مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آخرین دیدگاه ها

[php]

echo “ssss”;

if (function_exists(‘get_recent_comments’)) {
get_recent_comments();
}

[/php]

60210cookie-checkآخرین دیدگاه ها
87 نظرات
  1. مستشاراردبیلی می گوید

    با سلام خدمت تمام همکاران و آذری ها عزیز

    با سلام به همه همکاران گرامی
    (( خدا هیچ شیری را ذلیل نکند . ))
    ناصرالدین شاه شیری داشت که هر ماه یک گوسفند جیره داشت . به شاه خبر دادند که جناب شاه چه نشسته ای که نگهبان شیر , یک ران گوسفند را میخورد . شاه یک نگهبان دیگر گذاشت که مواظب اولی باشد , پس از مدتی آن دو با هم ساختند و علاوه بر رانها , دل و جگر را هم میخوردند . شاه خبردار شد و یکی از دور و بریهای خودشو فرستاد که نگهبان آن دوتا باشه . این یکی چون درباری بود , به کم قانع نبود و دوبرابر بر میداشت , پس از مدتی به شاه خبردادن جناب شاه چه نشسته ای که شیرداره از گرسنگی می میره . جستجو کردن و دیدن این سه تا با هم ساختن و ران و سردست و کله و پاچه و دل و جیگر را میبرن و شیر بیچاره فقط دمبه گوسفند براش می مونه .
    ناچار هر سه را کنار گذاشت و یک نگهبان گماشت و گفت :
    یک دزد ساده بهتر از سه تا دزد پاچه ورمالیده .
    ” سوال هوش ”
    1- هر کی بتونه بین داستان فوق و بیمه تکمیلی ارتباط برقرارکنه جایزه داره !
    2- هر کی بتونه بین پاداشهای در اختیار مدیران واحدها ارتباط بر قرار کنه !
    3- هر کی بتونه بین وضعیت کارمندان شرکت و شرکت ارتباط برقرار کنه !
    4- هر کی بتونه بین پنج درصد سهام پرسنل و کسر هر ساله ارتباط برقرارکنه !
    5- هر کی بتونه بین اصل …. و شرکت مخابرات …….
    از بین برندگان به قید قرعه تعداد چند عدد بازنشستگی پیش از موعد با پاداش عالی به تعداد سالهای خدمت منهای منت , اعطا خواهد شد .

  2. افسرده قزوینی می گوید

    با سلام خدمت همکاران و سردبیر محترم
    چگونه خود کشی کنیم ؟
    تاکنون فکر کرده اید بهترین روش برای خودکش کدام است . اگر نه خوب توجه کنید : 1- چنانچه برای خود کشی نوع زجرآور آن را میپسندید که همان تدریجی است به شما تبریک می گویم , از زمانی که شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذارگردیده در این سیکل قرارگرفته اید . اما اگر روشهای دیگری را می پسندید 2- میتوانید سرو کله زدن با اعضاء هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت های مخابرات را امتحان کنید . کافی است با یک انتقاد بسیار کوچک شروع کنید . برای مثل چرا موهای فلان مدیر عامل نه خدایی نکرده کچل که کم پشت است ؟.
    حتما اتفاقاتی رخ خواهد داد که شمارا وادار به خودکشی خواهد کرد . 3- یا اینکه وارد سایت مخابرات ما شوید و کامنتی بگذارید که سردبیر از آن خوشش نیاید . این روش قطعی است , شک نکنید . مثلا چی ؟ خوب بپرسید آقای سردبیر راست میگن رابطه تون با بعضی از مدیران ارشد خیلی خوب شده و قول پستهایی هم دادند !!! ( تبت قلمی که برعلیه سردبیر باشد و تب )4- از دیگر روشها که آنهم طرفداران خاص خود را دارد خواندن طنزهای زبون درازهای قدیم و جدید این سایت و یا جوابیه های میثم های کرجی ها ست . واقعا از زندگی سیر میشوید . 5- روشهای دیگر را میخواهید , خوب چرا به انتقال به شهرهای شیراز و مشهد فکر نمیکنید . اگر نمی پسندید و به فکر نوع سکته ای آن هستید , خوب به این فکر کنید که تصمیم گرفته شده ده درصد دیگر از سهام مخابرات را به پرسنل بدهند !!! …. هنوز کسی پشت خط هست …….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      … کوفت … مگر تو کسی را هم پشت خط گذاشته ای ….
      حالا مدیران را دوره کرده ای رسیده ای به سردبیر!
      حالا زیراب مدیر عامل را هم زده ای رسیده ای به ما!
      خب پس دیگه چی؟!
      خب عزیز من اگر قصد خودکشی داری بمن بگو راههای شاد و شادابی هست که ظرف چند روز کلک کنده است.
      یکی رفاقت با همین افسرده قزوینی است.
      دوم رفاقت با همین میثم کرجی است
      سوم رفاقت با همان مدیرانی که تو گفتی!
      فقط یک چیز …
      خوبست که هنوز در این عالم مادی نمیداند که سردبیر این سایت کدام بیچاره ای است وگرنه تا بحال چقدر پشت سرش صفحه می گذاشتید.
      بالاغیرتا یک سفارشی به این مدیران بکنید تا حق الزحمه “کارمند خفه کنی ” را بحساب این قزوینی بریزند چون ما را خفه کرد …

