مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز- لبخند بر رنجی که می بریم! (۱)

HR نمی گذارد

مخابرات ما-  لبخند بر رنجی که می بریم ! عنوان نوشته نیمه طنز امروز ماست.
mohr-tanz-jaigozin
mohr-tanz2

مخابرات ما (مردانی) – قصه از ورود سامانه ای جدید به نام HR آغاز شد سامانه ای پر فشار که همیشه فشار معکوس دارد و ساز مخالف می زند!

همه چیز داشت خوب پیش می رفت یعنی دیگر داشتیم عادت می کردیم! تا اینکه عزل و نصب و انتصابات و … هم از زمان میرزا رسول الدین سرائیان السلطنه المعزول من المخابرات …  علاوه بر همه ی اختیارات قبلی به HR واگذار شد. طبق فرآیند پیچیده ی APPLY !

.
همیشه مدیران شهرستانی جهت شفافیت ، بیشتر از همه خودشان را وسط آش و جلوی گلوله می اندازند و نخودی می شوند ازنوع فرنگی مهاجر که به همه جا سر میزنند! منظورم همان نخود هر آش است ! آن وقت پای خیلی از تسویه حساب ها به میان آمد و حب و بغض ها! هرانی های ستاد نشین برای این که ثابت بکنند ما هم هستیم  دست انداز ها آفریدند.

هر گز از یاد نمی برم که من تقاضای انتقال از واحدی به واحد فعلیم را داشتم اما مدت ها به من می گفتند :  تغییر مکان (!) محاله! HR نمی گذارد تغییر مکانت انجام شود! الان حال HR خوب نیست! دستش شکسته نمی تواند اسم تو را ثبت کند!

…. و هزار بهانه ی دیگر…

ما دیدیم جناب Hr ناتوان شده پس ماهیچه ی گوسفندی برایش پختیم و بخوردش دادیم تا حالش خوب شود!

این در حالی بود که این بلا گرفته برای ما حالش خوب نبود, اما در جاهای دیگر شیطنت می کرد و از دیوار راست بالا می رفت.

تا یک سال کلی حق و حقوق از من ضایع شد!

بعد از سالی متوجه شدیم مدیر محترم منابع انسانی نمی تواند با سیستم HR کار کند!

معلوم شد مدیر نازنین نیروی انسانی آنجا که Hr بلد نیست تمام اختیاراتش را سپرده به میرزا بنویسی دیگر! آن میرزا بنویس دیگر هم درگیر ماموریت سنگین اداری و تحصیل در دانشگاه بود و با گرفتن ماموریت اداری و سفر به شهرستان محل دانشگاهش هم درس می خواند و هم ماموریت می گرفت.

یک نفر مگر چند تا کار هم زمان می تواند انجام دهد؟ بیشتر از سه تا؟ هم ماموریت گرفته هم دانشگاه درس خوانده هم رئیسش را پیچانده! این سومی را الحق زیبا انجام داده است.

خلاصه کار همه را خوابانده با این عنوان که Hr خراب است, حالش خوب نیست و ……

خلاصه این که HR نمی گذارد ضرب المثلی شده بود که می توانست پایان تمام الگوریتمات انتصابات-اختراعات-اکتشافات-اجتماعات و اعتراضات باشد!

.

شیرین کاری های Hr  به همین یکی ختم نمی شود!

این مطلب طولانی شد اجازه بدهید باقی ماجرا را بعدا برایتان تعریف کنم! می ترسم سردبیر مرا ممنوع القلم کند به جرم نوشتن مطلب طولانی!

************************

ادامه دارد در بخش دوم

**************************

 

1078160cookie-checkطنز امروز- لبخند بر رنجی که می بریم! (۱)

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.