مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما در جایی گفته اید- مدیران در وزیرسراها،هرگز درد کارکنان را حس نمی کنند!

مخابرات ما(محمود) – استفاده مشترک از امکانات باعث می شود همه درد مشترکی داشته باشند. اصلا چرا راه دور برویم! وقتی مدیران در سفرهای خانوادگی به وزیرسراها می روند اما کارکنان در فضاهای عمومی در نوبت می مانند انتظار دارید مدیران برای بهبود شرایط رفاهی اقدام کنند؟

آنچه می خوانید حرف شماست در گروه  تلگرامی مخابرات ما:

 

هدف پول و حقوق ماهیانه نیست که. امنیت شغلی و با فکر آزاد وراحت کار کردن موجب افزایش تعلق سازمانی است که در بحث قراردادی ها تفکر مدیران ارشد سازمان فقط وفقط بیگاری کشیدن هست و اخذ سود بالا.
خداییش الان در لیست متقاضیان سهمیه های نوروزی اماکن رفاهی مخابرات اسم یک مدیر یا رئیس اداره به چشم تون خورده؟ مگر اینها تعطیلات به سفر نمی روند؟
ماها چه ساده ایم! این عزیزان از محل سهمیه های وزیرسرا و مهمانسراهای درجه یک مخابرات که تقسیم آنها فقط وفقط در دست مدیران مناطق هست اسکان پیدا می کنند و اماکنی بدون هیچ تابلو و آرم و نام ونشان و…که شما حتی خواب امکانات آن مکانها را هم نمی بینید.
در فروش املاک مازاد هم یه هتل بی نام ونشان در خ امام رضای مشهد مقدس لو رفت و…
پس نتیجه اینکه =این بزرگواران هیچ گاه دلشون به حال من و شماها نمی سوزد می خواهی دریای اطلاعات و علم باشی و با قرارداد یکسال به یکسال کارکنی، فقط مهم اینه که چماق تهدید به اخراج بالا سرت باشه تا پاتو از گلیمت درازتر نکنی..

در لیست متقاضیان اماکن رفاهی چند تا مدیر دیده می شود؟

 

1029450cookie-checkشما در جایی گفته اید- مدیران در وزیرسراها،هرگز درد کارکنان را حس نمی کنند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    راست گفته. مدیران و خانواده با امکانات خاص و در محل های خاص و با مجوزهای خاص اسکان و پذیرایی می شوند.

نظرات بسته شده است.