهداء و ایثارگران می باشد و نه بستگان درجه 1. که این نشاندهنده این است که در آینده باید منتظر اتفاقاتی باشیم! اون وضع آزمون مخابرات بود که اکثر فرزند شهداء و ایثارگر جذب شدند، حالا هم به نحوی دیگر!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مهدی جان
      اتفاقا حرف ما درست است.
      قبلا شرکت مخابرات در پروسه ای اسامی فرزندان شهدای گرانقدر را که با شرکت مرتبط بودند گرفت و آنها را به استخدام خود درآورد.یعنی کار پایان یافت.
      اما جدای از آن,
      طبق خبر واقعی ما, خدمات اول, صرفا برای کارهی, آماری خودش, این اطلاعات را جمع میکنداینکه در آینده چه اتفاقی بیفتد کسی نمیداند.
      اما آنچه که شما نگران آن هستی رخ داده و تمام شده.

      1. مهدی می گوید

        با سلام

        شما می توانید این امر را از مدیر منابع انسانی شرکت خدمات اول بپرسید و مطمئن باشید این اسامی از طرف شرکت مخابرات ایران درخواست شده و نه موارد داخلی شرکت!!

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          مهدی جان
          کمی کم محبت شده ای برادر!
          من اگر نپرسیده باشم با این اطمینان نظر میدهم؟
          این حرفها که در پاسخ به سوالات دوستان میگم گمان میکنی از خودم میگم؟

  2. همكار 29 می گوید

    سلام خدمت سردبیر عزیز و همه دوستان شرکتی. برای این همکاران شرکتی را خطاب قرار دادم که برای آنها پیام مهم و یک افشاگری از سیاستهای هیئت مدیره مخابرات دارم. با توجه به اتمام تعهد شرکت مخابرات ایران به دولت در مورد حفظ سطح اشتغال، و با توجه به اینکه اگر شرکتی حتی بدون تعهد بخواهد تعداد زیادی را اخراج کند از سوی دولت و مسئولین کشور به هر طریق تحت فشار قرار میگیرد، مسئولین مخابرات ایران با استفاده از مشاوران داخلی و خارجی پروژه ای در دست اقدام دارند (به نام پروژه محرمانه اخراج نرم) که از راهکارهای اساسی این طرح فقر و بیچارگی و بی توجهی و تخریب شخصیت و… بصورت غیر مستقیم و نامحسوس و بدون اینکه حتی مسئولین استانی بدانند این سیاست پیش میره تا تعداد زیادی از نیروهای شرکتی به علت فقر و سرخوردگی خودشان داوطلبانه بروند و هیچ جا شکایتی هم مبنی بر اخراج نیرو توسط مخابرات مطرح نشود. این قسمتی از یک پروژه مخابرات البته فقط چند بند ظالمانه آن بود. هیئت مدیره در مورد رسمی ها هم پروژه های بی نظیری در دست دارد که بزودی خواهید دانست .

  3. شرکتی می گوید

    سلام به همه شرکتی ها
    تا کی میخواین صبر کنین و فقط تو این سایت اعتراض بنویسین که به هیچ جا هم نمیرسه. البته خدا خیرشون بده مسئولین سایت رو، که زمینه درد دل ما رو فراهم کردند. ولی با این کارها درست نمیشه. از کارگزارای روستایی یاد بگیرید که چطور حقشونو گرفتند. برید از طریق نماینده هاتون تو مجلس اقدام کنین. ما که شروع کردیم. اگه همه با هم اقدام کنیم انشاءا… نتیجه میده.

