مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درخواست عجیب برای حذف دانشکده‌ی علمی-کاربردی مخابرات از ویکی‌پدیا

مخابرات ما – نظرخواهی عجیب یک کاربر در ویکی پدیا برای حذف اطلاعات مرتبط با دانشکده‌ی علمی-کاربردی مخابرات، باعث تعجب کاربران شده است.

مخابرات ما ( محمد – سیتنا) – طی روزهای اخیر یک کاربر بی نام و نشان و کم اطلاعات ویکی پدیا درخواست کرده است که صفحه‌ی دانشکده‌ی علمی-کاربردی مخابرات که یکی از قدیمی‌ترین دانشکده‌ها و مرکز آموزشی تخصصی کشور است، حذف شود.

گفتنی است؛ اگرچه طی ماه های اخیر دانشکده‌ی علمی – کاربردی پست و مخابرات منفعل شده است، ولی این انفعال مقطعی نباید باعث شود که اطلاعات این دانشکده‌ی پرسابقه از منابعی همچون ویکی پدیا هم حذف شود.

***

1012580cookie-checkدرخواست عجیب برای حذف دانشکده‌ی علمی-کاربردی مخابرات از ویکی‌پدیا

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. رساگو می گوید

    سلام مگرمیشود بدون غیبت ،کسرکارکردخورد،مگرمیشودبدونچشم داشت اضافه کاری کرد ،مس چرابیان کردید.ببینیدکجای کارتان ایراد دارد

  2. مدیریت منابع انسانی با سبک مدیران فعلی می گوید

    تا بوده این بوده و هست که سکوت و انفعال برادر مرگ است. کارمندان مخابرات هم اگر سکوت کنند به معنی مرگ تدریجی است. باید همگی فعال باشیم تا زنده بمانیم.
    دانشکده مخابرات که چه عرض کنم متاسفانه از سر یک دوره تربیت کارشناس ارشد مدیریت برای مدیران شایسته شان نیز گذشتند. آب از آب هم تکان نخورد. یعنی مدیران فنی مخابرات کشور اینقدر ارزش نداشتند که برای ارتقای سطح علم و دانششان هزینه شود؟ 110 مدیر با مشقت به این طرح لبیک گفتند ولی مدیران در عوض چه کردند؟ بعد از یکسال و بدون تکمیل کردن دوره با افتضاح هر چه تمام تر و با آبروریزی دوره را معلق کردند. تازه شعار حمایت از نیروی انسانی نیز سر میدهند! بعید بدانم کسی در شرکت مخابرات ایران معنی منابع انسانی و ارتباط آن با موفقیت شرکت را بداند و بفهمد و بدان عمل کند؟ ظاهرا منابع انسانی صرفا حضور و غیاب ظالمانه است طوریکه کارمندی که بدون هیچ چشمداشتی سرکار بوده است و حتی بدون گرفتن اضافه کار خالصانه کار می کرده است و مرخصی های مستحقی اش نیز باطل می شده است مواجه می شود با اینکه جند روزی از حقوقش را بدلیل غیبت به حساب نریخته اند!!! واقعا خجالت دارد چنین مدیریتی بر منابع انسانی!! شما با این روش ها میخواهید تعلق سازمانی را زیاد کنید؟ زهی خیال باطل!
    و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
    یا علی

نظرات بسته شده است.