  3. ببومشهدی می گوید

    با سلام و تحیت به مناسبت اعیاد شعبانیه خدمت همکاران خوب زحمت کش و سردبیر عزیز

    دلیل انقراض کارمندان خوب !
    پس از انقراض دایناسورها در میلیونها سال پیش و غمی که از این سوگ بر جان مدیران شرکتهای دولتی تازه خصوصی شده افتاد . دانشمندان براین اتفاق کردند که به هر نحوی که ممکن است جلوی انقراض های بعدی و از جمله نوع کارمند خوب ایرانی که در سالهای اخیر کم یاب و آخرین شواهد زیست اداری حاکی است که چندتایی در هنگام عبور از سالن اجتماعات دیده شده است . و البته عده ای را نیز اعتقاد بر این است احتمال خطای روز دوشنبه بوده و نسل آنها کاملا منقرض شده است , را بگیرند .
    اما چه چیزی باعث انقراض آنها شده است ؟ دانشمندان اموراداری مخابرات وابسته به هیئت مدیره و مدیرعامل را اعتقاد بر این است که خصوصیات منحصر به فرد این گروه که نتوانستند در طول سالهای جاری خود را با محیط تطبیق دهند , مهمترین علت انقراض آنهاست .
    از خصوصیات این گروه میتوان به لال بودن بالقوه آنها اشاره کرد . دیرینه شناسان می گویند تا از آنها سوالی نمی شد , سخن نمی گفتند و چون سخن میگفتند فقط کلمات یله , چشم , دست بوسم , ارادت کیشم و … را میشد از آنها شنید . در قاموس آنها کلمات منفی همچون نه , نمی شود , مشکل است و راه ندارد وجود نداشت . و حتی گروهی را اعتقاد براین است که هاریگری ژاپنی توسط یک کارمند خوب ایرانی که سهوا کلمه نه را جاری کرده بود باب و به ژاپون را یافته و در مقابل آنها هم تخمه هایشان را برای ما فرستادند .
    از دیگر خصوصیات کارمند خوب ایرانی انرژی فوق العاده آنها بود . آنها قبل از طلوع آفتاب درمحل کار حاضر و تا هنگام غروب آفتاب و با اذن رئیس مربوطه به منزل مرجوع میشدند . کارمندان ژاپنی که هر کار کردند مثل کارمند خوب ایرانی باشند , نتوانستند و با تمام سعی بازهم بعد از طلوع آفتاب سر کار میرسیدند بلخره کوتاه آمدند و اسم کشورشان را آفتاب تابان گذاشتند که بگویند تقصیر آفتاب بوده .
    کارمند خوب در زمان حضوردر اداره بسیار خاشع بوده قبل از هر کار اطاق و میز رئیس مربوطه را با اسکاچ و شیشه شوی گلرنگ برق انداخته , فلاکس رئیس را آب جوش و زعفران بسته و پس از طبخ شش عدد نیمرو آبند غاز به یمن تعداد اعضای هیئت مدیره به کارهای دیگراداره می رسیدند .
    کارمند خوب بسیار ساده زیست و کم توقع بود , بطوری که اگر رئیسی یک از هزاررم پاداش را ثمن خمس و در طول کل خدمت به کارمند می داد , حق شناسی او را براین میداشت که هر شب جمعه به همراه یک فانوس به نزدیک ترین امام زاده مراجعه و تعداد دوشمع به یمن اعضائ علی البدل هیئت مدیره روشن نماید .
    بسیار دیده شده که پس از بازنشسته شدن و یا انتقال رئیس مربوطه , کارمند خوب دچارافسردگی شده و اگر کارش به دارالمجانین نمی کشید , رئیس جدید میبایست چندین و چند بار از راه ملاطفت دست بر سرو روی او میکشید تا کمی بهتر گردد .
    در آخرین تصمیمات سازمان مدیریت و برنامه ریزی وابسته به 59 کام ( از قرار معلوم یکشان انصراف داده ) تصمیم گرفته شد تعداد چند نفر از کارمندان خوب کویر بحرالمیت که گفته میشود خصوصیات بسیار نزدیکی با نوع ایرانی خود را دارد , به مخابرات ایران تحویل تا انشاء ا… نسل کارمند خوب ایرانی احیاء گردد .
    لازم به ذکر است آنها هم ( بحرالمیتیها ) در قبال چند نفرمدیر را تقاضا کرده اند که با توجه به وفور مدیر در ایران با این تحویل و تبادل موافقت خواهد شد . به امید روزی که شاهد گسیل سایر مدیران در قبال حتی یک کارمند خوب باشیم .