  4. ومرا۶۲۶۴ می گوید

    سلام سردبیر جان. اگه میشه من را راهنمایی کنید. اگه شرکت مخابرات خودش به جای اینکه پول هنگفتی که به پیمانکار میده را به نیروهاش بده نمیشه؟
    از این طریق هم حقوق شرکتی ها بالا میره، هم شرکت مخابرات هزینه اش بالا نمیره. نمیدونم شاید مخابرات میترسه که با این کار تعهد ایجاد میکنه در مقابل نیروهای شرکتی. ولی میتونه در قرارداد قید کنه و همه چیز را مشخص کنه. هر چند میدونم که همه این را میدانند ولی خواستم نظر شما سردبیر محترم را بدونم ممنونم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ومرای عزیز
      قرارداد مستقیم تعهدات بسیاری برای مخابرات بهمراه خواهد داشت که با این درآمدها پرداختش غیر ممکن میشه.
      ابتدا باید فکری برای درآمد مخابرات کرد.
      گذشته از اون, واقعا به این همه نیرو نیازی نیست.در هر جا هم دست میذارن روی نیروهای مازاد آشنای یک آدم موثر از آب در میاد.آدم های غیر مازاد هم بچه های بی پناه و بدون پارتی هستن که دارن کار میکنن.
      اما با همین شرایط هم میشه کاری کرد که ساماندهی نیروها سلیقه ای نشه.هر روز با کاری مثل کار ساعتی و قرارداد 89 روزه, گوشت تن شرکتی ها رو نریزن.
      شرکت خدمات اول میتونست یدمس رو به جلو باشه ولی هنوز این اتفاق نیفتاده چونکه مخابرات نمیذاره این واقعه رخ بده
      دوست خوب
      این نظرات صریح من بود که گفتم.
      ساماندهی و امیدواری این افراد کار سختی نیست.ولی هر بار درست کاری که با رسمی ها میکنن با شرکتی ها انجام میشه.در هر قدم به جای اینکه همه امیدوار بشن بدتر میشه

      1. ومرا۶۲۶۴ می گوید

        سلام سردبیر جان. بخدا هیچکدام از ما نیروهای شرکتی انتظار استخدام و رسمی شدن نداریم. بخدا نمیخواهیم به اندازه رسمی ها چند میلیون بگیریم. فقط میخواهیم که لااقل ماهی یک میلیون و دویست – سیصد هزار بگیریم که کمتر شرمنده پیش خانواده و فک و فامیل باشیم

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          ومرا جان
          هیچکس بقدر من مشکلات شما را لمس نکرده است.
          خدا میداند من زمان جوانی ده سال با همین شرایط شما , بلکه بدتر زندگی کرده ام.درس خوانده ام و زندگی کرده ام.
          هیچ ماهی نتوانستم اجاره خانه ام را بموقع بدهم.
          اما اگر در تمام آن ده سال, درهای اشتغال در جاهای دیگر رابروی خودم نمی بستم و دنبال کارهای دیگر می رفتم اینقدر اذیت نمیشدم.
          زمان جنگ وضع مشاغل بسیار بدتر از امروز بود.مشاغل آزادی هم نبود.
          میخواهم بگویم درد شما را میدانم.
          شما باید عادلانه استخدام شوید و مثل هر انسان دیگری مزد واقعی کارتان را بگیرید.
          مزد واقعی کار اگر برای یک نفر لیسانس , مثلا اگر هزار تومان است, شما بادی بگیرید.چرا کمتر بگیرید؟
          من اشکال اساسی با این طرح ها دارم که اگر بگویم شماها هم ممکن است خوشتان نیاید.
          جوان مردم را ده سال با این شرایط نگه داشتن درست نیست. یا میخواهد و نیاز دارد, استخدام کند, یا نیاز ندارد, بفرستد پی کارشان تا فکری بکنند برای آینده شان.
          حرف آخرم این است که … بگذریم . میدانم که همه باز از من دلخور میشوند.
          انگار حرف حق هیچ جا مشتری ندارد.

          1. هستی می گوید

            سلام سردبیر جان.

            من به شما ایمان دارم که چیزی رو که بهش شک داشته باشید بیان نمیکنید. لذا مطمئنم که این راهنمودهایی که شما می فرمایید به نفع دوستان شرکتیه و کسی نباید دلخور شه.
            باید قدر شما و زحماتتونو بدونیم که قبل از اینکه اتفاق بیفته ، زنگ خطرو به صدا در میارید و هیچ وقت هم اشتباه از آب در نیومده . همیشه من به شخصه از این اطلاع رسانی به موقع شما بهره بردم.
            به جای بحث کردن باید جسورانه با حقیقت روبرو شد و به فکر چاره بود.

