مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش انجمن صنفی مخابرات منطقه تهران از جلسه چهارشنبه در کمیسیون امور اجتماعی مجلس.

مخابرات ما- انجمن صنفی کارکنان مخابرات منطقه تهران گزارشی برای مخابرات ما ارسال کرده است از حضور اعضای این انجمن در جلسه کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی.

این جلسه عصر روز چهارشنبه در حضور نمایندگان کارکنان مخابرات بعنوان هیئت مذاکره کننده و همچنین مدیران مخابراتی در حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شده بود.متن ارسالی انجمن صنفی تهران را می خوانید.

مخابرات ما از ارسال بموقع خبر و عکس از انجمن صنفی تهران بسیار سپاسگزار است.

 

انجمن صنفی کارکنان مخابرات منطقه تهران

همکاران عزیز وارزشمند

باسلام و عرض ارادت،

در تاریخ 97/11/10 تعداد 9 نفر هیئت مذاکره کننده شورای عالی هماهنگی با تعداد 4 نفر از نمایندگان مدیریت شرکت مخابرات ایران (آقایان یافتیان،فرقانی، احدی و حیدریان) و نمایندگان وزارت ارتباطات و نمایندگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری در کمیسیون امور اجتماعی مجلس جلسه ای در خصوص مطالبات مغفول مانده کارکنان وبازنشستگان از زمان واگذاری مخابرات به بخش خصوصی برگزار شد. مسائل مربوط به شاغلین و بازنشستگان از طرف نمایندگان شما بخوبی مطرح گردید.

این جلسه که از ساعت 13 لغایت 16:30 انجام شد بدعهدی های مدیران ارشد مخابرات وکارفرما در خصوص عدم اجرای آئین نامه مصوب سال 89 و عدم اجرای بند 6 تصویب نامه هیات وزیران در سال 85 و پرداخت نکردن مطالبات معوقه کارکنان و بازنشستگان از سال 92 تاکنون و …. بخوبی بیان گردید.

شایان ذکر است در حضور رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان کارفرما (مدیران محترم حاضر در جلسه ) و نماینده وزارت ارتباطات بر حق بودن حقوق کارکنان براساس ادعای نمایندگان کارکنان صحه گذاشتند.

در پایان دو نامه که توسط شورای عالی هماهنگی و دو نامه که توسط کانون بازنشستگان استان تهران و یک نامه که توسط شورای عالی کانون بازنشستگان مخابرات کشور تهیه شده بود تحویل جناب آقای محجوب نماینده محترم مجلس شورای اسلامی داده شد و مقرر گردید خواسته های نمایندگان کارکنان و بازنشستگان طی نامه ای با امضای رئیس کمیسیون امور اجتماعی به شرکت مخابرات ایران ارسال و  اجرای خواسته های کارکنان درخواست گردد که در صورت عدم اجرا توسط کارفرما بدلایل واهی ، موضوع هم توسط کمیسیون امور اجتماعی وهم توسط نمایندگان شما در مراجع دیگر پیگیری شود. انشاالله.

لذا ضمن اطمینان به شما سروران عزیز، کلیه مطالبات شما را براساس قانون و توکل به خدای بزرگ و حمایت همه جانبه شما شاغلین عزیز و بازنشستگان بزرگوار مطالبه خواهیم کرد.

به امید موفقیت.
ما را از پیشنهادات و انتقادات خود محروم نسازید.

انجمن صنفی مخابرات استان تهران

1014000cookie-checkگزارش انجمن صنفی مخابرات منطقه تهران از جلسه چهارشنبه در کمیسیون امور اجتماعی مجلس.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
21 نظرات
  1. صائب می گوید

    از همان راهی که آمد گل، مسافر می‌شود
    باغبان بیهوده می‌بندد در گلزار را

  2. بهلول نادان می گوید

    عاقبت دست بدان سرو بلندش برسد
    هر که را در طلبت همت او قاصر نیست

  3. همدانی می گوید

    ضمن عرض سلا م و خداقوت به نمایندگان محترم مخابراتی
    خواهشمندیم تبعیضهای ناعادلانه ناشی از جدایی ثابت و همراه را هم پیگیری وخواستار انجام تحقیق و تفحص از در این خصوص بر اساس اصل هفتاد و ششم قانون اساسی توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بشوید. متشکریم

