مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فوری- شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات و نتایج جلسه کارشناسی روز گذشته

مخابرات ما- بنابه اطلاع شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات کشور به مخابرات ما، نتایج دو جلسه کارشناسی دو روز گذشته منتشر شد.

 

مخابرات ما- شورای عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات ایران نتایج دو جلسه  نمایندگان این شورا  با نمایندگان مخابرات ایران را منتشر کرد.

جلسه اول ابتدا با مهندس صدری و تیم کانون بازنشستگان و شورای عالی تشکل ها برگزار شده است.اما جلسه دوم با حضور دکتر فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات ایران، صدوقی و تمیزی مدیران این معاونت، همچنین حلال خور و زنگی نمایندگان شورای عالی تشکل ها طی دو روزو برای بررسی کارشناسی تمام جوانب کار  برگزار شده است.

نتایج این جلسات توسط شورای عالی هماهنگی تشکل ها به این ترتیب اعلام شده است:

 

همکاران عزیز و ارجمند

سلام علیکم

باستحضار میرساند براساس صورتجلسه ۱۷ آذر در روزهای ۱۴ و ۱۵ دیماه ، نمایندگان شورای عالی هماهنگی تشکلها و کانون بازنشستگان مخابرات سراسر کشور،جلساتی با مدیرعامل محترم و مدیران ارشد مخابرات ایران برگزار گردید که در جلسه روز ۹۸/۱۰/۱۴ مقرر گردید:

 

♦با بیمه دانا تسویه شده. و تا پایان همین هفته بیمه دانا با پرسنل شاغل و بازنشسته تسویه خواهد کرد.
♦مقرر شد در خصوص ۱۰درصد فرانشیز، مکاتباتی با بیمه تامین اجتماعی وبیمه خدمات درمانی انجام و موضوع را تا حصول نتیجه از سوی شورایعالی هماهنگی پیگیری شود.(مکاتبات توسط معاونت توسعه سرمابه انسانی تهیه شود) و فرانشیز مذکور توسط بیمه گر پایه پرداخت گردد و کارکنان و بازنشستگان عزیز هیچگونه پرداختی نداشته باشند.
♦در خصوص مطالبات ۹۷ بازنشستگان، قرار شد مبلغ پانصدهزارتومان تا پایان همین هفته پرداخت و مابقی حداکثر تا پایان سال تسویه شود.
♦در خصوص تغییر صندوق مقرر شد ظرف ۷۲ ساعت معاونت توسعه سرمایه انسانی و دفتر حقوقی شرکت با وزارت ارتباطات مکاتبه وبا توجه به موافقت وزیر با صورتجلسه ۱۷ آذر ماه، در خصوص چگونگی پرداخت هزینه تغییر صندوق استعلام شود. ضمن آنکه با توجه به مشکلاتی که احکام قضایی بر له کارکنان ، برای ایشان فراهم می سازد و موجب قطع حقوق آنها از سوی صندوق بازنشستگی پیشین و عدم برقراری فوری حقوق توسط صندوق جدید می شود . در حال حاضر و تا حصول نتیجه از شکایت خودداری ویا در صورت شکایت از پیگیری آن خودداری نمایند.

♦مقرر شد، اطلاعات مربوط به مدارک تحصیلی کارکنان ظرف سه هفته جمع آوری و براساس مطلوب بودن با توجه به شغل به هیئت مدیره منعکس گردد.
♦مقرر شد که صورتجلسه ۱۷ آذر که به تصویب صاحبان سهام و هیئت مدیره رسیده است تا روز دوشنبه هفته جاری توسط آقای مهندس صدری مدیر عامل محترم جهت اجرا به معاونین ذیربط ابلاغ و رونوشت ابلاغیه به شورای عالی هماهنگی ارسال گردد.
♦مقرر شد موارد اجرا نشده از آیین نامه در سال ۹۷ و۹۸ طی جدولی تهیه و جهت اجرا ، توسط مدیرعامل محترم به استحضار هیئت مدیره برسد.

.

جلسه روز یکشنبه مورخ۹۸/۱۰/۱۵، در حضور آقای مهندس فرقانی و مدیران زیر مجموعه ایشان ، که ساعت ۲۱ بطول انجامید، مطالبات بند ۶ تصویب نامه هیات وزیران بررسی و همچنین موارد آئین نامه برای همکاران شاغل و بازنشسته بررسی و برای احصای آن صورتجلسه شده است،

♦مقرر شد در خصوص مطالبات قبل از سال ۹۷ براساس آئین نامه مصوب سال ۸۹ بررسی و همچنین مباحثی در خصوص اجرای قانون دولتی و اجرایی برای جانبازان و ایثارگران گرامی مطرح گردید که بعلت ناتمام بودن بحث ، ادامه آن به جلسه بعدی موکول گردید و انشاالله نتایج آن صورتجلسه و به اطلاع همکاران خواهد رسید.