          2. مهتاب می گوید

            حرفتون خيلي درسته.دقيقا اين سياست اداره است كه براش نيروهاش ارزشي ندارن.اگر همون ده سال پيش ميدونستيم كه قراره وضعيتمون اينجوري بشه لااقل همه انرژي و وقتمون رو اينجا نميذاشتيم.الان كاري كه بلديم فقط و فقط به درد مخابرات ميخوره.هر چي ياد گرفتيم اين مدت با تجربه و بدبختي ياد گرفتيم و بيرون از اينجا هم به درد هيچكس ديگه نميخوره.حقا كه جهان سوم برازنده ماست

            1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              مهتاب جان
              دخترم؟
              به من اجازه میدی ازتون سوال کنم, ده سال دیگه چه خواهید گفت؟ آیا بخاطر 20 سال گذشته تاسف نخواهید خورد؟

  5. ناشناس از مازندران می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم. آخه این چه قانونیه؟ این چه طرحیه؟ هر روز یه جور ساز میزنن. آخه ما چیکار کنیم؟ رو همین 700 تومن برنامه ریزی کردیم، قسط داریم، اجاره خونه میشه 750، حالا خرج خانه و زن و بچه بماند، اونا باید هوا بخورن. آخه چرا ما رو جلوی زن و بچه خجالت میدن؟ ما چه گناهی کردیم؟ ای خدا چه کنیم؟ درد دلمونو به کی بگیم؟ این پول چیه که میخوان کمش کنن؟ 500 بدن راضی میشن؟ پس ما چی؟ سردبیر شما یه کاری بکنید. ما چه کنیم؟ دیگه حقوق دادن میشه سلیقه ای. هر کی آشنای مدیره کامله، ما که کسی را نداریم باز هم فقط ما حقوق ساعتی میگیریم.
    ما خدا رو داریم. انشاءالله خدا نگذره …
    . شما یه کاری بکنید. خواهش میکنیم از شما با آقای کاشانی قرار مصاحبه بذارین.
    اینطوری و با این طرح هاتون میخواستین زندگی شرکتیارو بهبود ببخشین؟ به اون امام رضا هم قسم خوردین این بود؟ سردبیر خواهشاً این کارو بکنین لطفاً. با تشکر از همه ی زحماتی که برای ما کشیدین.

  6. سید مسعود می گوید

    بیمه کارگران مخابرات روستایی توسط شرکت مخابرات ایران استمرار می‌یابد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مطلبش منتشر شد

  7. مبين می گوید

    با سلام خدمت سردبير محترم. ممنون از اينكه كامنت منو جواب دادين. قبلا كه به ما حقوق ميدادن همون حقوق قانون كار بود و مقداري حق شيفت كه 15درصد حقوق بود. با اين اوصافي كه شما ميگين پس با نيروهاي ديگه هيچ فرقي نداريم. نه مرخصي درستي ميتونيم بريم، چون گفتند بايد بجاي همديگه وايسيم، و نه اضافه كار و بايد 12 ساعت شيفت هم بديم. اگه اضافه كار شامل ما نميشه لااقل از نظر مرخصي ما رو ساپورت كنن، به ما يه نيروي جايگيزين بدن. با پيمانكار قبلي كه بوديم مرخصي رو ميتونستيم بريم و پولشم از مرخصي هامون كم ميشد. خواهشمندم پيگيري كنيد. ممنون

  8. محمد گلستان می گوید

    کی حقوق آبان 93 واریز میشه؟ امروز 93/09/12 هنوز خبری نیست. چرا؟

  9. شرکتی منتظر می گوید

    سلام سر دبیر محترم .

    توی استان خراسان رضوی هم قراردادهای خدمات اول موقت و ساعتی توزیع شده (دقیقا همونایی که اسکنش تو سایتتون هست) در صورتی که قراردادهای قبلی خدمات اول تیتر بالا فقط قرارداد کار موقت زده بودن …. نمی خوام بدبین باشم ولی احساس می کنم بعد از هر بار بستن جدید قرارداد می خوان عرصه رو تنگتر کنن ……
    تو این قراردادها ساعت کارو 44 ساعت یعنی قانون کار زدن شاید توی قراردادهای بعدی ساعت کارو کمتر کنن ؟!
    ممنون از پیگیریهاتون سردبیر …

  10. پدیده می گوید

    شماره من جهت وايبر گروه مخابرات ما يا گروه تلگرام مخابرات ما 093

  11. پدیده می گوید

    شماره من جهت تلگرام 0930

  12. پدیده می گوید

    شركت خدمات اول در خراسان رضوي 470 هزارتومان حقوق علي الحساب ريختند. سردبير لطفا پيگيري كنيد.

