مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

از ادارات برتر مخابرات لرستان در حوزه وصول مطالبات تجلیل شد

مخابرات ما – جلسه ارزیابی عملکرد برنامه سال ۹۷ و تبیین برنامه های سال ۹۸ در حوزه درآمد و وصول مطالبات مخابرات منطقه لرستان با حضور مهندس محمودی مدیر مخابرات منطقه لرستان ، سپهوندیان مشاور مدیر منطقه در امور ایثارگران ، مهدوی مدیر مالی، مهندس بهاروند مدیر فناوری اطلاعات و ریاست ادارات شهرستانهای تابعه در سالن ویدئو کنفرانس شهرستان بروجرد برگزار گردید.

مخابرات ما( محمد – خبر آنلاین لرستان) -در این جلسه  از روسای ادارات شهرستانهای برتر مخابرات منطقه لرستان در ســال ۹۷ بر اساس شاخص های از پیش تعیین شده تقدیر شد.

هومان محمودی مدیر منطقه ضمن اظهار تاسف از حادثه سیل مهیب و ویرانگر استان لرستان که موجب خسارات شدید در برخی از مناطق استان شده است از تلاشها و پیگیری مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف فنی در راستای مدیریت بحران و برقراری ارتباطات مخابراتی در کمترین زمان ممکن در مراکز آسیب دیده  قدردانی کرد.

نقش موثر مخابرات در کمک رسانی به سیل زدگان

وی با اشاره به نقش مخابرات در امدادرسانی به مردم آن را بسیار با اهمیت دانست و گفت:با تلاش جهاد گونه کارکنان مخابرات منطقه  در روزهایاخیر، این مرکز در پلدختر، راه اندازی و امکان برقراری ارتباطات تلفن ثابت و اینترنت برای بخشی از شهر پلدختر فراهم شد و ارتباطات تلفن همراه نیز در این شهرستان کاملا پایدار می باشد.

وی در ادامه با اشاره به تایید قرارداد کارگزان روستایی توسط وزارت کار افزود : مخابرات منطقه انتظار دارد با توجه به اقدام مثبت و بی سابقه قرارداد مستقیم دائم کارگزاران مخابرات روستایی با شرکت این عزیزان بیش از پیش در انجام وظایف خود کوشا باشند.

مدیر مخابرات منطقه  لرستان در پایان  اظهار داشت به منظور تأمین منابع مالی برای اجرای طرحها و انجام خدمات مطلوب به مشترکین نیاز است مشترکین محترم نسبت به پرداخت بهای تلفن مصرفی خود اقدام نمایند .

ارائه گزارش عملکرد مالی شرکت

در ادامه جلسه مهدوی مدیر مالی گزارشی از عملکرد حوزه مالی در سال گذشته ارائه نمودند و با اشاره به بحث درآمد عملیاتی افزود : در بحث درآمد عملیاتی برنامه های مخابرات منطقه لرستان در سال ۹۷ با همت همکاران تحقق پیدا نموده و در حوزه وصول مطالبات برنامه پیش بینی شده  تحقق یافته است وبرنامه سال ۹۸استان تهیه وبرای کلیه شهرستانهای استان تشریح وابلاغ گردید.

در ادامه مهندس گودرزی نتایج ارزیابی یک ساله ادارات استان را به تفکیک هر شهرستان تشریح نمودند .

گودرزی  شاخصهای ارزیابی  وصول مطالبات، افزایش درآمد، پرداخت با سامانه ۲۰۰۰، پرداخت غیرحضوری،  و امتیازات فنی را به عنوان شــاخصهای ارزیابی شهرستانها در ســال ۹۷ عنوان کرد و بر این اساس شهرستان بروجرد رتبه اول، شهرستان دورود رتبه دوم و شهرستان ازنا رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در ادامه جلسه  از مهندس حسین طونی، مهندس غلامرضا فلاحی ، غلامرضا جمشید فر ، محمد علی مهرابی و شمس الدین مرادی به دلیل فعالیت های چشمگیر در حوزه وصول مطالبات تجلیل بعمل آمد.

***

1053860cookie-checkاز ادارات برتر مخابرات لرستان در حوزه وصول مطالبات تجلیل شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.