  4. ناشناس می گوید

    سلام..حالا این قوانینی که ذکر شده و این بندهایی که اجرا نشده چی هستند؟ فقط ما میشنویم بند فلان از تبصره بهمان قانون بسیار .ولی هیچوقت نگفتین اینا چی هستند.ودر کل کارمندان نمیدونند حق و حقوقشون چی هست که متوجه بشن گرفتن ، میگیرن یا نه…

  5. ناشناس می گوید

    تشکرات فراوان از انجمن صنفی و همکاران پیگیری .متاسفانه نوعی استثمار نوین در مخابرات جاری است.

  6. مرغ آمین می گوید

    همکاران عزیز مخابراتی
    همکاران رسمی،قراردادی،شرکتی،بیمه ای ، کارگذار ،خدمات اول شسکام و بازنشستگان شریف

    گناه ناآگاهی و عدم دریافت وضعیت و ندانستن میزان عمق حقوق پایمال شده خودتان و میزان آنچه که میخواهند بیشتر از این پایمال کنند ، بر دوش سهامداران عمده نیست !

    این ناآگاهی سبب سستی و عدم تحرک در حق خواهی قانونی و منطقی شده است

    زیرا اگر ما کاملا بتوانیم ماجرای مخابرات را درک کرده و معنی حرکات مختلف سهامدار عمده در این مدت و تبع آن خالی تر شدن سفره مان هر چه بیشتر از پیش را بفهمیم ، آنگاه انگیزه و درک تلاش برای جلوگیری از این حق کشیها و اعمال غیر قانونی (البته با ظاهر قانون! و وعده ها و فریب) را پیدا میکنیم

    گناه این ناآگاهی بر دوش خودمان است
    ناآگاهی باعث عدم حساسیت و درک و دریافت دستهای ناپاک دیگران در جیب ما شده است

    عده قلیلی هم که با وجدان و امانتداری بعنوان نمایندگان شریف کارکنان و بازنشستگان به دفاع از حقوق کارکنان پرداخته و می پردازند ، را نشناخته و نسبت به آنان بی تفاوت عمل میکنیم!

    مثل اینست که دادگاهی ب ای سرنوشت ما تشکیل شده است و ما اصلا متوجه اهمیت جلسات دادگاه نیستیم و هیچ همکاری با وکیل خودمان برای احقاق حقمان نمی کنیم ، و تازه گاها به دفاع وکیل خودمان از ما نیز می خندیم و مسخره هم می کنیم !

    اسم این رفتارهای غیر عقلانی را چه باید بگذاریم !؟

    همه میدانیم که حق بسیاری از کارکنان و بازنشستگان شریف به چپاول رفته و بدتر از آن ما را احمق فرض کرده و به ما می خندند

    آیا باید به رهبری معظم انقلاب رجوع کنیم ؟
    همیشه دقت کنیم که بازو و قوت رهبری، خود مردم هستند. و ما ، نباید خدایی ناکرده کم‌توجه، کم‌بصیرت و کم همّت به رهنمودها و مطالبات ایشان باشیم و وقتی کار خراب شد، به جای آن که بفهمیم مشکل از کجاست و برای رفع آن اقدام کنیم، بگوییم: پس چرا رهبری دخالت نمی‌کند؟

    پس کار و راه و راهبرد با خود ما است، ایشان لزوم مبارزه با فساد و بی عدالتی و قانونشکنی را بیان فرموده اند .
    جلوگیری از چپاول اقتصادی ملت و کارکنان توسط هر نام و دسته ای که باشد و عدم تبعیت از قانون یا فریب و فرار از قانون طبق فرموده رهبر معظم انقلاب غیر قابل قبول است ، زیرا ایشان فرموده اند فصل الخطاب قانون است
    اما همانطور که بالاتر عرض کردم وظیفه ایشان نیست که در قالب تک تک ما به حق خواهی بپردازند
    این مطالب قانون و حق وظیفه خود ماست ، وظیفه تک تک ما است ، هر کس که خود را کنار بکشد اول به خود و خانواده خود و سپس به تمام همکاران خود خیانت کرده است ، زیرا