  13. نیروهای شرکت خدمات اول در استان گلستان می گوید

    قبلا”ها یک مقام بلند پایه که میومد دستور میدادند زود حقوق ها رو بریزید تا صدای این نیروها در نیاد
    ولی امروز که رئیس جمهور محترم به استان ما آمدند خبری از حقوق تا به امروز نیست حقوقی که 100هزار تومان ازش کسر میکنند که … رو پرداخت نکردند
    این مخابراتی های استان خیلی … شدند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دلم میخواست میتوانستم نقطه چین ها را منتشر کنم تا میزان عصبانیت این جوانان را ببینید!
      بهر دلیل, هیچکس حق ندارد حقوق این افراد را با تاخیر بدهد

  14. پیگیر می گوید

    باسلام
    جناب آقای سردبیر ،چند سال پیش طی کامنتی به شما اعلام کردم که مخابرات می بایست جهت پرسنل شرکتی خود طرح طبقه بندی مصوب مخابرات ایران را اجرا نماید ،در ابتدا مشاور شما که از این قوانین مطلع نبود شروع به اظهار نظر اشتباه کرد و پرسنل شرکتی (خصوصی)مشمول این طرح ندانست از جنابعالی خواهشمندم طبق مستندات اقدام به پاسخ نماییدو با احساسات پرسنل بازی نگردد همچنان که همیشه یار ویاور پرسنل شرکتی بودید امیدوارم با درایتی که از شما سراغ دارم منجر به قانع شدن مدیران مخابرات به اجرای طرح گردد ، مخابرات ایران نا آگاهانه جهت گریز از اجرای این طرح اقدام به معرفی شرکتی بنام خدمات اول نمود که بلا فاصله وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی طی نامه شماره 38و44مورخه 93/3/3در پاسخ به نامه مدیر کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان فارس خدمات اول را ملزم به اجرای طرح طبقه بندی مخابرات ایران کرد، قسمتی از نامه وزارت کار به شرح ذیل به حضورتان عرض می نمایم:
    هرچند شرکت خدمات اول دارای طرح طبقه بندی مشاغل مصوب می باشد لیکن در جایگاه پیمانکار شرکت مخابرات ایران مطابق با مفاد ماده 2دستور العمل شماره 176133مورخه 92/10/9معاونت محترم روابط کار مکلف به تبعیت از طرح طبقه بندی مشاغل مصوب شرکت مخابرات ایران می باشد
    طبق آیین نامه اجرایی ساماندهی فعالیت های قابل برون سپاری شرکت مخابرات ایران که به امضاء آقایان باطنی ،تهرانی،بقایی و کاشانی (مدیر عامل خدمات اول) رسیده است طبق بند 3ماده یک خدمات اول را به عنوان پیمانکار معرفی نموده است
    اخیرا تعداد پرسنل شرکتی جزء آمار مخابرات ایران آمده (تعهدات پنج ساله ) ؟؟؟؟
    تعداد پرسنل شرکتی=حفظ تعدادکارکنان (تعهد پنج ساله)=نیروی کار ارزان(ظالمانه)
    خود قضاوت کنید؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      اون نامه ها قبل از اینکه بدست کسی برسه توسط دوستان شرکتی برای ما ارسال شده بود.
      قبل از اون نامه, میدونستیم که چی رخ میده.
      بخاطر همین چیزها حرفهای ما برای شما یا دیگر دوستان ممکن است خوشایند نباشد.
      حالا بیایید با هم روراست باشیم.
      الان مخابرات آن بخشنامه را اجرا نکرد. اجرا هم نخواهد کرد.گفتن ما هم دردی دوا نمی کند.
      خب حالا وزارت کار چه میکند؟
      این ما هستیم که به احساسات جوانان توجه نداریم یا آنانی که نامه هایی بدون پشتوانه صادر میکنند؟
      ما همان زمان گفتیم باز هم میگوییم, این بخشنامه مخابرات را ملزم به اجرا نمی کند.
      چرا؟
      چونکه مخابرات اصولا با این نیروها قرارداد نبسته.
      اون شرکتهایی گیر هستند که با این عزیزان قرارداد بسته اند.
      خب باید وزارت کار از اینها بگیرد.چرا نمیگیرد؟
      آخرین حرف اداره یا زوارت کار میدانید چه بوده؟
      گفته اند که از ما کاری بیشتر بر نمی آید, باید بروید شکایت کنید!
      اگر برنمی آید , چرا بخشنامه می کنید؟
      حالا چه کسانی شرکتی هار ا به چیزی امیدوار می کنند که میدانم اجرا نمیشود.
      مشکل این است که همه از مخابرات مدعی هستند در حالیکه باید از اون شرکتهای محلی شکایت کنند.
      اما حالا که خدمات اول آمده است وضع فرق دارد.
      شما بمن بگویید حالا که یک شرکت بزرگ و یک پارچه (بطور نسبی) متولی کار است چرا پیگیر کارهایتان نیستید؟ از ابتدای سال 94 همین قوانین هم بکاری گذاشته میشود.
      دوست من
      خودتان میدانید
      به این باور رسیده اید
      ما در این سایت
      سعی میکنیم
      با واقعیات سر و کار داشته باشیم.
      بی جهت به کسی امید واهی ندهیم.بی جهت هم کسی را ناامید نکنیم.
      لطفا یک نفر به ما بگوید زمینه اجرای همین بخشنامه چیست؟
      فردا مخابرات یا هر شرکتی جریمه شود, به عزیزان شرکتی چی میدهند؟
      بخدا دلم خون است از این قوانینی که ضمانت اجرا ندارند و ما را بعنوان رسانه در دو راهی تصمیم باقی میگذارند.
      در زمانی که همه شما دوستان خوبم از این موضوع حرف میزدید
      ما ده قدم جلوتر میدانستیم که هرگز اجرا نخواهد شد و در حال تفکیک فضای کار رسمی و شرکتی هستند.

