مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هجوم بازنشستگان ۹۷ به صفحه اینستاگرام مدیر عامل مخابرات ایران.

مخابرات ما- بازنشستگان ۹۷ برای نشان دادن اعتراض خود به صفحه اینستاگرام مدیر عامل مخابرات هجوم برده اند تا اعتراضشان را کتبی کنند.

 

مخابرات ما- در انتهای سال ۱۳۹۷ طرح بازنشستگی با استقبال خوبی مواجه شد.طرح بازنشستگی تشویقی به این دلیل متقاضی داشت که کارکنان به قول مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعتماد کردند.اعتمادی هرگز نباید ذره ای خدشه دار می شد.

در طرح بازنشستگی دقیقا قید شده بود که شرکت مخابرات ایران حداکثر تا پایان خداد ماه ۱۳۹۸ کلیه مطالبات بازنشستگان تشویقی را پرداخت خواهد کرد.

بسیاری از آنان با نگرانی به این تعهد مخابرات اعتماد کردند.

البته همان زمان بنا بر این نبود که کلیه مطالبات یک جا و در انتهای خرداد پرداخت گردد.بلکه بنظر می رسید که مخابرات می خواهد این مطالبات را در چند قسط و حداکثر تا آخرین روز خرداد پرداخت کند.

حالا به آخر خرداد رسیده ایم.مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در اینستاگرامش گفته است روزهای اول تیر این مطالبات تسویه می گردد اما بازنشستگان ۹۷ همچنان با نگرانی روزهای تیر ماه را می شمارند و منتظرند وعده عملی گردد.

این نگرانی آنان را به صفحات شبکه های اجتماعی مدیر عامل کشانده است.از جمله در اینستاگرام.

بازنشسته های نگران کم کم به شدت انتقاداتشان اضافه می کنند تا عمق نگرانی را  نشان دهند.

به صفحه اینستاگرام مهندس صدری سری می زنیم تا چند پیام را برای شما انتخاب کنیم:

cyrusary:
آقای صدری چطور می تونید اینقدر بی تفاوت باشید شما بخشنامه کردید گفتید کلیه مطالبات بازنشستگان ۹۷ تا پایان خرداد ماه ۹۸ پرداخت میشه به نظر شما این کار … نیست این بد عهدی و بد قولی نیست چطور میتونه یک نفر که خودش را  مقید میدونه اینچنین بد عهدی کنه و به قول خودش وفا نکنه و با زندگی مردم بازی کنه

_ll_yaser_ll_:

سید اولاد پیغمبر لطفا مطالبات بازنشستگان ۹۷رو بر طبق قول ووعده بودید .مرده وقولش …خوزستان همیشه مصیبت زده ومحروم بوده وهست هوا هم که خوب نیست بریم بیرون لطفا این بار شما ما رو در اولویت قرا ر بدید.تا یه خاکی باهاش بر سر کنیم??

انتظار می رفت پاداش بازنشستگان ۹۷ تا این لحظه پرداخت شده باشد.با توجه به اینکه این پاداش با وام بانکی پرداخت می شود تعلل در پرداخت  به چه منا خواهد بود؟

سوالی است که پاسخش را فقط دو نفر می دانند. مدیر عامل و معاون مالیش.

 

1071740cookie-checkهجوم بازنشستگان ۹۷ به صفحه اینستاگرام مدیر عامل مخابرات ایران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    من شاغلم تراخد ابه آقای صدری بفرماییدبرای کوچک شدن مخابرات استانها چه دستوری میدهند که اینقدر تن مدیرعاملان میلرزد وبی چون وچرا فرامین اجرا میگردد باورکنیدمخابرات تارومار واجازه آب خوردن نداریم.همه کارمند ان را درفضاهای کوچک نشانده تا فضاهای بیشتر را اجاره دهند اسپیلت هاجمع میگردند ودستگاههای آب تصفیه نیزجمع به جای آن شیر آبی سراسری گذاشتندکه درآن شن دیده شده وبو میدهد ازخرید اثاثیه با دلائل موجه جلوگیری، سیستم ها کند (فکر کنم به دلیل گرمی هواست!!! ) وچه دردسرتان بدهم مانده بگویند دستها راجلو بیاورید تا باخط کش شما بچه های بدراتنبیه کنیم..

  2. مهدوی می گوید

    ….تصور میکنم بیش از بدقولی های مدیران که تازگی ندارد ، باید به دنبال مقصرموثرتر گشت و آنهم خود ما یعنی کارکنانیم که با هر قول و وعید دنیا برایمان شیرین میشود و با سر وارد دیگ میشویم و این آخری ، یعنی بازنشستگی نیز دیگ دیگری بود که امیدوارم کفگیرمان به ته آن نخورد…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مهدوی عزیزم
      گاهی آدم چاره دیگری ندارد
      باور نکند چه کند!

  3. همکار بازنشسته می گوید

    به نظر می‌آید شاید مخابرات وام اخذ شده را نزد بانک ها سپرده گذاری تا سودی از آن عایدش شود . با پول مردم اخذ سود خدا نکند اینطور باشد. و گرنه دلیل ندارد از محل وام باشد و پرداخت انجام نشود .

  4. ناشناس می گوید

    هر موقع مدیرعامل قولی میده یا با اطمینان از حقیقتی در آینده صحبت می‌کنه باید ترسید، باید شک کرد و باید نتیجه‌ی عکس گرفت! نمی‌دونم چرا اینکار رو می‌کنه! نمی‌دونم چرا یک مرتبه هم که شده به جای حرف‌های بی‌پشتوانه دنبال عمل کردن نمی‌ره!!! همون چند روز پیش که گفت مطالبات بازنشستگان تا پایان خرداد پرداخت میشه گفتم خدا به خیر کنه اینبار مثل گذشته نشه، امیدوارم هر چه زودتر بازنشستگان به طلبشون از مخابرات برسند ولی مشکل به جز مدیرعاملی که همیشه حرف بی‌پشتوانه می‌زنه، سهامدار عمده‌ ،ستاد اجرایی فرمان امام، هست که به محض اینکه پولی به حساب مخابرات واریز میشه، صرفنظر از اینکه پول وامه یا درآمد، برای توسعه‌ست یا سود، حقوق کارکنانه یا بدهی‌های شرکت، حساب رو خالی می‌کنه. سهامدار عمده‌ای که نقش قصاب رو برای مخابرات و کارکنانش داره و آنقدر قدرتمنده که هیچ شکایت و قانونی درگیرش نمی‌کنه! وزیر هم که همش دنبال حواشیه، شاید با این حواشی به خواسته‌هاش برسه!

نظرات بسته شده است.