مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یکشنبه آبی،بازماندگان متقاضی بازنشستگی و ایستگاه آخر.

مخابرات ما- رنگ مخابرات و مخابراتی ها آبی است.یکشنبه را آبی کرده اند تا متقاضیان بازنشستگی اگر جا مانده اند از آن استفاده کنند.

مخابرات ما- یکشنبه، فردا، سایت Hr  برای ثبت نام بازنشستگی باز می شود.از ساعت ۸ صبح تا ۴ عصر برای  متقاضیان باقی مانده که روز آخر نتوانسته اند ثبت نام کنند یک فرصت دیگر ایجاد شده است.

بالاخره اصرار های مکرر مدیران نیروی انسانی و اطرافیان به مهندس صدری، تماس های زیاد متقاضیان با دفتر مدیر عامل و دفتر معاونت نیروی انسانی کار خودش را کرد و مهندس صدری مجوز داد یک روز دیگر فرصت ثبت نام ایجاد شود.

درست همان روز آخر ثبت نام،سرور Hr مدتی از دسترس خارج شد هر چند تا ساعت ۸ شب تمدید شد اما کسی از آن مطلع نبود.حتی ما ساعت ۷ مطلع شدیم.بهمین دلیل ما نیز اصرار کردیم حداقل تا ظهر روز بعد فرصت ثبت نام تمدید شود اما نشد.

البته حرف مخابرات ایران منطقی بود.بعد از رفع خرابی سرور، باز هم ساعتها سایت باز بود ضمن اینکه سی روز فرصت ثبت نام بوده است و باید قبلا ثبت نام می کردند، … اینها همه درست … اما ما ایرانی ها مردان دقیقه ۹۰ هستیم.تردیدها باعث می شود در آخرین لحظه ها ثبت نام کنیم.این خصلت ماست کاری هم نمی شود کرد.

امیدوارم روز یکشنبه متقاضیان همان اول صبح ثبت نام کنند و کار به ساعت آخر کشیده نشود.

البته مهم نیست تعداد ثبت نامی ها چقدر باشد، بلکه مهم این است که حتی اگر یک نفر می خواسته ثبت نام کند و بنای زندگیش بر استفاده از این فرصت بوده،  بتواند خواسته اش را عملی کند.

واقعیت این است که این ناکامی های شخصی-اداری -البته اگر بشود نامش را ناکامی گذاشت- برای همیشه در ذهن و یاد انسان می ماند.حالا که این فرصت ایجاد شده همین گره هم از فکر متقاضیان باز می شود.

 

 

1030680cookie-checkیکشنبه آبی،بازماندگان متقاضی بازنشستگی و ایستگاه آخر.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. ح می گوید

    تبدیل وضعیت ۹۲ ایها را به کجا کشید؟چرا جواب همه را می دین الا جواب ما رو

نظرات بسته شده است.