مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حکم اخیر دیوان عدالت اداری : موسسات مسئولیتی در قبال استخدام رسمی نیروهای شرکتی ندارند

موسسات مسئولیتی در قبال استخدام رسمی نیروهای شرکتی ندارند

مخابرات ما- این پایگاه خبری یکی از احکام وحدت رویه اخیر دیوانعدالت اداری را زیر ذره بین برده است.این حکم را در سه مطلب پیوسته با دقت می توانید بخوانید  اما موردی باعث شده است یکی از جملات این حکم را برجسته کنیم.

در این جکم آمده است که :

مطابق ماده ۱۸ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸؍۷؍۱۳۸۶ کارمندان بخشهای غیر دولتی که تمام و یا قسمتی از وظایف و تصدی امور دولتی و سایر امور قابل واگذاری را بر عهده دارند، کارکنان تحت پوشش کارفرمای غیر دولتی تلقی می گردند و دستگاههای اجرایی هیچ گونه تعهد و یا مسئولیتی در قبال این کارمندان ندارند.

حتی این حکم زمانی که می خواهد در مورد قوانین جذب فرزندان شهدا و همچنین ایثارگران حرف می زند صراحتا اعلام می کند که نیروی شرکتی در این موسسات نمی تواند برای رسمی شدن از این قوانین استفاده کند چرا که صولا کارمند این موسسات دولتی به حساب نمی آیند.

.

اطمینان دارم مطالعه این قوانین برای نیروهای شرکتی بسیار ناراحت کننده است اما دانستن بسیار بهتر از عدم اطلاع است.

متاسفانه بخش های دولتی قوانین را در لایه ای از ابهام پنهان کرده اند تا فرضا ما کارکنان شرکتی ناراحت نشویم اما هرگز کاری برای تثبیت شرای طما نیز انجام نمی دهند.اطلاع از این قوانین به ما کمک می کند تصمیم بهتری برای آینده خود بگیریم.

 

1056380cookie-checkحکم اخیر دیوان عدالت اداری : موسسات مسئولیتی در قبال استخدام رسمی نیروهای شرکتی ندارند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. علی می گوید

    با سلام.خیلی از نیرو های شرکتی تحصیل کرده هستن و به امید استخدام به مخابرات اومدن .من با خیلی از بچه ها صحبت کردم که چند سال سابقه کار در قسمت فنی دارن .این باعث میشه که خیلی از نیرو های فنی و متخصص به فکر رفتن از مخابرات بیفتن.

نظرات بسته شده است.