مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قم , ۲۰۲۰ و دو پیام مدیر عامل مخابرات ایران و وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات

مخابرات ما- سفر مدیر عامل و مدیران ستادی مخابرات ایران به استان قم با چند خبر همراه بودیکی بازدید مدیر عامل از ۲۰۲۰ است که این گزارش در همان مورد است.

 

مخابرات ما- پیام مهندس آذری جهرمی در مورد ۲۰۲۰ باعث شده این مرکز پاسخگویی در مرکز توجهات خبری باشد.

چهارشنبه مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در سفر استانی به قم در مرکز پاسخگویی خرابی های اینترنتی مردم حاضر می شود.

او در گفتگو با کارکنان متوجه موردی می شود که قطعا دیگران هم قبلا دیده بوده اند.برای درک داستان سفری می کنیم به صفحه اینستاگرامی مهندس صدری.

sm_sadri's profile picture

sm_sadri

… بخش دیگر سفر امروز مربوط به حضور در مرکز ۲۰۲۰ مخابرات منطقه و بررسی پشتیبانی و نحوه پاسخگویی به مشتریان اینترنت بود. متاسفانه پیمانکاران محلی این مرکز تخلفاتی در بحث پرداخت‌های کارکنان خود و عدم رعایت قرارداد منعقده داشتند که ضمن اخطار جدی به پیمانکار و دستور پیگیری به مخابرات منطقه مقرر شد ظرف مدت یک هفته موضوع بررسی و حق و حقوق کارکنان سریعا پرداخت شود.

این مورد هشداری به همه پیمانکاران محلی در سراسر کشور است تا به وظایف خود در قبال پرسنل مجموعه بدرستی عمل کنند.

بررسی عملکرد این عزیزان با همین روال و با تشکیل گروهی ناظر در تمام استان‌ها ادامه دارد و قطعا هرگونه کوتاهی و سهل‌انگاری در انجام وظایف را شخصا با جدیت پیگیری و برخورد می‌کنم.

مهندس صدری شجاعت انتشار یک اشکال در مجموعه خودش را دارد.لذا این خبر به وزیر ارتباطات می رسد.او نیز موضع می گیرد:

azarijahromi's profile picture

azarijahromi

وقتی حق‌الناس در جایی ضایع شد، زنجیره‌ای از تضییع حقوق شکل می‌گیرد.
در بازرسی مدیران مخابرات ایران از پیمانکاران ارائه دهنده خدمات ۲۰۲۰، فعلا در دو استان، مشخص شده است که این پیمانکاران مثلا امسال از ۱/۷میلیون حقوق مقرر کارکنان۲۰۲۰، حدود ۱/۲میلیون به آنان پرداخت کرده‌اند. حقوق پرداخت نشده این سالها بایستی محاسبه و به کارکنان بازگردد.
از سهامداران و مدیران مخابرات ایران و نیز سازمان تنظیم مقررات که با جدیت موضوع بهبود خدمات۲۰۲۰ را پیگیری کردند، ممنونم. این مهم باید با همین جدیت ادامه یابد.
همچنین گزارش سایر اقداماتی که برای بهبود خدمات پشتیبانی از مشتریان که آغاز شده را منتشر نمایند.

این دقیقا همان چیزی است که انتظار داشتیم و در اولین مطلب خودمان در باب موضع گیری وزیر ارتباطات نوشته بودیم.

آنجا پرسیده  بودیم که:

شما پرسیده اید- آقای وزیر حق ما پاسخگویان هم حق الناس است یا خیر!؟ —

 

حالا در موضع خوبی قرار گرفته ایم.جهان شمولی در یک دیدگاه! همه مواصع یک واقعه را یک جا می بینیم.

قطعا ۲۰۲۰ ما اشکال دارد. گروهی از پاسخگویان یا توان این کار را ندارند یا حوصله اش را. پیمانکاران حق واقعی پرسنل را نمی دهند.مخابرات نسبت به پرسنل کوتاهی می کندو ….

انتظار ما از مردانی مانند مهندس آذری جهرمی و مهندس صدری این است که همه جوانب داستان را ببینند.کاری که همین الان انجام داده اند.

به شجاعت این دو مدیر احترام می گذاریم اما منتظر رخدادهای دیگری در پی این بررسی ها هستیم.

 

 

1070640cookie-checkقم , ۲۰۲۰ و دو پیام مدیر عامل مخابرات ایران و وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. محمد می گوید

    به نظر من تنها راهش اینه که پرسنل پاسخگویی ۲۰۲۰ هم زیر نظر شرکت شسکام یا خدمات اول باشن نه شرکت های محلی . به همین راحتی

  2. مهدی می گوید

    با سلام
    آقای وزیر اگه فکر مخابرات هستید سودتون رو کم کنید و اینقدر سازمان تنظیم مقرراتتون رو به جون مخابرات ندازید!
    نمی خواد به فکر ما باشید!
    اگه می خواید کاری کنید

نظرات بسته شده است.