  4. ببومشهدی می گوید

    مقاله علمی
    چگونه یک گوش شنوا پیدا کنیم ؟

    ابتدا باید با سیستم آشنا باشید . در جاهایی مثل مخابرات بدلیل سیم کشی منحصر به فرد مغز مدیران باید از سیستم های ارتباطی مخصوص استفاده کنید . مثلا اگه میخواهید برای برای بالاترین مقام آن پیغامی ارسال کنید , باید از طریق خط و نقطه و با دستگاه مورس انجام شود . مرحوم مورس برای اینکه بتواند با مسئولین مخابرات تماس حاصل کند از تمام علم و امکانات زمان استفاده کرد که منجر به اختراع همان دستگاه مورس معروف گردید ولی بدلیل شیطنت مسئول تاسیسات که قبوض آب را پرداخت نکرده بود , موفق نشد و این آرزو را با خود به گوربرد.از طرفی عده ای معتقدند با توجه به پیچیدگی این مسئولین , احتمال اینکه از سیارات دیگر آمده باشند و ظاهر خود را هم تغییر داده باشند هست و برای ارتباط باید شکل واقعی شان را پیدا کرد , چرا که ممکن است طول فرکانس امواج صوتی شما با مال آنها فرق کند که قائدتا همینطور هم هست . یکی از شاهدان که پس اعلام این خبر دیگر کسی او را ندیده است , گفته , آنها دارای گوشهای به مراتب بزرگتر از فیل هستند به طوری که از آن بجای پتو استفاده میکنند و چون اکثرا خواب هستند ایجاد ارتباط با آنها تقریبا غیر ممکن است . همچنین نوع نژاد و ساختار زیستی آنها با دیگران فرق اساسی دارد . زیست شناسان آنها را بسیار خونسرد میدانند و معتقدند در فصول گرم سال امکان ارتباط بیشتر است و نیز در شبها امکان رویت آنها محتمل تر می باشد , چرا که از ترس روبرو شدن با واقعیتها کمتر روزها ظاهر میشوند . بعضی از دانشمندان را عقیده بر این است که رنگ پوست هم در شنوایی مدیران تاثیر به سزایی دارد و مثلا مدیران ساده پرشنوا و مدیران مرکب کم شنواترند و همچنین بر اساس خطوط ظاهری آنها میشود به قدرت شنوایی آنان پی برد . دکتر ببو معتقد است که لهجه نژادهای مختلف هم در شنوایی مدیران تاثیر داشته و دارد و مثلا لهجه های شیرازی و مشهدی را اصلا نمی فهمند و لهجه های تهرانی و اصفهانی را بهتر میشنود , البته در صورتی که ماه پشت ابر نباشد . علی ایحال دانشمندان در آخرین تحقیقات خود در انستیتو تحقیقاتی سایت مخابرات ما , همچنان در حال تحقیق بر روی این پدیده نادر زیستی هستند تا شاید بتوانند بین کارکنان و مدیران این سازمان ارتباط موثر و کارآمد ایجاد نمایند ..

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ببو جان تشکر.
      یه بار بخونش.هفته آینده میذارم توی سایت

  5. موقر می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم و همکاران گرامی :
    کمیته های طبقه بندی مشاغل و انضباطی کارا یا تزئینی ؟

    فکر میکنم در سال نود بود که اعضای کمیته های طبقه بندی وانضباطی مخابرات به همه پرسی گذاشته شد . ( آنهم به روش رایانه ای! ) . همکاران که شاید برای اولین بار در خصوص تعیین نماینده در مسائل مربوط به شغل مورد مشورت قرار گرفته بودند از هول حلیم در دیگ افتادند و بجای انتخاب افراد متخصص و دارای تجربه در اموراداری و حقوقی و نیز دارای وجهه همگانی , فقط تا حدودی قسمت دوم را مد نظر قراردادند و مصداق کلام استاد شهید مرتضی مطهری که می فرمود تعهد و تخصص دو بال یک پرنده هستند , عمل نکرده و اکنون به نظر میرسد خلاء یک نماینده متخصص و کارا که بتواند در امور اداری و تخصصی از حقوق پرسنل دفاع کند , کاملا آشکار است . آری این پرنده یک بال , نه میتواند پرواز کند و نه میتواند خواسته های همکاران را در محدوده قانونی خود پرده عمل بپوشاند . و جز صرف همکاری و دنبال روی با نماینده گان کارفرما و شرکت که اکثرا متخصص و با تجربه هستند , چاره و هنری ندارد . حضرات دلشان به این خوش است که نماینده خیل عظیمی از همکاران خود هستند ولی غافل اند از اینکه در خصوص هر تظلم و تضیع به کارگر در حیطه وظایفشان باید پاسخگوی پرورگار بوده و روز جزا را مد نظر قراردهند . و البته این موضوع برای آندسته از نمایندگان که صادق بوده , اما به جنبه تخصص فکرنکرده اند بر میگردد . آندسته که بنا بر تقلب و فریب انتخاب شدند را جدا میکنیم . شاید بپرسید تقلب ؟ بله بنده خود شاهد بودم که در استانمان ( خ – ر ) کسانی شماره کارمندی و شماره ملی همکاران را داشته و از طریق رایانه بجایشان رای دادند , ولی از آنجا که سیستم در اختیار همان کسانی بود که تمایل داشتند افراد مورد نظرشان انتخاب شود , هیچگاه کسی بدنبال صحت و سقم آن نرفت و نخواهند رفت . ( ویل للمطففین ) . امیدواریم با توجه به اینکه در سال جاری قوانین مخابرات توسط وزارت کار و امور اجتماعی تائید گردیده و با نمایندگانی از همین وزارتخانه انتخابات فوق الذکر تجدید تا همکاران با دقت نسبت به انتخاب خود عمل و از طرفی راه هر گونه تقلب مسدود گردد . بنظر میرسد بعضی از مشکلات فعلی و جاری همکاران با دخالت صحیح و متخصصانه این گروها مرتفع خواهد شد .