      1. پیگیر می گوید

        با عرض سلام مجدد خدمت سردبیر محترم
        از اینکه وقت گرانبهایتان در اختیار ما گذاشتید کمال تشکر را دارم واین موید دلسوزی شما به پرسنل بخش خصوصی می باشد
        اگر لطف فرمایید متن ذیل را تشریح و ارائه راهکار نمایید ممنون می شوم
        ((شما بمن بگویید حالا که یک شرکت بزرگ و یک پارچه (بطور نسبی) متولی کار است چرا پیگیر کارهایتان نیستید؟ از ابتدای سال ۹۴ همین قوانین هم بکناری گذاشته میشود.))

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          زمانی که شما با یک شرکت کوچک کار میکردید اثبات اینکه کارمند مخابرات هستید کار ساده ای نبود.
          ولی الان شما جزو آمار مخابرات هستید.زیر یک سقف کار میکنید.از طرف یک شرکت بزرگ حمایت می شوید.هنوز سایه تعهد مخابرات به دولت وجود دارد.
          تمام اینها از اول سال آینده عوض میشود.هر چند که از 93/8/18 تمام شده ولی باز هم میشود دنبال کار بود.
          بیشتر از این توضیح بدهم؟
          شما تیزهوش تر از آن هستید که به توضیحات من نیاز باشد تا گروهی بگویند شما را تحریک کرده ام.

      2. شرکتی می گوید

        سلام. با این حرفهای تلخ چند سوال در ذهنم نقش بست

        1- یعنی مخابرات نیروهای شرکتی را هم مجبور به شکایت از پیمانکار میکند تا به این طریق مثل بازنشسته ها از دولت پول بگیرد و به اینها بدهد؟
        پس چرا وقتی بچه های استان ما بابت عدم پرداخت صحیح حق بیمه به تامین اجتماعی و … از پیمانکار محلی (نه مخابرات) به اداره کار شکایت کرده بودند، نهایتا پس از چند ماه پیگیری، با تهدید مسئولین ارشد مخابرات استان مجبور به انصراف از شکایت شدند؟
        یک پیمانکار محلی آنقدر قدر بود که اداره کار و استان را مجبور به تطمیع کرد؟ یا زیانی متوجه مخابرات استان میشد؟
        اگر پاسخ سوال اول بلی باشد، پس چرا اقدام علیه شرکتی که سراسری است و متعلق به خود مخابرات! منطقاً شرکت خدمات اول قدرتر از یک پیمانکار استانی ست.
        اگر پاسخ سوال دوم بلی باشد که دیگر هیچ!
        در هردو حالت آیا شکایت سودی خواهد داشت؟

        2- با تفکیک فضای کار کدام قانون را دور میزنند. چه مزایایی را قطع خواهند کرد؟ از 700 تومن هم کمتر میدهند؟!

