مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- حرف های بی پرده یک دوست شرکتی برای مدیر عامل مخابرات ایران.

مخابرات ما- شما نوشته اید- حرف های بی پرده یک دوست شرکتی برای مدیر عامل مخابرات ایران. تند و تیز است ولی باید بگوید.برخورنده است اما باید بخوانند…

رفیق ناشناس

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ در ۲:۰۱ ق.ظ

گرمترین سلام از گرمترین نقطه ایران خدمت همه همکاران

مخصوصا سردبیر و رصدگر مخابرات ما

 

در جواب پاسخ آقای صدری همین بس که ۸ سال اقساط رو پرداخت کردید حالا نیروها رو هم بازنشست کردید حقوقشون افتاد گردن تامین اجتماعی حالا پولارو نمیدونیم میخواهید چیکار کنید میدید به اعتماد مبین تا صندلیتون چسبندگیش بیشتر بشه قرار بود در خصوصی سازی مخابرات همه کارگر باشند و نسبت به عملکردشان حقوق بگیرند .مخابرات خرجای اساسی و توسعه هاش زمان دولتی انجام شد حالا عمده فقط هزینه نگهداری داره که اونهم صرفه جویی میشه این خصوصی سازی مخابرات واگذاری گاو نه من شیرده ای بود که بعد از راندمان و تمام شدن شیرش آن را بدست قصاب میسپارید . اصل ۴۴ این نیست که انجام شد و میشه این انحصاری سازی صنایع درآمدزا برای عده ای خاص است . مخابرات دولتی نبود مخابرات ملی و با هزینه ملت و ودایع ملت و حق الناس به بهره برداری رسید ولی یک شبه خصولتی شد . چه معنی دارد شرکت خصوصی دو شرکت دیگر را واسطه قرار دهد تا هر طوری خواست بتواند با نیروهای به اسم شرکتی رفتار کندو از زیر بار مسولیت و پرداخت حق و حقوقشان شانه خالی کند.
آقای صدری عزیز ای سید اولاد پیغمبر تو را به جدت خودت را مدیون نکن چون خدا از هرچی بگذره از حق الناس نمیگذره برو سرنوشت مدیران مخابرات را از زمان خصوصی سازی تا کنون مرور کن ببین آنهایی که پای برگهای اسناد خصوصی سازی را امضا کردند سرنوشتشان چه شد .بیا همچون سریال مدیر کل مخابرات را از دید من نیروی شرکتی در محرومترین و بدآب و هواترین و دورترین نقطه از مرکز با حداقل امکانات نگاه کن نه به چشم مدیری که با خدم و حشم و خشم نسبت به زیر دستان به چشم برده و کنیز نگاه میکند . حداقل بروید از کشورهای دور و برتان الگو برداری کنید ببینید چه کرده اند که گوی سبقت را ربوده اند .
حتما فقط نباید برای تیم فوتبال مربی آورد .بیاوردید ۴ مدیر و مشاور توانا را تا استعداد و هوش جوانان بهدر نرود دلم برای متولدین دهه ۷۰ و ۸۰ میسوزد که با رسیدن سنشان به بازار کار مصادف شده اند با انواع بحرانهای سیاسی و اقتصادی .فراموش نکنید پشتوانه و امید همه ما جوانان و فرزندان این مرز و بوم هستند که با سیاستهای غلط به سمت پرتگاه هدایت میشوند تا تعداد محدودی به منافعشان دست یابند.این چه سیاستی است که حقوق و مزایای یک مدیر یا رییس در پایان سال فقط اسفند ماهش با تمام حق و حقوق سالانه نیروی شرکتی اش برابری و یا بیشتر مواقع چند برابراست . با این حقوق یک خانواده ۴ نفره نان خای هم نمیتواند بخرد
آیا میدانید سبد غذایی هر خانوار بالای ۶۵۰۰۰۰۰ تومان است . چطور باید این هزینه ها جبران شود یا باید از کنار سیستم جدا شود یا کم کار شود یا طرف بعد از ساعت اداری به شغل دوم و سوم روی بیاورد. این در هر صورت حاصل سیستم زالو پروریست که روز به روز مفتخوران را فربه تر و کارگران را لاغر و نحیف تر میکندتا اینکه یا از اداره مخابرات بیرون بروند یا با ترفندهای ذکر شده ادامه دهد در هر صورت بدانید بنفع مجموعه مخابرات نیست تا این چنین اداره شود. چرا وجود بازنشسته ها را بعنوان نیروی خدمات اول شسکام و راننده های مدیران و کارهای پیمانی ممنوع نمیکنید هر استان حداقل ۵۰ شغل را اشغال کرده اند از درب بیرونشان میکنید از پنجره وارد میشوند من کسانی را سراغ دارم که بازنشست شده اند پسرها و دخترها و دامادهایشان را جذب خدمات اول و شسکام کرده اند و خودشان هم بعنوان نماینده خدمات اول. مسول امور رفاهی (که دقیقا برعکس رفاه را از همکاران میگیرد) در استان راننده مدیر و روسای ادارات و قسمت مشترکین و آبونمان مشغولند که میتوان با یک sort کردن در لیست اسامی و یا استعلام از استانها این بازنشسته ها را واقعا بازنشسته کرد . این دوستان هم از افرادی هستند که نبودشان خیلی نفع دارد از جمله اشتغالزایی و جوانگرایی و راه اندازی کار ارباب رجوع و همکاران .آقای صدری خواهش میکنم ازت دوستان رو بازنشست میکنی پنجره ها رو محکم ببند دیوارهارو حفاظ بذار با این کار خیلیا دعاگویت خواهند بود. در پایان از همه شما مخصوصا رصدگر و سردبیر عذر میخوام که واقعیتهایی را بی پرده و تند بیان کردم انشالله آقای صدری هم این نکات رو مد نظر قرار بده و گوشه چشمی بهش داشته باشه

