مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

ویژه «خدمات اول مخابرات»

[box type=”shadow” ]khadamat avval3مخابرات ما- با توجه به افزایش حجم قراردادهای شرکت خدمات اول در سطح کشور, قرار شده است این صفحه به کارکنان این شرکت اختصاص یابد تا این شرکت بتواند در اولین فرصت پاسخ سوالات اعضای سایت را تهیه و منتشر نماید.

بنابراین هر سوالی در رابطه با شرکت خدمات اول, مشکلات, پرداخت حقوق و … دارید در اینجا مطرح کنید. فقط خواهش ما این است که ابتدا پاسخهای قبلی خدمات اول را بخوانید، چرا که ممکن است پاسخ سوال خود را بگیرید.

جديدترين صفحه مربوط به بهار95

*****

رفتن به صفحه: سری اول، سری دوم، سری سوم، سری چهارم و سری پنجم پاسخهای خدمات اول مخابرات[/box]

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (سه ماهه آخر سال 93)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (نیمه اول سال ۹۴)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (نیمه دوم سال ۹۴)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (پائیز سال ۹۴)

آنلاین- آخرین پرداختی های حقوقی به کارکنان خدمات اول در سراسر کشور (زمستان سال ۹۴)

آخرین پرداختی ها در انتهای سال 94- شامل حقوق بهمن -اسفند-عیدی -سنوات-مرخصی (آخر 94)

288560cookie-checkویژه «خدمات اول مخابرات»
8,100 نظرات
  1. ومرا۶۲۶۴ می گوید

    سلام سردبیر جان. ببخشید مزاحم همیشگی. قرار بود شنبه به شما خبر بدم، ولی چون حقوق نگرفته بودم همه چیز را فراموش کرده بودم. من از استان کردستان هستم. برای وام بانک انصار مزاحمتان شدم. اگه کمکی از دستتان بر می اید جان سردبیر دریغ نکنید. اگه کامنتهای قبلی من را خوانده باشی من اول نفری بودم که خواستار وام بودم. سردبیر جان همیشه کمکمان کردید این دفعه هم دستمان را بگیر. اجرتان با اباعبدالله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      صبح بمن خبر بدین که بتونم از خدمات اولی ها سوالی بپرسم.
      من بصورت انفرادی قادر به انجام کاری نیستم ولی سعی میکنم بصورت عمومی و عام خبر خوبی به همه شما بدهم.

  2. ومرا۶۲۶۴ می گوید

    سلام سردبیر جان. ببخشید مزاحم همیشگی. قرار بود شنبه به شما خبر بدم، ولی چون حقوق نگرفته بودم همه چیز را فراموش کرده بودم. من از استان کردستان هستم. برای وام بانک انصار مزاحمتان شدم. اگه کمکی از دستتان بر می اید جان سردبیر دریغ نکنید. اگه کامنتهای قبلی من را خوانده باشی من اول نفری بودم که خواستار وام بودم. سردبیر جان همیشه کمکمان کردید این دفعه هم دستمان را بگیر. اجرتان با اباعبدالله

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ومرا جان , روز یادم بیندازید که بتوانم با خدمات اولی ها تماس بگیرم و چیزی بپرسم.
      من کار انفرادی نمی توانم انجام دهم.سعی میکنم کاری جمعی بشود و خبر خوبی به همه بدهم.

  3. سلامت می گوید

    اینجا معاونت تجاری
    حقوقم آرزوست….. هنوز

  4. نه به ز - سنندج می گوید

    شرکت خدمات اول…، وگرنه بقال سر کوچه ی ما رو هم می آورند و مخابرات بهش پول میداد، بعد به ما پرداخت می کرد. این یعنی چه باید مخابرات هر استان به حساب آنها پول واریز کند بعد آنها پول نیروهای شرکتی ..رو پرداخت کنند؟ ببخشید گفتم پول، چندر غاز