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سلام
          حرفهای من کاملا واضح بود.
          1- کاری که دیگری کرده است مخابرات استان, یا پیمانکارتان, من نمی توانم جواب بدهم.ولی بهتر است بگویم هیچ زیانی متوجه مخابرات نبوده.ولی بعد از این نمیتوانست با این مبالغ با پیمانکاران قرار داد ببندد.
          2- نه برای کمترکردن حقوق از 700 تومان این کار را نمی کند.شما برای من از نامه ای نوشته بودید که وزارت کار گفته بود باید به کسانی که زیر یک سقف کار میکنند مزایای مشابه داد.درست است؟ خب باز هم بنطر میرسد توضیح نیاز دارد؟

      3. هستی می گوید

        سلام سردبیرجان.

        آخه تفکیک چطور ممکنه؟؟

        همه داریم کنار هم کارهایی رو انجام می دیم که زنجیره وار به هم متصلند؟؟

        اگه اینطور باشه که انقلابی خواهد شد در چارت سازمانی . مگه ممکنه این کار سردبیرجان ؟؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سرکار خانم هستی,
          یه وقته نظر منو میخوای بدونی,
          یه وقته نظر خودتو میگی.
          اینجا کدومشه!؟

          1. هستی می گوید

            راستش نظر حرفه ای شمارو می خوام بدونم . البته اگه ممکنه. چون خیلی غیر ممکن به نظر می رسه .

  15. همکار فارسی می گوید

    سلام سردبیر جان سوال منو جواب ندادیا! مصاحبه مدیرعامل فارس رو میگم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ایشون در آخرین تماس گفتن که فعلا اون مصاحبه رو منتشر نکنیم.
      مصاحبه هنوز هم روی سایت منتظر یک کلیک است برای انتشار.

  16. مهدی می گوید

    سردبیر محترم …. می گویم این مذاکرات منفی شد و دلار م رفت بالا و بورسم ریخت …. می گم دیگه شرکتی ها رسمی نمی شوند ؟
    می گم چرا رسمی های مخابرات اینجورین؟ شما می دونی چرا ؟
    مخابرات برشکست کی میشه ؟ خبر دارید ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ای آقا!
      شما از همه چی حرف زدی آخرش میگی مخابرات کی ورشکست میشه! چرا باید بشه؟
      تا وقتی که در این شرکت زمین, ملک , دارایی غیر منقول هست ورشکستگی معنی نداره.میفروشیم با هم در کنار هم , … نه, اونا با هم در کنار هم هزینه میکنن.

  17. مهدی می گوید

    سردبیر ارادت دارم …….. خیلی نازی ……….. بازنشسته مخابرات هستی؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مهدی جان!
      ناز هم خودتی!
      بله!اگر اینطوری میخواین بله!

  18. مهدی می گوید

    سردبیری که جملاتش پس و پیش است ! و نیاز به یک دیکشنری دارد برای فهمیدن … هاهاها

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هه هه هه … خب دوباره پس و پیشش کن دیگه!

  19. سعید می گوید

    سلام سربیر محترم.من نیم ساعت پیش یه سوال پرسیدم چرا غیبش زد؟لطفا شما که میتونین نظرات لاتین بچه ها رو برگردونین و جوابشونو بدین جواب ما رو هم بدین.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سعید جان
      نظر شما تا وقتی تایید نشه غیب میشه خب.
      الان که تایید کردم میتونی بخونی.
      اگر منظورت کامنت دیگری است برام بنویس ببینم کجا رفته بی معرفت!
      اونایی که با اسم لاتین می نویسن باید برم توی حذفی ها پیداشون کنم.
      باور کنید وقت میخواد.خب چرا باید لاتین بنویسن؟
      واسه مردم آزاری؟

  20. سعید می گوید

    سلام لطفا غیر از جواب دادن عمل کنید-من با داشتن مدرک مهندسی الکترونیک و دانشجوی کارشناسی ارشد الکتونیک به اندازه نیروی خدماتی ادارمون که مدرک تحصیلی شان سوم راهنمایی است حقوق میگیرم.شما طبقه بندی رو چطوری اجرا میکنید؟ لطفا اعلام کنید تا برای ما انگیزه ای بشه تا بتونیم دکترامون رو بگیریم.ممنون

    1. محمد می گوید

      مهندس با این وضعیت اگه شمادکتراتون رو هم بگیرید بازم حقوقتون همون حداقل قانون کاره وباید به یک سری افراد خاص که انگار باورشون شده که مهندسن بگید جناب مهندس فلانی و… موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here