  6. همکاران رسمی می گوید

    صفحه ی اصلی آخرین دیدگاه هاارتباط با ماارسال پیامک یا SMSتولیدات ما

    ورود
    نام نویسی
    صفحه ویژه کارکنان رسمی -۲
    خرداد ۱۱, ۱۳۹۲

    مخابرات ما – حجم صفحات قبلی خیلی زیاد شده بود بهمین دلیل برای هر کدام از موارد قبلی, یک صفحه جدید باز کرده ایم.البته راهی پیدا خواهیم کرد که به صفحات قبلی نیز دسترسی داشته باشید.کمی بمن فرصت بدهید.

    ….. تعداد بازدید : ۷۸۸ ….

    نظر (۲۶)

    غلام رفاهی می‌گه:
    ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ۱۳:۲۱

    فیشهای حقوقی خرداد مشهدی را دادند در مجموع صدتومان بابت اعیاد اسلامی دادند . یک پاداش جبران خدمت که برای هرکسی یک رقمیه و البته اون رقم در اینجا ( مشهد ) مربوط به عملکرد و مطلوبیت کاری نیست .
    خدا ازش نگذره اونی که این پاداش جبران خدمت را در خراسان رضوی داده دست مدیران , اگه یکی از مدیران بازرسی در تهران از اخلاق سررشته داشته باشه , بلند شه بیاد اینجا دلیل این اختلافات عجیب و غریبو و سوال کنه !؟

    پاسخ دادن
    همکاران رسمی می‌گه:
    ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ در ۱۳:۱۹

    باسلام
    دولت جدید،منتخب مردم ،در شرف آمدن سر کار میباشد و آیینامه دستور العمل گروه ها ورفاهیات همکاران که به تاییدیه سازمان کار رسیده اجرایی نشده از آقایانی که در راس کار هستند استدعاء داریم که بخشنامه اجرا کنند

    از همکارن همه استانها خواهسمندیم اطلاع رسانی کنند تا این دستور العمل از حالت رکود درآمده تا به جریان بیفتد و هرچه زودتر اجرایی شود

    کلید این کار فقط و فقط بدست خود همکاران است با همدلی وپیگیری مکرر
    قابل اجراست

  7. عباس ميرزا می گوید

    يكی بود , یکی نبود
    اما زیر گنبد کبود
    پریا بودن , ولی نه لخت و عور
    می خندیدن و شاد بودن
    از غصه آزاد بودن
    گیس شون قد کمون رنگ شفق
    از کمون بلندترک
    از شفق مشکی ترک
    روبروشون , توخیال بچه های مخابرات
    شاد و سرحال و باحال
    از افق جرینگ , جرینگ صدای پولهاش می اومد
    از عقب , نوای عیدی و پاداش می اومد
    بچه های مخابرات ! از خوشی خسته شدین
    سیر و پر نگو , زبون بسته شدین
    چیتونه نغ میزنین , داد و فریاد می زنین !
    عیدی یا کرور , کرور
    پاداشا سبد , سبد
    مدیرای مهربون , مثل لبو , مثل هلو
    رئیسای خوش سخن , مثل خاله , مثل عمو
    هر کدوم از شما ها چندتا ماشین , چندتا خونه
    سالی چند تا سفرای خارجی رو رودخونه
    چیتونه نغ میزنین , داد و فریاد میزنین
    ثروت شهر شوما رو , هیجای دنیا نداره
    بخورین و شاد باشین , اینکه دیگه غم نداره
    عیداتون پر از پلو , پر از چلو
    روزاتون مثل ستاره ها بلند
    شباتون توی پراید , توی پژو
    تمام خارجی ها , حسرت یک روز شما
    نصف شرکت مال ما , نصف دیگش ما شما
    سود هر سهمتونم کرور , کرور
    چشم بد خواه حسوداتون کبود
    پیراتون با عزت , می رن از این شرکت
    جونا سرحالن , که میان تو شرکت
    پارتی و پارتی بازی هم نداره اینجا جایی
    همه یکدستن و هیچکی نداره این جا تب .
    حالا فهمیدم چرا نغ میزنن
    بازرسا اومدن اینجا و دارن جر میزنن
    شما هم چون میدونین , بی رنگه
    برای اینه که هی دار می دنگه
    اما من خوب میدونم
    یک روزی این قصه دیگه تموم میشه
    شب میره و روز دوباره روشن میشه