  5. رضا از خراسان بزرگ می گوید

    با سلام خدمت سردبير عزيز و گرامي و ساير دوستان

    سردبير جان بعد از مدتي كه بدليل مشغله زياد افتخار هم صحبتي با شما و ساير دوستان را نداشتم، سئوالي از جناب آقاي مهندس كاشاني عزيز داشتم و اون اينكه:
    مهندس جان، چرا در شركت خدمات اول (TCT1) تفاوتي بين افراد از لحاظ سابقه كاري، سطح تحصيلات وجود نداره؟ مثلا يك نيرويي كه بواسطه خويشاوندي يكي از روساي يك شهرستان خراسان رضوي از ابتداي آذرماه شروع بكار كرده، با يك فرد با 10 سال و بيشتر سابقه كار به اندازه هم حقوق ميگيرن، و يا نيروي زير ديپلم در تاسيسات از فوق ليسانس امور اداري بيشتر دريافتي داره و…. آيا اين مفهوم اون صحبتهاي اوليه شماست؟
    و ديگه اينكه چرا شركت شما سعي نميكنه بصورت متمركز از شركت مخابرات ايران صورت وضعيتها رو بگيره تا در هر استاني بصورت سليقه اي عمل نشه و تفاوتي بين پرسنل نباشه؟
    و يك پيشنهاد:
    و اون اينكه با اين اوضاع احوال مخابرات، آينده خوبي پيش بيني نميشه (البته اين نظر منه و اميدوارم درست نباشه) آيا بهتر نيست كه شركت شما با ساير سازمانها و دواير قرارداد منعقد كنه و خلاصه اينكه فقط به مخابرات متكي نباشه و در ساير حوزه ها از اين سرمايه بزرگی (نيروي انساني) كه در اختيار داريد استفاده كنيد؟

  6. الکام می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید. اینجانب دو ماه پیش مدرک کارشناسی ارشد الکترونیک را اخذ کردم. منتهی چون قرارداد ما از برج 6 با خدمات اول مخابرات بوده مدرک ارشدم رو قبول ندارن. استان کرمان هستم. میشه راهنمایی ام کنید که چه باید انجام بدم؟
    با تشکر از شما

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      فعلا که مدرک تاثیری نداره.
      تا سالهای آینده که انشاء الله اثری داشته باشه , شما هم میتونین مدرکتونو تحویل بدین

      1. نه به ز - سنندج می گوید

        بذار در کوزه آبشو بخور

        1. احمدی شرکتی می گوید

          این چه طرز صحبت کردنه دوست عزیز. حداقل همین قدر همت داشته. تو این وضعیت درس خودن کار ساده ای نیست. مخصوصا مثل بنده اگه قرار باشه یه شهر دیگه ام بری اونم با این هزینه ها. تازه حتی واسه پایان نامتم اداره حاضر نباشه کوچکترین کمکی کنه، به جرم بخش خصوصی بودن

  7. نیروهای خدمات اول استان گلستان می گوید

    سلام عزیزم خوبی سردبیر جان
    فقط خواستم خبرتون بگیرم خسته نباشین…بچه های استان گلستان سلام میرسانند و التماس دعا داشتن
    خدا حفظتون کنه بوس بوس

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من با همه توان خودم و سایت در خدمت شما و همه همکاران و دوستانم هستم.
      نفس من به نفس شماست.دوستتون دارم.

  8. مبين می گوید

    سردبير خوشگل سلام. حقوق به موقع و مهر تأمين اجتماعيم آرزوست. التماس دعا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بابا درسته که حالا من خیلی خوب و خوش تیپ و برجسته و قد بلند و زهوار دررفته ام! ولی زیاد از من تعریف نکنید! چشم میزنن ها! گفته باشم!
      قربان شکلت! کدام استانی؟ شاید بتونم به خدمات اولی ها یادآوری کنم

      1. مبين می گوید

        خراسان رضوي

  9. ومرا۶۲۶۴ می گوید

    سلام سردبیر جان. امروز ششم دی ماه است ولی هنوز حقوق نگرفتیم. بخدا صاحب خانه براش مهم نیست که مخابرات مشکل داره یا نه، چک صورت وضعیت یا چک حقوق امضاء میشه یا نه، هیچی براش مهم نیست فقط کرایه خانه را میخواهد. مغازه داری که در طول ماه قرض کردیم این چیزا براش مهم نیست پولش را میخواهد. به کی بگیم تو را بخدا سر یه وقت مشخص این پول ناچیز را واریز کنن. به قران همیشه پیش هر کس و ناکسی شرمنده و خجالت زده هستیم. سردبیر جان مگر شما کمکمان کنید. دیگه چقدر سر افکنده باشیم. چقدر خجل زده باشیم. چقدر…

  10. همکار فارسی می گوید

    سلام دوستان و سردبیر عزیز. میخواستم ببینم کسی تونسته این آیین نامه داخلی شرکت خدمات اول رو پیدا کنه یا نه؟ یه آدرس به ما بدین ما هم باخبر بشیم.

    1. شرکتي ، آذربايجان غربي می گوید

      سلام، من ديروز مراجعه کردم به دفتر خدمات اول در استانمون، گفتند ندارند.
      در ضمن خواستم خدمت دوستان اطلاع بدم که کساني که با مدرک کارشناسي قبلا قراردادهايي با گروه 13 امضا کردند، طبق قانون کار در قرارداد جديد نميتونه کمتر از 13 باشه، مگر با توافق کتبي طرف.
      با توجه به اينکه در متن قراردادهاي خدمات اول گروه شغلي ما نوشته نشده، چون باعث اعتراض ميشد… من احتمال ميدم تو همون آيين نامه به گروهها اشاره شده و به خاطر همين قبل از امضا قرارداد آيين نامه رو اراﺋه نميدن.