    زیرا صحبت حق الناس در وضعیت بسیار دشوار اقتصادی حاکم بر خانواده های زحمتکشان مخابرات است ، سختی و عذاب و معلولیت و مرگ از نتایج این تضییع حق الناس است که برای کارکنان و بازنشستگانی اتفاق افتاده و می افتد

    بنابراین همه باید متحد و بدون تفرقه و قانونمند و از طریق نمایندگان امین و شجاع و محترمتان و مهمتر از آن با درک و پشتیبانی از آنان (که پشتیبانی از خودتان است) وظیفه گرفتن حق خود و همکارانتان را انجام دهید

    فردا دیر است ، همین امروز تلاش و کوشش کرده و وظیفه خود را انجام دهید

    دست خدا پشتیبان کوشش کنندگان در راهش می باشد

  7. حامی بازنشسته می گوید

    انقلاب هم اول ازتهران شروع شد

  8. احمدرضا می گوید

    سلام آیا جهت تبدیل وضعیت استخدامی های 92 به نتیجه ای رسیدن ؟

  9. ناشناس می گوید

    همکار رسمی :
    با سلام، اززحمات شما سپاسگزارم .به امید سلامتی وموفقیت شما عزیزان

  10. ناشناس می گوید

    درود برانجمن صنفی مخابرات استان تهران
    درود وسلام بر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران
    خدا به شما خیر بدهد که دنبال مطالبات بازنشستگان وشاغلین مخابرات میباشد .

  11. ناشناس می گوید

    با سلام
    وعده های وزیر محترم به بازنشستگان چی شد ؟ چرا تفاوت رفاهیات بازنشستگان را نمیدهند ؟؟ چرا مصوبه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات مصوب ۱۳۸۹ را اجرایی نمیکنند ؟؟ چرا احکام رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تاکنون را برای شاغلین وبازنشستگان اجرا نمیکنند ؟؟ سا ل ۱۳۹۷ دارد به پایان میرسد تاکی باید منتظر بمانیم فقط حرف وشعار این یکسال چیزی دیگری ندیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. رساگو می گوید

    سلام باتشکر اززحمات نمایندگان صنفی وبازنشستگان وسردبیرگرامی،آیا باحضورنمایندگان سازمان تامین اجتماعی وصندوق بازنشستگی موارد مربوط به آنان بحث نشد لطفا اطلاع رسانی نمایند ممنون

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      قطعا بحث شده و نمایندگان به این نتیجه رسیده اند که باید تبدیل بیمه انجام میشده ولی نشده
      حتی به دلایل نشدن هم اشراف داشته اند
      حالا باید دید مخابرات بدون سر و صدا انجامش میده یا نه

  13. تخلفات خصوصی سازی می گوید

    خصوصی‌سازی بلای جان کارکنان شده است
    نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه خصوصی‌سازی بلای جان کارکنان شده گفت: امنیت شغلی کارکنان زیرمجموعه ارتباطات به مخاطره افتاده است.
    ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ – ۱۳:۳۴ سیاسی مجلس و دولت ایران

    به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 16 خرداد) قوه مقننه در تشریح سئوال خود از وزیر ارتباطات درباره اینکه چرا به وضعیت معیشتی، رفاهی و شغلی کارکنان شرکت مخابرات ایران که در راستای اجری اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار گردید، توجهی نمی‌کنید؟ گفت: همکاران عزیز امروز ما وقتی می‌خواهیم از خصوصی‌سازی حرف بزنیم باید از اخراج کارکنان و قراردادهای یک طرفه ننگین حرف بزنیم.