  8. ببومشهدی می گوید

    مناجات نامه ببو مشهدی برای اعیاد شعبانیه
    سلام و درود بر سردبیرو سایتش , که ترکش موجب اندوه و به درون اندرش مزید شادیست . هرکامنتی که میرسد , موجب جلب خلق است و چون بخوانیش موجب فرح و لذت جان .
    از عهد توان و زمان که برآید
    تا هر چه کامنت است بخواند
    کارگر و کارمند , فنی و اداری در کارند , تاشرکت پولی بکف آرد و مدیران بخورند .
    همه مدیرند و رئیس اندر این مجمع
    شرط انصاف نباشد که تو هم غم نخوری
    *******
    خدایا , خداوندا ! به مخابراتیان صبر عنایت فرما , تا مدیران نوخواسته را تحمل کنند .
    خدایا , نرخ مکالمات بیفزا تا شاید پاداشی نصیب من گردد .
    خدایا , سفر خارج نصیب مدیران شرکت فرما , تا هم علم بیفزایند و هم کارمندان دمی بیاسایند .
    خدایا , من و امثال من به راه مدیران عنایت فرما که منبعد حق نگوئیم وحق نشنویم .
    خدایا , سردبیر و یارانش دو چندان سایت عنایت فرما , تا احساس شادی زیاده گردد.
    خدایا , کارمندان این شرکت را عافیت بدار تا از جور بیمه های ناخواسته در امان باشند.
    ********
    خدایا , بارالها ! از زمانی که دولتیان رهایم کردند , خصوصیان برمن تاخته اند . به لطف خود رحم و مروت در دلشان اندازو یک جو معرفت عنایت فرما .
    خدایا , بارالها ! اهل منزل مدیران برآنها مطیع و مهربان گردان تا بتوانیم مدیران خویش با روی گشاده و دستان باز بینیم .
    خدایا , بارالها ! تورا بخاطر اینکه مدیران بر من گماشتی تا عذاب آخرت از یاد نرود سپاسگذارم
    خدایا , بارالها ! مدیران مخابرات دادند و پس گرفتند . و ندادند تا پس گیرند , و پس گرفتند نداده ها را . پس بسوی خود خوانشان تا دمی بیاسایم .
    ****************
    الهی ! افتاده ایم همانند ….. در چاهی , نه از پیش راه داریم و نه از پس راهی , گویا رفته است بر سرمان کلاهی .
    الهی ! هر چند شرمنده توام , بجان مدیران بنده توام , مپسند نوکیسه گان ما را بنده انگارند .
    الهی ! در این اعیاد شعبانیه مددی فرما , تا مدیران به راه تو بازآیند , شاید که من بنده بینوا کمی بیاسایم .
    آمین یا رب العالمین

  9. موموگوم می گوید

    سلام موکونم , مویوم بچه مشهد . سردبیرجان , همکارجان کی مین مشهد

    وقتی میام تو سایت هر چی بخام تایپ موکنم
    عقده دل بریه شما و سردبیر وا موکنم
    رئیسا گوش نمدن , اما تو از روی صفا
    گوش مدی به نقل مو , جواب مدی ای باوفا
    موموگوم آقای رئیس حق ره ناحق نکنن
    دو دوی شمای , درست , ما ره دگه له نکنن
    دوره سختی شده , ولی ما که پول مسازم
    با دو تا سیم و یک کابل بریه شما خوب مسازم
    همکارا جونیو و سرحالیشان توی اینجه شده هدر
    رئیسا مگن زودتر واکنن از سرایناره , برن ددر
    موموگوم جواب بدن پول خرید مخابرات از کجا آمد ؟
    مگن او موقعی که جبهه بودی و سرمدادی , از هوا آمد !
    موموگوم هر چی درن بین با هم تقسیم کنن
    رئیسا مگن , کافرشده , جرمش بهش تفهیم کنن .

  10. هم مخابراتی می گوید

    سلام بر تو که گلویت , بوسه گاه نور خدا است و بوسه گاه مصطفی است
    سلام بر تو که چکیده صفای علی و شرف زهرایی
    سلام بر تو که کعبه عاشقان شهادت و ثارالهی
    سلام بر تو که آفتاب بی بدیل خانه علی و زهرایی
    سلام بر تو که نام حسین بر تو نهاده اند تا معدن مروارید اشک عاشقان باشی
    و سلام بر برادر بزرگوارت که عصاره جوانمردی و وفاست
    و سلام بر ابوالفضل که به تمامی عشق است و وفای به عهد
    و سلام بر عباس مهتاب شبهای تاریک غربت حسین
    و سلام بر علمدار همه بی پناهان عالم
    سلام بر اسیر ایمان و صبر , راوی ماتم های صحرای کربلا
    سلام بر سید ساجدان و بهترین عابدان

    سالروز تولد امام حسین ( ع ) , قمر بنی هاشم و امام سجاد بر همکاران مخابراتی مبارکباد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      دستتون درد نکنه.من اصلا یادم نبود.ای وای!
      سعی میکنم جبران کنم.
      ما دوست طراحی داریم که دو تا لوگوی صفحه اصلی مال اونه.خیلی خوش ذوقه!
      ایشون پیش پیش با اجرای این طرح ها به ما هم یادآوری می کنه که چه خبره!