  11. شرکتی قبلی می گوید

    سلام سردبیر جان
    با توجه به تجمع کارکنان شرکتی لرستان و اینکه انشاء الله تمام بچه های شرکتی اعتراضات خود را شروع خواهند کرد، ما که بعد از ده سال کار و تلاش در مخابرات به اجبار اومدیم معلم شدیم، آیا امکان دارد استخدامی باشد و ما دوباره به سر کار اول خود برگردیم؟
    نگو معلمی شغل خوبی است که ازت ناراحت می شوم. چون یک روز معلمی برابر با یک سال کار کردن در مخابرات است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باز سر یه قبر خالی دارین دعوا راه میندازین؟!

    2. شرکتي می گوید

      خوش به حالتون که تونستيد يه شغل ديگه پيدا کنيد، من هم دنبال يه کاري ام که بتونم از مخابرات برم حتي با همين ميزان حقوق، ولي يه جا ديگه…
      کاش جاي شما بودم، واقعا خوش به حالتون…

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        ولی ایشون هر چند وقت یه بار , یه کامنت مثل همین میفرسته و دلش میخواد اگر روزی کسی در مخابرات استخدام شد او هم برگرده.
        یه چیزی بهش بگو تا بره دنبال کار و زندگیش! حرف ما رو که گوش نمیکنه!

        1. شرکتي می گوید

          فقط ميتونم بگم خوش به سعادت ، کاش خدا به من هم يه همچين لطفي بکنه و کاري پيدا کنم و از مخابرات برم.

  12. سلامت می گوید

    اینجا معاونت تجاری
    مثل ماه های قبل در انتظار حقوق…
    حقوقی که مستحقم دیگه نمیخوام، حقوق به موقعم آرزوست
    جدای از آه و ناله جداً نمی تونید حقوق بدید خب تعطیل کنید…
    سردبیر عزیز شرمنده که فقط دیگه سر ماهها که حقوق رو با کلی تأخیر می دن مزاحم شما میشم. راستش مخابرات دیگه همه ی – واقعاً همه ی – انگیزه و امید رو از من یکی دیگه گرفت. دیگه حس تلاش و تاثیر گذاری جهت بهبود امورات شرکت و …. نیست که نیست!

  13. پیمانکار می گوید

    با سلام. آقای سردبیر می شود این مشکل را برای ما بیان نمایید که چرا ما پرسنل امور مشترکین و اکثر دیگر دوستان، با ۱۰ الی ۱۲ سال سابقه و حجم زیاد کار در امور مشترکین و ناک و غیره، با مدرک لیسانس و آن سابقه کار، باید پایه حقوق ۷۰۰ هزار تومانی داشته باشیم و دوستان دیگرمان مثلا در سردار جنگل یا ساختمان دامن افشار با سابقه یک الی ۲ ساله ۱۱۲۰۰۰۰ تومان پایه حقوق داشته باشند؟
    دوستان خدمات اول پاسخ بدهند تشکر می کنیم. لطفا این مشکل را اطلاع رسانی نمایید.

  14. محمد می گوید

    سلام
    آیا می دانید حق بیمه نیروهای شرکتی استان فارس سه ماه به حساب اداره بیمه ریخت نشده است. با مراجع نیروهای شرکتی جهت تمدید تاریخ دفترچه بیمه به آن اداره از این موضوع مطلع شده اند. سردبیر محترم لطفا پیگیری و جهت اطلاع رسانی به استانهای دیگر.