1078380cookie-checkشما نوشته اید- حرف های بی پرده یک دوست شرکتی برای مدیر عامل مخابرات ایران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. حسن می گوید

    با سلام جناب سردبیر تو مطالب مربوط به قزوین که این حزفا رو منتشر نکردید حداقل اینجا انجام بدید.

    جناب صدری این برون سپاری که شما صحبت می کنید پاک کردن صورت مسئله است اگه شما می تونستید جلوی پیمانکاری فعلی رومی گرفتید که این اتفاق ها نیوفته!
    شما اگه می تونستید وعده قبلی خودتون در رابطه با حذف پیمانکارهای محلی رو محقق می کردید!!
    شما که سهلید تو کل ایران نتونستن نظام پیمانکاری رو دزست و حسابی راه بندازن و همش تضییع حقوق و تبعیضه پس لطفا به هیچ وجه به این بحث برونسپاری فکر هم نکنید!! البته برای خود مخابرات مطمئنا مطلوب چون با پول کمتر، واگذاری امکانات کمتر، می تونه منافعش رو در راستای تامین منافع مالکینش پیش ببره!
    جناب صدری بیایم خودمون گول نزنیم نه تنها شما بلکه شرکت متبوعتون چه شما باشید چه نباشید پیگیر قضیه برونسپای هستید چون دیگه عملا دغدغه نیروی انسانی نخواهید داشت در اون زمان نه پول رفاهیات خواهید داد نه سایر مزایا را پس پیمانکاری و برونسپاری به نفع شماست نه پیمانکارها ! پس وعده بیخود ندید
    مطمئن باشید اگه چنین اتفاقی (برونسپاری رخ بده) به کسیکه بیشتر کار کنه در حد ۳۰ یا ۴۰ نه ۵۰ یا ۶۰ ساعت با همین پایه حقوق های افتضاح وزات کار میدید و با افتخارم میگید ما افزایش حقوق داشتیم ولی فکر می کنید مثلا چقدره آیا کفاف این گرونی ها رو میده!
    جناب صدری بیاید خودمون رو گول نزنیم و کمی هم برای ما پیمانکارها شعور قائل بشید!
    اگه این موضوع به نفع نیروها هست چرا اینکار رو برای همین کارگزارها نکردید و آیا اگر اینکار رو می کردید قبول می کردن مسلما خیر!
    می دونید قضیه برونسپاری حکایت تکراری خود مخابرات در چند سال گذشته است زمانیکه شرکت به بخش خصوصی واگذار شد همه مدیرها وعده بهتر شدن وضع رو می دادن ولی آیا الان وضع همین کارکنان رسمی و قراردادیتون نسبت به سایر شرکت های دولتی خوبه؟ آیا این کارکنان راضی هستن؟ ساده است یه نظر سنجی کنیدیا برید فیش های شرکت های دولتی که فعالیت هاشون مشابه شماست مثل زیرساخت، فناوری اطلاعت یا تنظیم مقررات رو با همین به اصطلاح رسمی های خودتون مقایسه کنید می تونید ببینید وضع کارکنان شما چه از نظر دریافتی، چه از نظر وام ها، چه از نظر امکانات و چه از نظر مزایا؛ ببخشید ولی افتضاحه !!! چه برسه به پیمانکارهای بدبختتون!!
    پس ببینید شرکتی مثل مخابرات که قبل از خصوصی شدن(و به نوعی برونسپاری شده) مقام دوم رو از نظر پرداختی ها به کارکنان بعد از شرکت نفت داشت چه بلایی به سرش اومده!!!
    جناب صدری چرا بعد از برونسپاری مخابرات باید املاکش فروخته شه اگه به قول شما برونسپاری مزیت داره!!
    جناب صدری چرا بعد از برونسپاری باید کارکنان رسمی شما تازه نمیگیم پیمانکارا برای رفتن به یه جایی مثل باشگاه پیام بدلیل بدهی مخابرات به این باشگاه مشکل داشته باشن؟؟
    جناب صدری چرا بعد برونسپاری مخابرات رفاهیات کارکنان رسمی شما تازه پیمانکارا که هیچ باید اینقدر کم باشه!!
    جناب صدری چرا بعد برونسپاری کارکنان نخبه تازه قراردادی شما باید رفتن به شرکتی مثل NAK (نقش اول کیفیت) رو که پیمانکار همراه اول هست رو به موندن ترجیح بدن؟
    چرا بعد برونسپاری کارشناس های شما باید از کارشناس های شرکت های خرده پای پیمانکاری کمتر بگیرن؟
    پس ببینید برونسپاری برای ما هیچ نفعی نداره و همش برای شما منفعت پس لطفا شعار بهبود وضعیت با برونسپاری رو ندید !!
    فکر دیگه ای باید انجام بدید !! در ضمن کدوم فعالیت برونسپاری امنیت شغلی تو ایران داره که ما دومیش باشیم !!

