مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شفاف‌سازی «اخابر» منجر به صف خرید شد

مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران درخصوص عدم اعمال درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکت ارتباطات سیار ایران در صورت‌های مالی سال مالی ۱۳۹۷ شرکت اصلی توضیحاتی ارائه داد

مخابرات ما ( محمد – افق تازه) -شرکت مخابرات ایران در اطلاعیه خود اعلام کرد:« پیرو انتشار صورت‌های مالی تلفیقی گروه شرکت مخابرات ایران منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ (حسابرسی نشده) به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اینکه مجمع عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران هنوز برگزار نشده، لذا صورت‌های مالی بدون احتساب سود شرکت اخیرالذکر است.»

بر اساس این گزارش، توضیحات این شرکت بورسی منجر به ایجاد صف خرید ۲۱ میلیون سهمی شد، این در حالی است که «اخابر» طی هفته گذشته در اکثر روزهای معاملاتی روند نزولی را طی کرده بوده، اما در داد و ستدهای اولین روز در هفته جاری بسیار خوب عمل کرد و رشد نزدیک به پنج درصدی را نصیب سهام‌داران خود کرد، حال باید آیا این نماد بورسی در ادامه هفته پیش رو همچنان به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد.

از سویی شاخص کل بورس تهران نیز در داد و ستدهای روز جاری با افزایش ۴۴۸۰ واحدی در به رقم ۲۲۴ هزارو ۵۸۹ واحد رسید.

***

1053800cookie-checkشفاف‌سازی «اخابر» منجر به صف خرید شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. hasti1 می گوید

    سلام سردبیرجان
    روزتون بخیر

    اخابری که نمیتونه عیدانه به کارکنانش بده در حالی که اعلام رسمی کرده ، یا حتی حقوق کارکنانش رو با وام پرداخت میکنه، چطور صف خرید تشکیل میشه؟؟؟
    متاسفم از گفتن چنین حرفی در مورد اخابر که یه روزی غول بورسی بوده . امان از خصوصی سازی سطحی ، بدون دانش و دلسوزی . مخابرات هر چی داشته از زحمات دورانی بوده که دولتی بوده و مخابرات خصوصی شده تا همین لحظه هم از اون زحمات داره برداشت میکنه.

نظرات بسته شده است.