♦مقرر گردید روز چهارشنبه کارگروه مربوط به بیمه تکمیلی در خصوص Rfp بیمه تکمیلی و طرح درمان تهیه شده توسط مدیریت بررسی ونقطه نظرات همکاران باحضور نمایندگان را لحاظ و انشاالله آنچه به صلاح همکاران هست در انتخاب بیمه گر جدید اقدام گردد.

شورای عالی هماهنگی تشکلهای کارگری مخابرات ایران

 

 

1145140cookie-checkفوری- شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات و نتایج جلسه کارشناسی روز گذشته

Please rate this

0 1 2 3 4 5
41 نظرات
  1. Ahmadreza می گوید

    سلام سردبیر جان ، خسته نباشید
    تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی چی شد تو این جلسه؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در این جلسه صحبت شده ولی دیدید که بطور رسمی اعلام نکردن منهم نمی تونم چیزی بگم.
      ولی خوب بوده

      1. Ahmadreza می گوید

        خدا را شکر
        ممنون که پاسخ سوالات میدید .

  2. نیروی شرکتی می گوید

    سلام خدمت سردبیر محترم و خسته نباشید در تاریخ ۳ دی ماه سال جاری استفساریه ای تصویب شد در خصوص استخدام نیروهای شرکتی شاغل در سازمانها و دستگاههای اجرایی ، در این خصوص با نمایندگان فراکسیون ایثارگران صحبت شد ایشان فرمودند شامل نیروهای شاغل در مخابرات نیز می شود و تا ماه آینده ابلاغ خواهد شد به سازمانها
    سوال بنده اینه بی زحمت از مسولان نیروی انسانی شرکت مخابرات یا آقای صدری سوال کنید این مصوبه چه زمانی اجرا میشه؟؟؟
    البته در این قانون ذکر شده زمان اجرای آن حد اکثر تا ۳ ماه پس از تایید شورای نگهبان و ابلاغ به سازمانهای مربوطه قابل اجرا می باشد
    با توجه به فرمایشات رهبر معظم و معزز درمورد خانواده های ایثارگران این انتظار را داریم که پیگیری ومساعدت حداکثری بفرمایند
    ممنون از پیگیری های جنابعالی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      لطفا لینک اطلاعات و مصوبه رو بفرستین برام تا من بفهمم چی به چی هست

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    مقرر شد که مقرر بشه
    به نظر من کل بندها رو میشه با یک بند جمع کرد :
    ۱- مقرر شد که مقرر بشه هرچی به کارکنان سیار دادن به ثابت هم بدن . والسلام

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      آخی …. خسته نباشید!
      تو رو خدا اجازه بده یه شربت برات بیارم!
      ای بابا! عزیز برادر! هر چیزی باید مسیری قانونی هم داشته باشه
      شما بفرمایید کجای این حرف بستری قانونی داره!
      من هم میگم اگر هر چی همین الان به کارمندان وزارتخانه میدن به ما هم بدن کافیه!
      ولی میشه؟
      تعجب میکنم از شما!
      دوستت دارم لذا باهات شوخی کردم ها اگر ناراحت شدی بگو دیگه شوخی نکنم.باشه؟

      1. کیوان می گوید

        سردبیر عزیز میگم یه سئوال چرا اقای قنبری نبودند توی این جلسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          این جلسه کارشناسی برای شناخت آیتم ها بوده
          ولی در جلسه ستاد و مخابرات باید باشه