  2. شرکتی می گوید

    ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است

    این گرگ سالهاست که با گله آشناست

    آن پارسا که ده خرد و ملک، رهزن است

    آن پادشا که مال رعیت خورد گداست

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    از قدیم گقته اند کسیکه خواب است را میشه بیدار کرد ولی آن فردی را که خودشو به خواب زده را نمی توان بیدار کرد

  4. علی پارسیا می گوید

    با سلام
    هر چه میکشیم از خودمان است .
    نمایندگان کارگران مخابرات چه کسانی هستند ؟ عده ای خود را نماینده شما نامیده اند و از این طریق به نان و نوایی رسیده اند مثلا جایگاه شورایعالی تجمعهای کارگری شرکت مخابرات چیست ؟ این افراد منتخب شما هستند ؟ نه مهد نیستند ! بلکه فقط و فقط نماینده خودشان و مدیران هستند .
    پس باید اینها طرد شده و نمایندگانی از خود شما برای منافع من و تو جای اینها را بگیرند .

  5. ناشناس می گوید

    سلام
    شما زحمت کشیدی وگفتی مکررات وسخنی که بارها بارها اززبان هر قشری بیان شده ولی کو گوش شنوا آقایان فعلا باسم دین و دیانت خر مراد را سوارند و باور شان شده حالا حالا خیال پیاده شدن را ندارند ولی ………

  6. همکار شرکتی 1 می گوید

    سلام خدمت شما همکار عزیز و همدرد و سردبیر محترم
    حرف دل تمام همکاران به اصطلاح شرکتی را گفتید خدا خیرتان دهد که حداقل از طریق این سایت فریاد می زنید و طلب حق می کنید..
    ولی متاسفانه این مدیران مخابرات مارو به خوبی درک نمی کنند وگرنه این همه روز و سال تعلل نمی کردند و سعی می کردند سریعتر به مشکل ما رسیدگی کنند..
    به ما همش وعده سرخرمن می دهند که آینده چندرغازی به حقوق ما اضاف کنن..
    جناب آقای صدری لطفا زودتر زودتر……….

