مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تاریخ بازنشستگی را چه روزی بزنند؟

مخابرات ما- اکثر بازنشستگان اخیر دوست دارند تاریخ بازنشستگی برای آنها آخرین روز اسفند بخورد.بنابراین از ادارات نیروی انسانی خودشان انتظار دارند تا آخرین روز اسفند حضورشان را تایید کند.

این کامنت را بخوانید بهتر متوجه منظورم می شوید.

همکار هنوز رسمي

2019/02/23 در 4:40 ب.ظ

 

با سلام. امروز مورخۀ چهارم اسفند 1397 نامه اي از طرف آقاي فرقاني در مورد ارسال ليست اسامي بازنشستگان تا روز چهارشنبه مورخۀ 1397/12/07 آمده که لازم به ذکر است روز چهارشنبه هشتم اسفند ماه مي باشد. نه هفتم در ثاني کارگزيني ادارۀ مخابرات منطقۀ مازندران مي گويد تا قبل از اين تاريخ مي بايست نامۀ بازنشستگي از تأمين اجتماعي را بياوريد و فرداي همان روز براي شما حکم بازنشستگي صادر مي نمائيم حال براي من سئوال پيش آمده که مطمعنأ سئوال بسياري از همکاراني که در شرف بازنشستگي مي باشند است. اولأ آيا تاريخ بازنشستگي را ادارۀ کارگزيني ميبايست تعيين کند با توجه به اينکه طبق قوانين تأمين اجتماعي يک ماه از صدور نامۀ بازنشستگي که آنجا صادر ميکند اداره وقت دارد تا اعلام ترک کار نمايد يعني اينجانب که نامۀ تأمين اجتماعي را دوم اسفند گرفتم و راغب هستم تاريخ بيست و هفتم اسفند بازنشسته شوم آيا نمي توانم اين کار را انجام دهم يا اينکه کارگزيني ادارۀ ما در جريان امور نمي باشد ثانيأ گفته ميشود چون شما حقوق اسفند را دريافت ميکنيد تأمين اجتماعي حکم بازنشستگي شمارا سال 1398 صادر ميکند و مشمول بازنشستگي تشويقي نميشويد حال سئوال پيش مي آيد که حقوق اسفند را پانزدهم ماه پرداخت ميکنن و آن هم بر اساس 5 روز اول ثبت تردد در hirs يعني بقيه به صورت الحساب ميباشد و حق بيمۀ آن فروردين 1398 به تإمين اجتماعي ارسال ميگردد و اگر من نوعي 27 اسفند بازنشسته شوم و تاريخ ترک کار خود را 27 اسفند به تأمين اجتماعي ارائه کنم حکم من در تأمين اجتماعي بيست و هشتم اسفند 1397 صادر نمي شود ؟ و در اينجا مشکلي پيش مي آيد يا خير.خواهشمند است بدليل فورس بودن موضوع اگر امکان دارد هرچه سريعتر پاسخ داده شود . با تشکر

جوابی که سردبیر به ایشان داده برای شما هم راهگشا خواهد بود:

سردبیر – مخابرات ما

2019/02/25 در 12:34 ق.ظ

در پاسخ به همکار هنوز رسمي.

 

سلام
طبق صحبت من با مخابرات ایران به استانها و اداره نیروی انسانی اختیار داده شده تاریخ بازنشستگی شما رو بزنن.
تاریخ بازنشستگی میگن حداکثر تا 25 اسفند میشه بخوره.
استانها بنا به شرایط خودشون و وضعیت طرف مقابل ممکنه تاریخی عقب تر بزنن
مثلا معاون مالی باشه و ضرورتا باید تا آخر سال بمونه و امضا کنه
برای بقیه صبر نمی کنن.
ضمن اینکه در حکم بازنشستگی تاریخش مشخص میشه نه در تاریخ نامه تامین اجتماعی.
در اون حکم میتونه تاریخ رو عقب بندازه
حداکثر تا 25 اسفند.
تاکید میکنم که این تاریخ هم برا یکسانی زده میشه که حق امضا داشته باشند و مثلا امضاش تا روز آخر سال لازم باشه

تاریخی که معاونت توسعه نیروی انسانی مهندس فرقانی برای مدیران تعیین کرده تا درخواست کارمندشان را تایید کنند امروز یکشنبه بوده است. آنها باید امروز یا درخواست را تایید می کردند یا رد.

این لیست یکی دو روز بعد برای مخابرات ایران ارسال می شود.از آ«جا که مورد بحث این مطلب نیست در موردش صحبتی نداریم.

نوشته سردبیر بقدر کافی گویا هست.

 

1025210cookie-checkتاریخ بازنشستگی را چه روزی بزنند؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.