    وی ادامه داد: امروز خصوصی‌سازی بلای جان کارکنان خود شده و با این وجود رهبر معظم انقلاب بارها بر امنیت شغلی کارکنان در کشور تأکید داشته‌اند.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس اضافه کرد: آقای وزیر شما از بسیاری تخلفات در بستر شرکت‌های زیرساختی ارتباطات با خبر هستید، اما اقدامی نمی‌کنید، با این وجود بنده باید بگویم که مشکلات در این زمینه حتی به بازنشستگان شرکت‌های ارتباطات تسری پیدا کرده است.

    قاضی‌پور با طرح سوالی از وزیر مبنی بر اینکه آیا با خصوصی‌سازی از شرکت مخابرات قرار بود برخی از کارکنان این شرکت اخراج شوند؟ گفت: این در حالی است که امنیت شغلی کارکنان زیرمجموعه ارتباطات به مخاطره افتاده، لذا بنده از وزیر می‌پرسم که‌ آیا فرزند وی هم در این شرکت‌ها کار می‌کرد، اعتراضی به آنها نداشت؟

    وی عنوان کرد: آقای وزیر لازم است به این سوال پاسخ دهید که شما با چه قانونی به وزیر تعاون نامه می‌نویسید که طبقه‌بندی مشاغل را اجرا کند؟ با این وجود بنده به این نکته اشاره کنم که برخی کارکنان وزارت ارتباطات در حال حاضر تنها حدود 500 هزار تومان در مناطق محروم حقوق دریافت می‌کنند که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه وزیر ارتباطات از حقوق تضعیف شده کارکنان مخابرات دفاع نمی‌کند، اظهار داشت: نمایندگان محترم در حال حاضر حدود 7 سال از تاریخ اجرای خصوصی‌سازی در کشور می‌گذرد، اما همچنان نیروهای شرکت‌های زیرساخت وزارت ارتباطات به پیمانکاران واگذار می‌شود، لذا باید به این نکته توجه داشت که کارکنان شرکتی این وزارتخانه زن و بچه دارند.

    قاضی‌پور با خطاب قرار دادن وزیر ارتباطات گفت: آقای وزیر باید بگویم که افزایش حقوق مدیران ارشد جنابعالی با برخی از موارد جور در نمی‌آید که باید متوجه این موضوع باشید.

    وی با بیان اینکه برخی از مسئولان شرکت‌های مخابرات با روشی غیرمعقول به فکر اخراج کارکنان خود، هستند گفت: این وزارتخانه سالیانه چند صد هزار میلیارد برای توسعه روستایی منابع دریافت می‌کند، اما معلوم نیست این منابع کجا خرج می‌شود، لذا بنده معتقدم این سیاست یک بام و دو هواست.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: طبق اطلاعات حاصله از سال 92 تاکنون هیچ نتیجه مثبتی برای وصول حقوق معوقه در شرکت‌های زیرساخت صورت نپذیرفته است.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به مشکلات اخیر سیستان و بلوچستان تأکید کرد: باید بگویم بسیاری از کارکنان این منطقه در این هوای گرم و 56 درجه‌ای اهواز هنوز اضافه کاری نداشته و از حقوق خود محروم هستند.

    این نماینده مجلس در پایان گفت: آقای وزیر بنده به شما توصیه می‌کنم یک روز به جلوی درب شرکت مخابرات بروید و درد دل کارکنان زیرمجموعه خود را گوش دهید، زیرا آنها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

  14. تخلفات خصوصی سازی می گوید

    واگذاری مالکیتی مخابرات

    اما به منظور واگذاری مالکیتی شرکت مخابرات ایران، کار کارشناسی انجام شده در دوره برنامه سوم و بر اساس تکالیف برنامه چهارم، پس از ابلاغ اصل 44 قانون اساسی و با تشکیل ستادهایی تخصصی ادامه یافت.
    در همین راستا نیز بررسی و مطالعه تطبیقی در زمینه آزادسازی و خصوصی سازی مخابرات در شش کشور منتخب دنیا به منظور دریافت تجربیات کسب شده صورت گرفت.
    پس از نهایی شدن کارهای کارشناسی در ستادها و کمیته‌های تخصصی، مسئله در شورای سیاست‌گذاری اصل 44 وزارت ارتباطات، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس آن، طرح واگذاری شرکت‌های مخابراتی برای ارایه به هیات دولت آماده شد.
    بعد از طرح این موضوع در دولت کمیته‌ای متشکل از معاون اول رئیس جمهور و وزرای ارتباطات و اقتصاد برای بررسی دقیق آن تشکیل و از سوی دیگر، انجام کارهای حقوقی نیز به طور همزمان از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری پیگیری شد.