  7. یا علی می گوید

    دست مریزاد دوست عزیز به حرف دل همه شرکتیها اشاره کردی ولی متاسفانه هیچ مسئولی از صدری گرفته تا بقیه نیرو های شرکتی براشون مهم نیستن فقط به فکر پر کردن جیب خودشون هستند اگه بخواهیم وضعمون بهتر بشه باید همه نیروهای شرکتی کل کشور باهم متحد شوند و دست به اعتراض بزنند چون تو مخابرات هرکی اعتراض نکنه حقشو میخورن

  8. ناشناس می گوید

    دقیقا رفیق ناشناس مواردی را متذکر شدند که مثل ویروس مخربگر بر پیکریه مخابرات نفوذ کردند وهر مسئول استانی فقط چشمش بستگانش را میبیند. بقول این همکار اگر سرشماری از نیروهای قراردادی یا شرکتی در سطح اکثر اسانها داشته باشیم فقط منسوبین مدیران به این شرکتها ورود کردند انگار ارثی هست که فقط به آنها رسیده و میرسد ولاغیر. بی نهایت تاسف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. همکار می گوید

    ای بابا اینا گوششون ازاین حرفها پره مهم نیست چه بلایی سرزیردستان میاد حقوق نجومی روعشق است

  10. ناشناس می گوید

    ای برادراقای صدری اگرقرابودبفکرمن وشماباشدکه اقای مدیرنمیشد گوشها ناشنوا.چشمها نابیناشده برای چه کسی مهم است که خانواده ماسنگ میخورند.اینان فقط به فکرخود هستندوبس.شمانمازشب بجابیاوروبه جای اقای صدری به خداوندمتوسل شو.تنهاامیدبی کسان اوست.

  11. همکار بازنشسته می گوید

    شما که در نگارش دیوار بازنشستگان را نشانه گرفتی به غیر از اندکی که خودشان از مدیران بارنشسته بوده اند بازنشسته دیگری از پنجره وارد نشده است که نیاز به بستنش باشد چون خود آنها رفتند در ضمن آنکه سال ها پیش از پنجره پارتی بدون دادن آزمون استخدامی و گزینش و با پارتی و فامیلی با مدیران وارد شرکت شد بسیاری از همین شرکتی ها بودند. پنجره ان زمان چهار طاق باز بود و با رابطه وارد شدند و حق بسیاری از جوانان را که ان زمان امتحان داده بودند اما پارتی نداشتند را ضایع کردند. اگر امروز سالیان درازی است مشکلشان حل نمیشود بخاطر این اعمال است.نه آنچه شما فرمودید. بازنشستگان رفتند بسیاری پشت سرشان را هم نگاه نمیکنند چه برسد از پنجره وارد شوند!!!!!!!
    هر چند هنوز هم حقوق خود را نگرفته اند اما آنقدر میدانند که مخابرات رابطه مند و پارتی دار دیگر خانه آنها نیست.

  12. ناشناس می گوید

    سلام هر کسی دنیا رو از چشم خودش میبینه که باواقعیت خیلی فاصله داره کلی گویی ونفرت پراکنی باعث احقاق حق وایجاد اون نمیشه بهتره بجای این خیال بافی ها برادر من کار کن و نون بازو و تخصصت رو بخور اگه وضعیت خرابه برای همه ما هست نه فقط برای شما دوست عزیز من که شاغلم ولی اون باز نشته هایی رو که شما به دیده کم نگاهشون میکنی کاشتندو ما خوردیم من وتو چی کاشتیم تا دیگران بخورند.

  13. ناشناس می گوید

    ای همکار عزیز دل‌شکسته‌ی مظلوم، مدیرانی که پای خصوصی‌سازی مخابرات بودند املاک ویلایی چند صد متری در گرانترین نقاط تهران پاداش گرفتند که الان چند ده میلیارد قیمت داره! اون زمان پاداش‌هایی گرفتند که به پول امروز چندین میلیارد میشه! مدیران عامل و ارشد بعدی هم در املاک سازمانی‌ای ساکن شدند و هستند که و احتمالاً بهشون واگذار میشه که چندصد متره و چند ده میلیارده! پس بهتره مدیرعامل وجدان خودش رو قاضی کنه تا به اون‌ها نگاه کنه!???.
    به علاوه این فجایعی که فرمودید در سطحی فراتر از مدیران مخابرات اتفاق می‌افته، در حقیقت اگه مدیرعاملی بخواد در مقابل این جریان بایسته به سادگی، در بهترین حالت، برگنارش می‌کنند! مدیرعامل سخنگوی ستاده، بایستی روی سخنتون رو از مدیرعامل بگردونید، چون اگرچه مجریه فجایع هست ولی اختیاری در عدم اجراشون نداره!

نظرات بسته شده است.