مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- جناب صدری! به این دلیل مدیران را هر ۴ سال یک بار عوض کنید!

مخابرات ما – این هم برای خودش نظری است.بدون قبول یا رد آن بعنوان یک نظریه منتشر می کنیم.

۲۰۱۹/۰۲/۲۲ در ۱۱:۴۱ ق.ظ

سلام جناب اقای صدری بخشی از مدیران و روسای شرکت اقوام درجه یک و وابستگان خویش را در شهرستانها در قسمتهای مختلف بکارگیری نمودند . واگذاری امورات به دوستان از قبیل انجام امور پیمانکاری بدون ادای تشریفات و بدون لحاظ نمودن موارد قانونی و صرفا با فاکتور سازی فروش برخی لوازم بدون اطلاع استانها و استفاده از وجوهات انها مقابله با کارکنان صدیق از کارهای این اشخاص هست که تاکنون برخوردی با انها نشده است .جهت سالم سازی محیط شرکت و جلوگیری از جاخوش نمودن این روسا نسبت به جابجایی انها اقدام نمایید .روسای ادارات شهرستانها را هر چهار سال یکبار حابجا کنید تا از ایجاد باند بازی و فساد اداری جلوگیری شود .

اینکه با دیدن چند مورد حکم کلی صادر کنیم کار درستی نیست ولی اگر مدیران جابجا شوند لینک های ارتباطی نادرست و درست یک جا شکسته می شود اما بنظر می رسد سودش بیش از زیانش باشد.

 

1025230cookie-checkشما نوشته اید- جناب صدری! به این دلیل مدیران را هر ۴ سال یک بار عوض کنید!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تو شهر ما رئیس مخابرات با ۱۵ سالی که به این پست تکیه زده واسه خودش امپراطوری می کنه که فکر نکنم هیچ یک از روسای اداره برق، گاز و آب با درآمد بیشترشان تابحال چنین کرده باشند. البته فرماندار شهرمون هم با کل اختیاراتی که داره به گرد پاش هم نمیرسه.

  2. ناشناس می گوید

    قطعاً جناب صدری مستحضر هستند که در ساختمان ستادیه مخابرات ایران، در زیر سایه‌ی ایشون، در طبقات پایین! مدیران کلی حضور دارند که سال‌هاست بر این مسند تکیه زدند، البته اخبار سوء‌استفاده‌ی این آقایون از مقام و پستشون بین اکثر کارکنان هم نقل‌قول میشه! و تا الآن که کسی باهاشون کاری نداشته!!!

  3. ناشناس می گوید

    باسلام ،نظریه خوبی است ؛اما شدنی نیست ،چون هرکدام ازطرفی معرفی شده هستند

نظرات بسته شده است.