  11. تلخک می گوید

    با سلام خدمت همکاران و سردبیر محترم و با کمالات سایت منتخب من

    ای خردمند عاقل و دانا
    قصه کارگر و مدیر برخوانا
    قصه این ظلم را منظوم
    گوش کن همچو شعر مولانا
    از قضای فلک یکی مدیر
    بود چون اژدها به تهرانا
    شکمش سیرو سینه اش بی درد
    سر بی مو و قلم چو جوشانا
    از غریوش به وقت مجمع ها
    هر چه کارگر بود شد هراسانا
    سر هر سفره چو نهادی پا
    تهی گردید سفره چون سرتاسانا
    هر زمان اندر آن مجمع شدی
    از برای حذف تمام کارمندانا
    اول از همه حذف کرد رفاهیات
    همچو برفی که باشد در اجاقانا
    دوم اینکه گفت بیمه تامین
    نکند مخابرات هیچ کس را چو دردانا
    سوم از بهر عذاب هر کارمند
    زورکرد به بازنشستگی چو دژخیما
    درنهایت جگرگوشه های مدیران را
    کرد در پستهای مخابراتی چو کوهانا
    هر که گفتا چرا چنین کردی
    زد به دست و پا و سر چماقانا
    گر شنیدی هر آنچه من گفتم
    نگذاراین عمل به حساب هرمسلمانا

  12. خبرنگاریک دقیقه ای می گوید

    در خراسان رضوی امروز شنبه 18 خرداد همکار گرامیمان آقای علی احمدی کوهبنانی رنج نامه ای را در چند صفحه تنظیم و از عملکرد مدیران و ظلم و ستم آنها گلایه کرده است . دوستانی که به حق و حقیقت پایبند هستند برای حفظ و سلامتی او دعا کنند . امیدواریم برایشان اتفاقی نیفتد .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      خب چرا برای ما نمی فرستید؟
      فکر میکنم بد نباشد اگر یک نسخه به ما بدهید

  13. وکیل الرعایا می گوید

    با سلام وعرض ادب خدمت همکاران گرامی و سردبیرمحترم :
    توجه فرمائید :
    آزمونی برای تشخیص رئیس جمهوری آینده در این سایت . اگر موافقید نظر بگذارید . با توجه به اینکه همگی از مسائل درون مخابرات آگاهیم با چند سوال الویت کاندیدها را مشخص کنیم .
    1- نظر کاندیدای محترم در خصوص واگذاری مخابرات ؟
    2- نظر کاندیدای محترم در خصوص بند دال ماده 21 اصل 44 یعنی همان وظیفه دولت نسبت به تغییر بیمه پرسنل ؟
    3- نظر کاندیدای محترم در خصوص تعرفه ها و نرخ های مخابرات ؟
    4- نظر کاندیدای محترم در خصوص بستن قرارداد مستقیم شرکت با پرسنل شرکتی و بخش خصوصی ؟

    راهنمایی : ( با همین چند سوال پیش پا افتاد )
    الف- کاندیدای مناسب از طرح این سوال در سایت مخابرات ما آگاه شده به همه سوال ها پاسخ میدهد. ( کاندیدای ارجح )
    ب- جرات وارد شدن به حوزه اقتصادی اعتماد مبین را ندارد ( کاندیدای دکوری )
    ج – آنقدر قوی هست که از طرح سوال آگاه شود ولی پاسخ را موکول به قرارگرفتن در موضع قدرت میداند. ( متوسط )

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      ما دوست نداریم وارد حوزه سیاست شویم .ولی سوالات شما را گذاشتیم تا بدانید که هیچکدامشان نه از اجزای سیستم خبر دارند و نه برای اجرا طرح و برنامه ای!

    2. مخلصین می گوید

      با سلام خدمت همکاران و سردبیر محترم
      سردبیر عزیز ای کاش میشد همانطور که شما فرمودید وارد سیاست نشد و لی الحق و التصاف بفرمائید غیر سیاسی چیزی مانده است . از فوتبال بگیرید تا بازار تا داخل اتوبوس و … اصلا همین سیاست است که مردم را سرگرم نگاه داشته , مگر مخابرات بدون سیاست واگذار شده که حالا درون آن سیاست صحبت نشود ولی در عین حق باشماست در سایت ها برای بیان مطالبی که بوی سیاست میدهد شاید باید مچوز گرفت .

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        سلام
        سیاست دیگر خیلی تخصصی شده است ما که 50 سال سیاسی بوده ایم مات مانده ایم که این سیاست امروز از کدام نوع است
        مورد بعدی این است که ما خودمان را یک سایت صنفی میدانیم اگر وارد سیاست شویم با آن همه اختلاف ارا و نظرات, دو روزه بسته میشویم میرود پی کارش
        در حقیقت ما ترفند هایی برای حفظ سایت در نظر گرفته ایم که یکی این است
        شما با ما موافق نیستید؟

  14. آشپزباشی مشهدی می گوید

    سلامی به خوشمزگی قرمه سبزی و کشک بادمجان , عزیز جان

    آشپزی مخابراتی

    مواد لازم برای ساخت مدیریت بازرگانی :

    1- مدیر رسیده و با تجربه یک عدد با مو
    2- معاون آشنا دو تا هم قد
    3- کارشناس 4 عدد بی ادعا
    4- کاردان 6 عدد ترجیحا بی صدا
    5- کارمند از بخش خصوصی به تعداد دلخواه با نصف حداقل دستمزد اداره کار

    ابتدا به پیشنهاد یک مدیر عامل تازه از راه رسیده و یا آدم بیکار که منبعد به آن مشاور میگوئیم که بهترین نوع آنهم چینی آنست نسبت به ایجاد این اداره اقدام مینمائیم . پس از کلی خرج تراشی و مخارج متفرقه و پاداش و فلا ن و پشمدان نسبت به جایگزینی پرسنل اقدام مینمائیم . مهم نیست بهره وری داشته باشد . مهم اینست که شما از آن لذت ببرید . بفرمائید مدیریت استراتژیک کار خود را کرد و هم اکنون این اداره جدید آماده است . میل بفرمائید , ببخشید مشاهده بفرمائید .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سعی کنید همه را با یک نام بدهید.
      چه اشکالی دارد
      مثل زبون دراز صاحب برند میشوید
      من هم یک ستون جدا برایتان میگذارم.
      اینجوری نتیجه نداردها!

