مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برگزاری حدود 100 جلسه ویدیو کنفرانسی در منطقه کردستان

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به مزایای بهره گیری از سرویس شاوک ( شبکه ابری ویدیو کنفرانس) افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۶ جلسه، در مخابرات منطقه کردستان به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شده است.

مخابرات ( محمد – خبرگزاری موج کردستان) –  آزاد حکمت در گفتگو با خبرنگار موج کردستان ضمن اعلام این مطلب که بهره‌گیری از فناوری رایانش ابری،  این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد تا در مکانهای دور و نزدیک، صوت و تصویر یکدیگر را به‌صورت زنده دریافت کنند و مانند جلسات حضوری با یکدیگر ارتباط داشته باشند افزود: این سرویس دارای امکانات افزوده دیگری مانند تبادل اسناد و مدارک، اشتراک در تهیه مدارک و ارسال عکس‌ها است.

وی، صرفه‌جوئی و مدیریت قابل‌توجه در زمان و هزینه های مالی،  بهینه سازی در تخصیص منابع، کاهش ریسک و خطرهای سفر، کاهش تبعات عدم حضور مدیر در مجموعه و … را از ویژگی های استفاده از این سرویس و برقراری جلسات عنوان کرد.

 حکمت اظهارداشت: مخابرات منطقه کردستان با بهره گیری از این سرویس موفق شده است جلسات خود را بصورت ویدیو کنفرانس با شرکت مخابرات ایران، مخابرات مستقردر شهرستانهای استان و سایر موارد لازم برگزار نماید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد، این مجموعه در راستای همکاری با سایر دستگاه ها و نهادها،توانسته است میزبانی جلسات ویدیو کنفرانس ادارات کل سطح استان را تقبل نماید.

حکمت، افتتاح همزمان طرح های توسعه ای استان به صورت ویدیوکنفرانسی به میزبانی مخابرات یا استقرار تجهیزات در محل افتتاح پروژ ها در سفرهای مسولین ارشد کشوری را به عنوان همکاری های این مجموعه برشمرد.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: این شبکه با امکان ارائه همزمان سرویس ویدئوکنفرانس به چند کاربر، در اختیار قرار دادن پنل مدیریت جلسات، ایجاد اتاق‌های جلسات به تعداد نامحدود به ساده‌ترین شیوه ممکن و بدون نیاز به هیچ پشتیبانی قابل استفاده است.

***

1008830cookie-checkبرگزاری حدود 100 جلسه ویدیو کنفرانسی در منطقه کردستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.