مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دیدار مدیر عامل و مدیران مخابراتی با دکتر ستار هاشمی وزیر جدید ارتباطات

مخابرات ما- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابراتی کشور در اولین روزهای فعالیت وزیر جدید ارتباطات به دیدار ایشان رفتند.

 

مخابرات ما- به گزارش خبرنگار مخابرات ما روز پنج شنبه گذشته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به همراه معاونین مدیرعامل و مدیران مناطق مخابراتی به دیدار وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات رفتند.

هدف از این دیدار، تبریک به دکتر ستاری وزیر ارتباطات بوده است که چند روزی است بر مسند وزارت با رای اعتماد نماینگان مجلس تکیه زده است اما در این دیدار از سوی مهندس سلطانی مدیرعامل و برخی مدیران مناطق  در باره مشکلات مخابرات ایران صحبت کردند.

از جمله مشکلاتی که در این دیدار با وزیر جدید  در وزارتخانه  مطرح شد، مشکلات زیرساختی شبکه ، تعدیل تعرفه، مشکلات نیروی انسانی و … بوده است.گفته می شود در این جلسه از سوی مهندس مطهری معاون توسعه نیروی انسانی به مشکلات مخابرات در رابطه با نیروی انسانی پرداخت.

شنیده ها حاکی است جلسه دیدار دکتر ستار هاشمی وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات با پیگیری و هماهنگی اداره کل امور مجلس شرکت مخابرات ایران برگزار شده است .

در این نشست، وزیر ارتباطات هم در رابطه با مشکلات امروز ارتباطات و شرکت مخابرات صحبت کرده اما با هوشمندی تفاوت دیدگاهش با روند فعلی ارتباطات کشور را خاطرنشان کرده است.

1613000cookie-checkدیدار مدیر عامل و مدیران مخابراتی با دکتر ستار هاشمی وزیر جدید ارتباطات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
33 نظرات
  1. سیم بان می گوید

    سلام آقای سردبیر.امروز ۱۵ شهریور هست و ما کارکنان شبکه سیستان و بلوچستان هنوز حقوق دو ماه را نگرفتیم و شرکت پیمانکاری محلی حتی حاضر به جواب دادن نیستن.

  2. سلام فرمانده می گوید

    جناب سردبیر عزیز سلام و عرض ادب و تبریک محلول ماه ربیع الاول,آیا خبر بزرگی که میفرمودین تغییر در راس مخابرات خواهد بود؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب میتونه بله باشه

  3. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان از حقوق خبری نیست

  4. کارمند می گوید

    سلام سردبیر ما هنوز در مخابرات ایران حقوق نگرفته ایم امروز ۵شنبه ۱۵ است. به نظرتان تحولی در راه است. فردا جمعه است نصف ماه گذشت

  5. ی آدم می گوید

    جالبه تو این عکس تمامی مدیران بالای ۳۵سال سابقه دارند و بد توقع داریم مخابرات پیشرفت کنه نیرو جوان بتونه کاری بکنه اینا میگن مخابرات برای ماست .
    و نمیزارن نیروی تازه نفس پست مدیریتی بگیره.

  6. حسین می گوید

    آقای دکتر ستارهاشمی به داد ما بازنشسته ها برس و ما را دست مدیریت نجات بده

  7. ناشناس می گوید

    شما هم که بیخیال ۴کامنت در ارتباط با حقوق نمی گذاری یا ماشاله اوضاع پدری خوبه مهندس یا به چاه نفت رسیدی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فعلا که به دوست ناباب
      و خواننده بدجنس رسیدم!!!!!

  8. ناشناس می گوید

    دیدار بره گمشه ۱۳شد حقوق نگرفتیم

  9. ناشناس بمان می گوید

    سلام از این مجموعه ۴۷ نفری فقط وزیر ویکی دونفر دیگر جوان بودند بقیه سن بالای ۳۰ سال خدمت بودند ای خدا کجای مخابرات را نجات بدهی

  10. ناشناس می گوید

    ازبدهی شرکت به کارکنان شاغل وبازنشسته صحبتی نشده؟؟؟؟؟

  11. م می گوید

    با سلام این عکس گویای خیلی چیزها است در این عکس فقط مدیران با سن بالا ۳۰ سال خدمت دیده می شود من جزی از مخابراتم که سرنوشت خودم را در دست این مدیران داده ام و خوشخالم که امسال از این مجموعه پیر وفرتوت جدا می شوم اما افسوی ودریغ که استعداد وتوانای ام را بیهوده در مخابرات هدر دادم وهمیشه فکرم تعالی مخابرات بوده ودر این راه تلاش کردم این مجموعه از نظر ایده وخلاقیت وتوانایی نمره صفر می گیرند که با تصمیمات نادرست که همیشه به نفع خودشان بوده مجموعه مخابرات به مرز ورشکستگی رساندن ۱۳ شهریور هنوز حقوق نداده اند افسوس افسوس

  12. ناشناس می گوید

    سلام
    احتمالا خداحافظی درراه است
    جناب سردبیر درسته؟؟

  13. رسمی می گوید

    برای چی عکس اینا را چاپ می کنی که پر درامدترین شرکت دولتی را به این روز انداخته اند که امروز ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ هنوز حقوق مرداد ماه کارکنان خود را پرداخت نکرده است. یک ………………………..

  14. ناشناس می گوید

    سنوات شرکتی ها را پرداخت کنید این عکس به تماشا نیرزد

  15. ناشناس می گوید

    سلام
    نام وزیر ستار هاشمی است

  16. حق را دریابید . می گوید

    سلام .اولا وزیر مخابرات ستار هاشمی است . نه ستاری .دوماً مردی در شرکت مخابرات نبود عین مرد پسر مرد مشکلات خدمات رفاهی وعدم پرداخت آن به بازنشستگان و همچنین بعداز واگذاری مخابرات به بخش خصوصی و اجرای قانون کار در مورد کارکنان بعد از واگذاری را مطرح نماید .

  17. ناشناس می گوید

    امیدوارم این دیدار به تثبیت جایگاه مدیرعامل ما منجر نشه. مشکل بزرگ مخابرات در حال حاضر همین مدیرعامل و هیئت مدیره ست که ناشی از دیدگاه سهامدارانه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بشه یا نشه؟!

  18. انسانم آرزوست می گوید

    نتیجه جلسه هم تایید و پشتیانی از تعمد شرکت در انجام تعهدات مربوط به کارکنان که نمونه بارز آن پرداخت حقوق مرداد است که تاکنون استان های بزرگ از دریافت کمترین حق خود محروم مانده اند.

  19. ناشناس می گوید

    امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟

  20. ناشناس می گوید

    پس مشکلات کارمندان و بازنشستگان و مطالبات شان چی…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here