  15. ببومشهدی می گوید

    با سلام به همه و سلام و خسته نباشي مخصوص به سردبیر که همه از زحمات ایشان سپاسگذاریم . اجرکم عند ا…

    در یکی از شرکتهای مخابرات برای اینکه از موازی کاری پرهیز شود . نوابغ تشکیلات آن شرکت چندین اداره را تبدیل به یک اداره کرده و اسم آنرا مدیریت تجارت گذاشتند . از آنجا که همه روسا خوب هستند یکی از بهترین هایش را برای این اداره جدید انتخاب کردند . این رئیس خوب از اقوام شرکت مخابرات بود و اتفاقا فامیلش هم “شرکتی المخابرات” بود . چند روز بعد از انتصاب این رئیس خوب برای خود یک راننده آورد که نام او هم ” شوکت المخابرات ” بود . برای رتخ و فتخ امور دو معاون آورد که نام یکی ” شبه المخابرات ” و نام دیگری ” مشابه المخابرات ” بود . یکی از این معاونین به کارهای اموال رسیدگی میکردو دیگری به کارهای اموات . این اداره برای حفاظت هم به یک نیرو خوب نیاز داشت که اتفاقا نام او ” چماق المخابرات ” بود . از آنجایی که تمام این افراد موقتی بودند اداره تصمیم به استخدام نیرو با شرایط استخدام رسمی گرفت . پس از تبلیغات فراوان در ایجاد کار و مبارزه به بی کاری هم رتبه اول را بدست آورد . سپس آزمون برگزارشد و چون رئیس خوب معتقد به حقانیت بود , دستور داد در نهایت امانت نسبت به پذیرش افراد اقدام شود . بعد از چندی در نهایت اسامی پذیرفته شدگان در تابلوی اداره نصب شد با این مضمون : ضمن خوشوقتی از اینکه زحمات شما در آزمون به بار نشست و شایسته سالاری در این شرکت بار دیگر شکوفا گردید , اسامی قبول شدگان بشرح ذیل میباشد :
    اشرف , مشرف , تشرف , اشراف , تشریف , شریف , شارف ,……. همگی با نام خانوادگی ” المخابراتی “

  16. ته پیاز می گوید

    بدون سلام و بدون عرض احترام : اینجانبان پت و مت وکلای خود خواسته صاحبان شرکت مخابرات , برای آخرین با در پاسخ به زیاده خواهی و شبهات و شبه شبهات تعدادی کارگرنمای کارمندپیشه رانده شده از دولت که در این شرکت بنا به لطف و مرحمتمان و بنا به اقتضای خیر خواهی و بنده پروری صاحبان ثروت هشت هزار میلیاردی , مشغول بکار بوده و در اثر کراماتمان نفس میکشند اعلام مینمائیم چنانچه دست از راپورت ها خطرناک و سازنده به سردبیر این سایت برندارند و کماکان مطالبه حقوقی را بنمایند که جناب ملوکانه مان هم از آگاه است و لیکن خوشمان نمی آید آنرا اجابت فرمائیم و غیره و ذالک ….. با آنان برخوردی از نوع سوم خواهیم داشت . ابزار لازم برای برخورد با این گروه از افراد غیر منطقی که حاضر نیستند درک کنند که ما پول و قدرت داریم و همین باعث تفاوت اساسی ما با آنان است مهیاست , کافیست اراده بفرمائیم . چناچه دست از اینگونه اعمال فهیمانه برنتابند تا لغایت 93 همه را دک خواهیم فرمود . از آنجا که صاحب قدرت و مکنت هستیم از شما میخواهیم به جای اعمال ناگوار همچون حق خواهی و حقیقت طلبی به تعریف و تمجید از ما پرداخته تا همانند اکثر مدیران مورد لطف خاصه مان قرارگیرید و بدانید که اگر یکی کارگر بجنبد , جنبیدن او عیان در نظر ماست . امید آن داریم که تکرار آنرا شاهد نباشیم

    ( این قسمت را کسانی که دارای بیماری قلبی هستند و نیز پرسنل بخش خصوصی مطالعه نفرمایند )

    و اگر نه از همین سردبیر شروع میکنیم , ابتدا قلمش را میشکنیم و بعد ازآن دفترچه آبی را که روی سفره گلمن گلی دیده اید را جلب و تا حکم بعدی در بند خواهیم داشت و سپس به سراغ زبون دراز رفته و از او یک پرس زبان و بناگوش خواهیم ساخت و در خاتمه ………….باید صبر کرد و دید

