مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقای مدیر عامل! تنبیه و تشویق با هم کاربرد دارد! اینقدر خشن نشان ندهید خود را.

تنبیه و تشویق

مخابرات ما – ما که نبوده ایم و ندیده ایم! اما آنان که از نزدیک مهندس صدری را می شناسند می گویند آدم خشنی نیست دقیقا بر عکس آن است!

اما وقتی از دوران انتصاب مهندس صدری به صفحات اینستاگرامش مراجعه می کنیم خبرهایی می خوانیم که بعنوان تنبیه در بازدیدهای مهندس صدری اعمال شده است.

وقتی مشکلی دیده یا سوء استفاده ای مشاهده کرده قطعا دم نقد برخورد کرده است تا کسی بخود جرات ندهد بی عدالتی را ترویج کند.

این ها همه درست.

اما فقط تنبیه نمی تواند هیچ جامعه ای را نجات بدهد.تنبیه باید در کنار تشویق باشد.

وقتی مدیری را برای رد کردن  ۳۶۰ ساعت اضافه کاری تنبیه می کنید, باید همراه با آن برای مدیران قانونمند اجازه ثبت ۳۰۰ ساعت مرخصی صادر کنید. یعنی کسی که عمری وضعیت مخابرات را رعایت کرده است خودش را و کارکنانش را از برخی امتیازات محروم کرده است.پس بهتر است حالا که گروهی تنبیه می شوند جریمه اش تشویق گروه خوب باشد.

.

تنبیه باید در کنار تشویق باشد.هیچکدام به تنهایی کاربرد ندارد.

 

1073840cookie-checkآقای مدیر عامل! تنبیه و تشویق با هم کاربرد دارد! اینقدر خشن نشان ندهید خود را.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. حسین می گوید

    با سلام و احترام
    به گفته مهندس صدری ما نیروهای شرکتی متعلق به بدنه شرکت نیستیم و همه چیز رو باید از شرکت خودمون تقاضا کنیم، شرکتی که نمیدونه اصلا نیروهاش کجا و چطور کار میکنن فقط کارش گرفتن پول از مخابرات و ریختن بیمه و حقوق هست، شرکت هایی که اکثر مدیرانش و کارکنانش اعضای هیت مدیره ، معاون و… هستن که پس از بازنشست شدن از دریدن مخابرات سیر نشدن، بعداً میخوان با ۲ تومان چرخ مخابرات رو عالی بچرخونیم. آقای صدری شما که ما نیروی های شرکتی رو جزء بدنه شرکت نمیدونید ایا اطلاع دارید چند درصد کارها توسط ماها انجام میشه، ایا تا حالا تحقیق کردین از روی کار امدن شرکت ها چقدر از پول و حق ما رو خوردن، حالا گیر دادین به اضافه کار، وقتی تو یه اداره معاونین محترم حداقل بالای ۲۰ میلیون حقوق ماهانه دارن و این تبعیض بطور کاملا مشهود دیده میشه، میخوائین این شرکت بشه شرکت اپل، اگه شما راست میگید یه فیش حقوق خودتون رو منتشر کنید، تا بدونیم اضافه کارهای شما چقدره( مدیر منطقه،هیت مدیره ،مدیر عامل و معاونین)، خلاصه این کشتی به گل نشسته و شما هروز میگید برو جلو در حالی که باید به عقب برگردین و ببین مشکل چه بوده و با چه راه حلی میتونیم این کشتی رو نجات بدیم. حالا شما چرا نرفتین دنبال اضافه کار همه همکاران از مدیران مناطق گرفته تا مدیران اداره و خودتون، اصلا اضافه کار چه مفهومی داره کلا، کسی اگه کار بکنه تو همون ۸ ساعت میتونه همه کار انجام بده، نه اینکه همکارانی که میدونن هرماه بهشون اضافه کار میدن بشین بعد از وقت اداری تو اداره بخوابن ، چای بخورن، برق و امکانات اداره رو مصرف کنن و…،آقای صدری کاش بچه شما هم یه نیروی شرکتی اجاره نشین فلاکت زده مثل ما با دریافتی ۲ تومان بود انوقت قیافتون رو میدیدم تا بدونید خانواده ما از پدر گرفته تا بچه هامون چه از ظلم شماها میکشن، اقای صدری همه شماها بزرگان این شرکت وتصمیم گیرندگان این شرکت رو بخدا میسپارم تا انگونه که حق شماست با شما برخورد نماید. حالا این هم یادم رفت بگم اگه شما ، مدیران مناطق ، یا معاونین مناطق و مدیران ۳۵۰ ساعت براتون اضافه بزنن فکر کنم میشه چیزی حدود حداقل ۱۵ میلیون تومان، و خودت شما خوب میدونی کسی با ۵۰ ساعت اضافه کار بیشتر از این مبلغ رو میگیره، مثلا چی شده اینرو گذاشتین تو اینستگرامتون، اگه واقعا مردی و ادعای مردانگی دارین یکم از مشکلات نیروهاتون بگین

  2. علی می گوید

    با سلام
    مگه هنوز در فیش های حقوقی کارکنان چیزی به نام اضافه کاری وجود دارد.از سال ۸۸ تا کنون با وجود اضافه کارکردن ما که یک ساعت هم اضافه کاری دریافت نکرده ایم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      علی اقا!؟
      برای ما ریشه شو زده بودن!
      اما ظاهرا از چاههای نفت یه چیزهایی دراومده!

  3. ناشناس می گوید

    ما بی عدالتی در پرداخت اضافه کار در مازندران هم داریم از قبل عید اونایی که واقعا اضافه کار موندن چیزی دریافت نکردن در حالیکه عده ای هستند که خیلی الکی بنا به دلایلی سری ماموریت و اضافه کار میگیرن

نظرات بسته شده است.