مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بیمه معلم واکنش منفی کارکنان را برانگیخته است.

مخابرات ما- بیمه معلم قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان مخابرات را از خود کرده است.این امر با واکنش منفی کارکنان روبرو شده است.

مخابرات ما – انجمن صنفی کارگری مخابرات استان تهران در نامه ای خطاب به مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به دو نکته تاکید کرده است.

اول اینکه بر اساس قوانین قبل از خصوصی سازی کارکنان شرکت مخابرات و بازنشستگان با داشتن کارت طلائی هزینه درمان پرداخت نمی کردند لذا آن شرایط باید طبق قانون خصوصی سازی،در شرکت خصوصی نیز ادامه می یافت.

دوم اینکه دریافت ده درصد فرانشیز از سوی بیمه معلم منطقی نیست.

در پایان نیز بعنوان نظر گروهی از کارکنان در ابراز نارضایتی از بیمه معلم، نامه و امضای گروهی از همکاران ضمیمه شده است که در آن آمده با عقد قرارداد با بیمه معلم مخالف هستند.

تصاویر این نامه و پیوست آن در زیر مشاهده می شود.

1028390cookie-checkبیمه معلم واکنش منفی کارکنان را برانگیخته است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. طاها می گوید

    با عرض ادب و سلام
    بنده بازنشسته سال ۹۶که در سال ۹۷فرزندم ازدواج کرده وام دونیم میلیون تومان رو تا الان پرداخت نکرده آمد این همه درامد مخابرات کجا میره که میگن پول نداریم متاسفم برای مسولین مخابرات که اینقدر ضعیف شدن که نمی‌توانند کارکنان خود را تامین کنن ولی از طرفی یه رییس اداره ده میلیون میتواند وام بدونه اینکه نوبتی باشد در یافت می‌کنه این کجاس عدالت هست درد دلمان را به کی بگیم بخدا شکایت بکنیم

  2. ناسناس می گوید

    با عرض سلام
    چرا باید امکانات بیمه ای فقط برای کلان شهرها مورد استفاده قرار بگیرد شهرهای کوچک چون اسدآباد همدان فقط دوتا داروخانه و یا دوتا آزمایشگاه بتوان استفاده کرد همه موارد را باید پول پرداخت بکنیم تا ببینیم می بهمون پرداخت بشه این عدالت نیست گذشته ازاون چرا وام‌های بازنشسته گان را به نوبت پرداخت نمیکن که همه استفاده کنن مسولین مخابرات فقط به فکر خودشون هستند اگر اون دنیای هست باید جوابگو باشند

  3. برادرنصیر می گوید

    سلام سردبیرمحترم و همکاران مخابرات خدایابرسرمخابرات چه آمده است چرا این بزرگان مخابرات همه اش به فکرخودشان هستند این ازاین وامهای که از بانک های مهر ایران مهراقتصادبانک ملت حساب و کتاب حقوق کارکنان رادربانکهای فوق میچرخانندتاوامهای چندمیلیونی را خودشان میگیرندواین از اداره رفاه که با بیمه (بورگینافاسو) قراردادمیبندداین که یک بچه محصل ابتدایی هم میداندشماقراردادتان قراردادترکمنچای است.

  4. محمود4آزی می گوید

    چرا نتایج نظرسنجی در hr در مورد بیمه دانا که دو بار هم اتفاق افتاد، اعلام نمیشه؟نتایج نظرسنجی در hr برای چه کسی نمایش داده میشه؟مدیر عامل؟معاون منابع انسانی؟ چرا در انتخاب بیمه و شرایطش نظرسنجی نمیشه؟

    1. هستی می گوید

      سلام و عرض ادب
      خدمتتون عرض کنم که با نماینده بیمه دانا در اداره رفاه مخابرات ایران صحبت کردم و گفتند طبق نظرسنجی انجام شده در hr، حدود ۸۸ درصد از کارکنان از بیمه دانا ابراز رضایت داشتند. .
      خیلی عجیبه که این درصد بالای رضایت هیچ تاثیری نداشته.

نظرات بسته شده است.