    مصوبه دولت و خصوصی سازی مخابرات

    پس از برگزاری‌ جلسات کمیته مذکور و مشخص شدن کلیات چگونگی واگذاری مخابرات، موضوع خصوصی‌سازی مخابرات در جلسه هیات دولت مطرح و به تصویب هیات وزیران رسید که حدود 45 روز بعد جهت اجرا ابلاغ شد.
    بر اساس مصوبه دولت مقرر شد تا شرکت‌های مخابراتی به صورت یکپارچه و در قالب واگذاری سهام شرکت مادر تخصصی مخابرات ایران، در فرآیند خصوصی سازی قرار گیرند.
    از سوی دیگر شرکت ارتباطات زیرساخت نیز از مخابرات ایران منفک و به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، منتقل شد.
    هیات‌های واگذاری نیز موظف شدند تا تصمیمات لازم در خصوص “تعیین مدت واگذاری سهام”، “تصویب شیوه‌های قیمت گذاری سهام” ، “تصویب دستورالعمل اولویت‌های فروش سهام شرکت و تبیین در حوزه‌های بخش‌های خصوصی و تعاونی” و همچنین “تصویب دستورالعمل‌های نحوه تنظیم قراردادهای فروش سهام” را اتخاذ کند.
    همچنین هیات دولت تلاش کرد تا با قراردادن بندی در مصوبه خود مبنی بر اینکه کلیه تعهدات شرکت مخابرات ایران واگذار شده به کارکنان اعم از حقوق، مزایا، بیمه و بازنشستگی و سایر تعهدات کماکان محفوظ و در تعهد شرکت واگذار شده خواهد بود، خیال کارکنان این شرکت را از اثرات خصوصی، راحت کند

    اکنون که پس از گذشت مدتها کاملا اثبات شده است که خریدار عمده بتنهایی جلوی قانون ایستاده و آنرا به انحراف کشیده است ، از هیات دولت خواستار رسیدگی به این تخلف آشکار و فریب کارکنان و نابودی حق قانونی هستیم

  15. خبرنگار شما می گوید

    آغاز دهه فجر بر تمام همکاران انقلابی مبارک باد

    اینک که نااهلان داخلی در همکاری با دشمنان خارجی ضربات بر اقتصاد اسلامی و مقاومتی وارد کرده و میکنند و بجای مرحم زخمهای کارکنان شریف و انقلابی ، نمک بر آن میپاشند
    و با آگاهی از وضعیت دشوار اقتصاد همچنان بر طبل زیاده خواهی و سودجویی مطلق و استمرار در نادیده گرفتن تمام مراجع قانونگذار و احکام قانونی و گزارشات ناظرین قانونی ،میکوبند و همچنان اصرار بر ناراضی کردن کارکنان و بازنشستگان دارند ،

    خواستار انجام تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران بر اساس اصل هفتاد و ششم قانون اساسی توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هستیم

    این حق قانونی هر شهروند و تبعه جمهوری اسلامی ایران میباشد که نسبت به تخلفات از قانون اعلام نموده و درخواست نماید

  16. کارکن مخابرات می گوید

    متن کامل گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور
    در بررسی‌های به عمل آمده در سال ۱۳۹۶، در ارتباط با واگذاری شرکت‌های دولتی طبق قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی مواردی مغایر با قوانین و مقررات مشاهده گردید که نمونه‌هایی از آن به شرح زیر گزارش می‌شود:

    الف: عدم رعایت دستورالعمل اجرایی «روش انتخاب مشتریان استراتژیک و احراز و پایش اهلیت»:

    واگذاری شرکت‌هایی همچون پالایش نفت کرمانشاه، نیشکر هفت‌تپه، هپکو اراک و ماشین‌سازی تبریز، ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز و املاک ائل‌گلی به دلیل فقدان اهلیت و تخصص کافی توسط خریدار، باعث بروز ضرر و زیان به بیت‌المال گردیده است.