  4. ناشناس می گوید

    یاحق
    همکاران عزیز اگه واقعاً میخواهید به حقتون برسید . به معلمان محترم نگاه کنید . با چندبار اعتصاب و تحصن به حقشون رسیدن. به کارگران صنایع فولاد نگاه کنیید که چگونه با اعتصاب به حقشون رسیدن.
    به کارگران نیشکر هفتتپه خوزستان نگاه کنید که چگونه به حقشون رسیدن. به…….
    شما مگه از همون نسل دیروز انقلابی نیستید.؟
    از کی میترسید؟ از چی میترسید.؟ از یه شرکت کوچک مخابرات که افتاده دست دیگران که نباید اینقدر واهمه داشته باشید. آیا بدتر از این است که حق زن وبچه شمارا ازبین بردند و شما ساکت نشسته اید؟
    آیا بد تر از این است که نیروهای رسمی وضع بهتری دارندوزن وبچه آنها به رفاه است اما شما چی ؟
    آیا زندگی کردن به این وضع می ارزد؟ چرا ساکت نشسته اید؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تاییدش نکنم، میگن چرا نکردی
      تاییدش کنم، جای این کامنت اینجا نیست.
      از بیانیه سیاسی شما تشکر میکنم
      اتفاقا اونایی که شعار میدن خودشون هیچوقت نیستن
      شما اول برو یک تشکلی یک گروه رسمی و قانونی درست کنید بقیه اش باشه بعدا در موردش حرف میزنیم
      رسمی ها هم با ایجاد تشکل ها تونستن تا اینجا بیان
      ضمن اینکه حسادت هرگز نفعی برای کسی نداره
      ضمن دوم اینکه اون رفاه رسمی ها که زده زیر دلشون کجاست؟

  5. ناشناس می گوید

    باسلام خسته نباشید و تشکر از گروه مذاکره کننده باز نشستگان برادر عزیز همکاران گرامی تا کی اعتماد این صورت جلسه که بدتر از جلسه آذر شد بعداز اولیه گفتن ۲تومن تا آخر ماه پرداخت میشه مناسبتها هم بعدش حالا بعداز یک ماه دوباره همون صورت جلسه بااین تفاوت که یک ماه وقت برای مناسبت۹۷و۹۸ جلسه بگذارنددوباره ۲تومن ۵۰۰بدن بقیه تا آخر سال کدام سال؟؟؟؟برادران همکاران چقدر اعتماد چقدر صبر۱۰ سال کم هست سوال شرکت که ۲تومن را نمیتوان یکجا بده چطوری معوقه ۹۷و۹۸ وازهمه مهمتر معوقه ۸۹تا۹۶ میدن فکر کنید؟؟؟؟؟ شورای عالی وکانون بازنشستکان برادران عزیز مگر مخابرات از آموزش وپرورش ندار تره کهمصرفی درآمد نداره معوقه معلمان روپرداخت ودرحال پرداخته بهتر اینکه رسانه ای بشه وزیر جواب بده یکبار توی شبکه تلوزیون ازش سوال بده بابت حرف وقولهای که داده وپیگیر نشده ببخشید قسط توهین یابی ادبی به هیچ شخصی روندارم دنبال حقمون هستیم سردبیر حذف نکن به گوش همشان برسون ممنون ازهمه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جالبه!
      حرف میزنی و…. می زنی …
      آخرش دستور میدی (سردبیر حذفش نکن به گوش همه شون برسون) بعدش هم میگی (ممنون از همه)
      چیکارت کنم؟
      واقعا چکارت کنم؟
      حیف که باهات شوخی ندارم!
      ولی … دستور دیگری نبود قربان!

  6. خدامراد می گوید

    با سلام اینهمه مقرر شد . مقرر شده . نمی خواهد مصوبه کردن اجراشش بکنن . تازه دارن مقرر شد براش میزارن . ای وخیر هی لاک پشت رسید بغداد تازه مقرر شد.ای هنوز خوانهای اوله کو تا خوان هفتم .

  7. فنی می گوید

    بررسی مدرک همکاران در طول این یک ماه یعنی فرصت نشده؟؟؟ میدونید چیه دوستان عزیز این جمله خودش یعنی وقت خریدن یعنی کش دادن قضیه حالا اگر میخواستن از حقوق ما چیزی کم کنن بخدا ظرف یک ساعت کمش کرده بودن

  8. ناشناس می گوید

    آقای سردبیر به قول خودتون واقعا شدیم سرزمین جلسات ، واقعا یکی از اینا بپرسه ،
    آیا خسته نشدین ؟
    دقیقا هدفتون چیه ؟
    جمع بندی مدارک توی ۳ هفته یعنی چی ؟
    کسی که در مدت این دو سال کاری نکرده ، یعنی در این ۳ هفته انجام میده !!! .
    ما که خسته شدیم ، خدا خودش هر طور که صلاح می دونی با شما رفتار کنه .
    آقای سردبیر از شما هم ممنون ، می دونم شما هم خسته شدید . متاسفم