    1. خودشیرین می گوید

      سلام به سردبیر محترم
      این خنک ته پیاز کیه دیگه . مطلب یکی دیگه رو برداشته کپی کرده و تغییر داده
      فکر میکنم تلخا بود . اگر چه ایشان هم خنک تشریف دارن . چی معنی داره با بزرگتر از خودش آدم شوخی کنه . همینا باعث میشن آقایون عصبانی بشن و رفاهیات پرسنل و قطع کنن . به جای این مطالب چارتا تقدیر و تشکر باشه بهتر نتیجه میگیریم . من از طرف هر دو این خنکا از مسئولین محترم پوزش میطلبم . ایشاا… مدادشون بشکنه و کاغذاشون خیس بخوره ….
      حالا میشه بگین : پاداش روز زن و مرد و کارگر و ارتباطات رو کی میدین ؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        خودتو لوس نکن!
        من از خودشیرین خوشم نمیاد
        اینا همه یک کبک هستن ولی چون سرشون زیر برفه نمی فهمن که سردبیر بالای سرشونه
        درست مثل تو! کاکلی!

  17. تلخک می گوید

    مژده مژده ای کارمند آس و پاس
    شرکتم پر مي‌شود از اسکناس
    این جناب “پوررنجبر” که کاندیدای ماست
    می خورد روزی سه وعده نان و ماست
    پشت بر آبگوشت ودیزی کرده است
    هفت ماه برنامه‌ريزي کرده است
    شوق خدمت، خواب از چشمش ربوده
    هیچ‌کس شایسته‌تر از او نبوده ؟
    ای مدیر لایق شرکت مخابرات ما
    ای فروغ روی ماهت نور ما
    با حضورت ,سازمان پرشور شد
    از فروغت عیدی ها بی‌نور شد
    در میان مجمع,چشم تو فانوس ما
    ای تو افلاطون و جالینوس ما
    ای تو سالار همه اسطوره‌ها
    با تو در رویای شیرین غوره‌ها
    تو بیا تا می شود انگور ما
    تو بیا تا نی شود شیپور ما
    گر کنی پرداخت عیدی روز زن
    میشود تکمیل خوبیهای ما
    باز گر بپردازی عیدی روز مرد
    دیگر اینبار حرف حرف توست نی حرفا ما
    در نهایت روز ارتباط و کارگر
    اختتامست لطف تو بر خوان ما

  18. التماس دعا می گوید

    با سلام و التماس دعا الهی قربون اون دلهای خداییتون برای من هم دعا کنید
    ای علی، ای آیت جان، آمدی
    آمدی، ای جان جانان، آمدی
    ذات حق را جلوه گر چون آفتاب
    دل فروز، از مشرق جان آمدی
    کعبه از نور جمالت روشن است
    کز حریم لطف یزدان آمدی
    ای ز تو، آیین احمد در کمال
    ای دلیل راه انسان، آمدی
    شهر بند عشق را، مفتاح راز
    تا گشایی راز قرآن آمدی
    خاتم دین خدا را پاسدار
    ای به حشمت چون سلیمان آمدی
    تا بر افروزی چراغ معرفت
    در طریق علم و عرفان آمدی
    یار با مظلوم و، با ظالم به جنگ
    رحمتِ این، زحمتِ آن، آمدی
    برفراز قله آزادگی
    عالم آرا، مهر تابان آمدی
    دردهای دردمندان را به لطف
    ای طبیب جان، به درمان آمدی
    تا بسوزی پرده های شرک را
    شعله آسا، گرم و سوزان آمدی
    ای ولی حق زمین را از فروغ
    چون فلک، اختر به دامان آمدی
    آسمان احمدی را، همچو مهر
    سرکشیده از گریبان آمدی
    دست حق، آمد برون از آستین
    تا تو، ای بازوی ایمان آمدی
    موج خیز مکتب توحید را
    همچو مروارید غلطان آمدی
    قبله جان محبان خدا
    مرحبا، ای شیر یزدان آمدی
    میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت
    اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع)، مبارک باد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      الهی خیر ببینی
      التماس دعا هم شد اسم
      اخه چرا منو اذیت میکنین کار منو زیاد میکنین
      انتخابت خیلی عالی بود

  19. ببومشهدی می گوید

    به جز از علي نباشد به جهان گره‌گشايي **** طلب مدد از او کن چو رسد غم و بلايي
    چو به کار خويش ماني در رحمت علي زن **** به جز او به زخم دل‌ها ننهد کسي دوايي
    ز ولاي او بزن دم که رها شوي ز هر غم **** سر کوي او مکان کن بنگر که در کجايي
    بشناختم خدا را چو شناختم علي را **** به خدا نبرده‌اي پي اگرازعلي جدايي
    علي اي حقيقت حق علي اي ولي مطلق **** تو جمال کبريايي تو حقيقت خدايي
    نظري ز لطف و رحمت به من شکسته دل کن **** تو که يار دردمندي تو که يار بينوايي
    همه عمر همچو “شهري” طلب مدد از او کن **** که به جز علي نباشد به جهان گره‌گشايي
    میلاد امام علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت
    و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت
    بر عاشقانش مبارک باد

  20. مشهدی می گوید

    بلا نسبت بعضی از روسا و مسئولین روز مرد مبارک باد

نظرات بسته شده است.