  15. ومرا۶۲۶۴ می گوید

    سلام سردبیر جان. میخواهم درددل خیلی از شرکتی را بنویسم. ماهی ۷۰۰ هزار حقوق میگیریم ولی رسمی ها ماهی چند میلیون. ما ماهی سیصدهزار کرایه خانه میدیم ولی رسمی ها ماهی چند کرایه خانه و مغازه میگیرن. اگه پول آب و برق و گاز و تلفن را هم کم کنیم ماهی سیصد هزار میماند. قسط هم هست، ماهی ۱۰۰هزار هم قسط. حالا ۲۰۰هزار می ماند. اگه خدای نکرده احتیاج به دکتر داشته باشیم باید تا آخر ماه بی پول باشیم. یعنی نمی توانیم نون خشک هم بخریم. ولی مدیران عزیز ما اگه توانستید فقط یک ماه مثل ما زندگی بکنید واقعا هنر کردید. ما فقط یه حقوق ناچیز داریم، ولی رسمی ها یکبار پول بهره وری، یکبار پول غذا، یکبار پول ورزش، یکبار پول برای قبول شده فرزندانشان در مدرسه، و پول های دیگر که در سال میگیرن. ولی ما چی؟ اگه هم میگویم حقوق ما کمه جواب میدن برو خدا را شکر کن که بیکار نیستی. بخدا قسم از ناسزا هم این حرف بدتره. کاش فکر نمیکردن که ما شرکتی ها سربار آنها هستیم. انگار از حقوق آنها کم میکنند و به شرکتی ها میدن. چرا هیچ وقت نمیگین همکار؟ و همیشه از لفظ شرکتی یا خصوصی استفاده میکنید؟ فکری به حال ما شرکتی ها بکنید. خیلی ممنون.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ومرا جان
      اینا که گفتی همه رو رسمی ها گرفتن؟
      همه مغازهدارن؟ خونه اضافه دارن؟
      قسط ندارن؟ پسرو دختر بزرگ ندارن؟
      عزیز من
      بهتر نیست فقط از حقوق خودت دفاع کنی؟ آنچه حق شماست.داشتن یک کار و حقوق مناسب. از اینا حرف بزنید.
      رسمی …. !

  16. همکار فارسی می گوید

    سلام سردبیر جان
    من بالاخره نفهمیدم طبقه بندی مشاغل در استان فارس اجرا می شود یا نه؟
    راستی شما خبر نداری حقوق آذر بچه های فارس کی پرداخت میشه؟

  17. امیر خراسان رضوی می گوید

    با سلام خدمت سردبیر عزیز .به ما گفتن برای رفتن به مرخصی خبری از نیروی جایگزین نیستش و خود نیروهها باید همدیگر را پوشش بدهند این مدل مرخصی مشکلات زیادی ایجاد میکند.وقتی یک نفر به مرخصی میرود وظایف شغلی او به دوش دیگران می افتد .لطفاخواهش میکنم شرکت خدمات اول در این زمینه شفاف سازی بفرماید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      امیر جان من اینو می پرسم ولی الان در تمام ادارت , شرکتها و … هر کی میره مرخصی کارهاشو بقیه انجام میدن تا زمین نماند.
      البته در گذشته شرکت مخابرات , شرکتهای طرف قرارداد را طبق قرارداد وادار میکرد به ازای فرد مرخصی رفته کسی رو بیاره.
      ولی خب … باشه می پرسم

      1. دهه ی شصتی می گوید

        سردبیر جان، به فرموده ی شما در بعضی ادارات اگر شخصی بره مرخصی همکارانش پوشش میدن. مخصوصا در مجموعه ی نگهبانی، ولی در مقابلش اضافه کاری همون جایگزین شدن رو دریافت میکنن. ولی توی مخابرات و البته اکثر استانها از این اضافه کاری خبری نیست. یعنی شخص یا نباید بره مرخصی، و یا باید همکارش به اجبار جاشو پر کنه که این غیر اصولیه. یعنی نوعی ظلمه

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          در این مشاغل بحث فرق داره.اینجا ساعت کار اضافه میشه و این منطقی نیست.

  18. ناشناس می گوید

    جناب سردبیر محترم حقوق پرسنل خدمات اول خراسان رضوی چه زمانی پرداخت می شود؟

    ماه پیش که دقیق گفتید. این ماه نیز لطفا پیگیری می کنید خبر بدید؟ ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیزم چی شده؟
      تاخیر داره؟

  19. محمدرضا می گوید

    با سلام و خسته نباشید. پیرو نظرخواهی از اعضای محترم در مورد تشکیل اتحادیه کارگران شرکتی مخابرات به استحضار می رساند که اتحادیه مزبور با درج آگهی در روزنامه کار و کارگر مورخ 91/7/27 با نام اتحادیه کارگران شرکتی شاغل در مراکز ارتباطی و مخابراتی سراسر کشور، در محل سالن کنفرانس وزارت کار و رفاه اجتماعی در مورخ 91/7/20 تشکیل شده و دبیرخانه مرکزی در شهر تهران و شهرستانها در خانه کارگر مستقر شده و فعالیت خود را آغاز نموده است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      محمد رضا جان
      میتونی یه گزارش کامل بهم بدی
      یا اینکه جایی رو معرفی کنی که بتونه اطلاعات دقیق تری بهم بده یا …

  20. مبين می گوید

    سلام خدمت سردبير محترم و خدمتگزار. چرا شركت محترم خدمات اول مخابرات براي نگهباني نيروي جايگزين نداره تا نيروها با خيال راحت از مرخصيشون استفاده كنن؟ لطفا پيگيري كنيد. ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حرف حساب.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here