    ب: تعدیل قیمت پایه بنگاه‌ها توسط هیأت واگذاری:

    قیمت کارشناسی شرکت پالایش نفت کرمانشاه، حدود ششصد و هفده میلیارد (۶۱۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) تومان بوده که با تصویب هیأت واگذاری، کاهش ۷۰ درصدی به مبلغ یکصد و نود و نه میلیارد (۱۹۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) تومان واگذار شده است.

  17. ناشناس می گوید

    بی‌نهایت ممنون و سپاسگزار. خدا قوت.

  18. ناشناس می گوید

    سلام ودرود وخسته نباشید از صمیم قلب.باستحضار تان میرسانیم ضمن تشکر فراوان از زحمات بی شائبتان. برکسی پوشیده نیست این همه تلاش وپیگیری مگر به همت بلند مردانی بی ادعا که با تمام مشکلات و رعایت حرمت طرفین در امر احقاق حق وحقوق خانواده های زحمتکش خدوم وابرومند که در کوران تورم و نداری وبا کوهی از مشکلات مالی و حفظ حرمت خانواده با ارامش و حفظ شان ومنزلت شرکتشان از حرمت شکنی و پرخاشگری پرهبز وامیدواریم که مدیران و فرزندانمان که دذ پستهای کلیدی وتصمیم گیری قرار دارند متقابلا رعایت موی. س سفید مارا بنمایند واز طرفی نیز با کمکشان چرخ سایر همه کارکنان. را بچرخانند واز کارشکنی ناحق خودداری کنند چون. فردا برای خیلی از خانواده ها بسار دیر است یک اتفاق کوچک ممکن است پدر یا مادری را به سکته و…. بیاندازد وانوقت ناخواسته ما ها شریک جرم میشویمِ.برای رضای خدا همه چیز را در کفه ترازوی قانون وتمکین کنیم.به خدا فردا وفردا ها دیراست به عید ومراسم پر خرج ان نزدیک میشویم.پس نوری شویم در تاریکی های شبهای نداری وتنگ دستی پیر فرزانگان میهن مان.ممنون.

  19. نصیر می گوید

    سلام برسردبیرمحترم میگم این همه نامه به این وان کارمطالبات کارکنان رسمی به جایی نخواهدرسیدفقط وقت کشی است پس اگراینهامیخواستندحق مارابدهندمیدادندحالا اگردوستانی که امیدوارندحداقل یک ضرب العجل یازمانی رابرای جواب بگذارندمثلااخربهمن درصورت عدم اجرااول اسفندتجمع سراسری درستاد شرکت مخابرات ایران وستاد استانها واگر آن هم جواب ندادراحل دیگر.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نصیر جان
      البته کار دوستان شورایعالی و انجمن ها به خودشون مربوطه و من اگر حرفی میزنم صرفا برای همفکری است
      ببینید
      کارهای این دوستان بنا به موقعیت جلو میره
      مثلا وقتی رفتن کمیسیون اجتماعی مجلس و جلسه ای گذاشتن این کارشون خیلی بزرگه.خیلی خیلی خوبه
      حالا کمیسیون قطعا یه زمانی میذاره
      بخشی از کارها به مخابرات مربوط نمیشه
      بخشی مربوط میشه
      بنظر من کار سیاسی کردن (یعنی با سیاست کار کردن) زیرکی میخواد که بنظرم این دوستان دارن.
      بهر حال ما اونا رو بعنوان نماینده پذیرفتیم بنظر من نباید بی جهت بهشون فشار بیاریم
      این کارها ظرایفی داره که گاهی جلو رتن داره گاهی عقب نشینی

نظرات بسته شده است.