  9. شرکتی خدمات اول می گوید

    سلام خدمت سردبیر محترم و خسته نباشید در تاریخ ۳ دی ماه سال جاری استفساریه ای تصویب شد در خصوص استخدام نیروهای شرکتی شاغل در سازمانها و دستگاههای اجرایی ، در این خصوص با نمایندگان فراکسیون ایثارگران صحبت شد ایشان فرمودند شامل نیروهای شاغل در مخابرات نیز می شود و تا ماه آینده ابلاغ خواهد شد به سازمانها
    سوال بنده اینه بی زحمت از مسولان نیروی انسانی شرکت مخابرات یا آقای صدری سوال کنید این مصوبه برای مخابرات اجرا خواهد شد؟؟؟
    البته در این قانون ذکر شده زمان اجرای آن حد اکثر تا ۳ ماه پس از تایید شورای نگهبان و ابلاغ به سازمانهای مربوطه قابل اجرا می باشد
    ممنون از پیگیری های جنابعالی

    1. ناشناس می گوید

      فعلا شورای نگهبان تایید نکرده که احتمال زیاد به خاطر تناقض با قانون ،جذب نیروی رسمی فقط از راه آزمون و در این مسیر برای هر سهمیه ای چه آزاد و چه ایثارگر ظرفیت مشخص شده ،که بهار امسال دیوان عدالت اداری رای بهش داد این این قانون های اتوبوسی مجلس که در این دو ماه آخر دارن تصویب میکنن رو رد میکنه

  10. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز. معمولا وزنه بردار از وزنه های سبک شروع میکند بعد که توانش را سنجید وزنه های سنگین تر را می آزماید.بهتر نبود اول در باره حق و حقوق های مسلم از جمله معوقات رفاهی و گروه و….صحبت میشد و بعد بدنبال وزنه های سنگینتر که غیر از مخابرات طرفهای دیگری نیز در گیرهستند از جمله تغییر صندوق و …. میرفتند؟بعضی از خواستهای وصول شدنی زود بازده در سایه کارهای بزرگ معطل میمانند.؟

  11. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت سردبیر
    تو رو خدا تو این روزا که غم کل ایرانو گرفته بگو ما رو نخندونند. شما می دونید نوشدارو پس از مرگ سهراب یعنی چی؟
    وقتی من مردم دیگه اینا به چه درد میخوره تازه بعد از این همه کش و قوس وعده سرخرمن میدن
    بازنشسته ۹۷

  12. شرکتی می گوید

    سردبیر جان اقای حلال خور هم بوده ؟؟؟؟
    این یعنی برای ما هم تصمیماتی گرفتن؟؟؟(خدمات اول)

  13. ناشناس می گوید

    مقرر شد بررسی شود
    مقرر شد بررسی گردد
    مقرر شد نظارت کنند
    همش چرت و پرت

  14. ناشناس می گوید

    مدارک تحصیلی که توی سیستم hr هست دیگه …..سه هفته ؟؟

  15. ناشناس می گوید

    درمورد طبقه بندی مشاغل صحبتی نشده ؟

  16. رضا می گوید

    سلام
    دراین مصوبه از کارشناس حرفه ای کارکنان خدمات اول و شسکام وسایر نیروهای شرکتی هم صحبتی شده؟؟

  17. ناشناس می گوید

    با سلام وخداقوتتتتتتتتت
    منظور از بررسی مدارک تحصیلی همکاران واعلام ظرف ۳ هفته به هیئت مدیره یعنی چههههههههههههههه
    ببخشید من نفهمیدم

  18. قادر می گوید

    اینا همش الکیییییییه!!!!!!!!!!!!

  19. mohamad می گوید

    با سلام ب عرض معذرت میشه به زبان ساده بفرمایید جلسه دیروز چی شد وچطور شد بنده وامثال بنده هستن که نفهمیدیم ساده در دو خط بفرما تشکر فدات سر دبیر زحمت کش

    1. ناشناس می گوید

      به زبان ساده هیچ اتفاقی نشده! مقرر شده همه مسایل بررسی بشه و به اطاع هیئت مدیره برسه، بعدش هم که حتماً هیئت مدیره باید بررسی کنه! بعدش هم خوب قدرت تصمیم گیری ندارند که باید به سهامداران اعلام کنند! نتیجه ش هم اگه نشه فعلاً منابع مالی نداریم شانس آوردیم!
      این مقرر شدن ها و بررسی ها احتمالاً یعنی اعتبار این جلسات و مصوبات تا پایان ساله! بعدش برای سال بعد باید دوباره کار به تجمع برسه تا آئین نامه ۸۹ و مصوبه ۹۸ رو برای سال ۹۹ اجرا کنند! یعنی هر سال همین آش و همین کاسه ست!!!!!!

  20. ناشناس می گوید

    باسلام از گروه های معوق چه خبر.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در این مصوبه ازش حرف زده دیگه

      1. حسین می گوید

        آقای سردبیر با سلام
        کدام بند فوق راجع به گروه می باشد؟

نظرات بسته شده است.