مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طرح مجدد جابجایی مدیران چهارساله از سوی مهندس صدری

چهار سال کافیست؟!!

مخابرات ما- بار دیگر مهندس صدری مدیر عامل مخابرات ایران طرح سال گذشته خود را مطرح کرد. طرح تغییر مدیران چهار سال به بالا.

 

مخابرات ما- دقیقا یک سال از طرح مدیر عامل مخابرات ایران برای جابجایی مدیران چهار سال سابقه کار به بالا گذشته است.

سال گذشته زمانی که طرح بازنشستگی مطرح شد پایگاه خبری مخابرات ما سوالی کلیدی از مهندس صدری پرسید: اگر مدیری که به مرز بازنشستگی رسیده باشد خود را بازنشسته نکند، شما چه می کنید؟ و مهندس صدری چند بار صراحتا جواب داد که این مدیران را تغییر خواهد داد اگر چه مدیر یک منطقه باشد.

اعلام این خبر از سوی ما، بازخوردهای متفاوتی داشت اما خبرگزاری مخابرات ما صرفا نقل کننده اخبار بدون هیچ کم و کاستی است.

متعاقب این خبر، مهندس صدری طرح جابجائی مدیرانی با سابقه بالای چهار سال به بالا را نیز اعلام کرد. ایشان در این طرح گفته است: اگر مدیری با سابقه بالای چهار سال در یک سمت، کارآیی خوبی داشته است باید ارتقا پیدا کند. اما اگر کارآیی ندارد باید جای خودش را به دیگری بدهد. اما تغییر و جابجایی مدیر چهارساله، قطعی است.

این طرح مجوز هیئت مدیره مخابرات ایران را نیز به همراه داشت.

اینک بار دیگر مهندس صدری در صفحه اینستاگرامش از استان هایی که طرح او را جدی نگرفته اند گله کرده و ضمن آن از همه مدیرانش خواسته است :”این مهم را پیگیری و در کمترین زمان ممکن به من گزارش دهید.”پست اینستاگرامی مدیر عامل مخابرات ایران رادر زیر بخوانید.

 

1085460cookie-checkطرح مجدد جابجایی مدیران چهارساله از سوی مهندس صدری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
30 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    خود این اقا برای چهار روزم اضافه است که تو پستی که داذه بمونه
    یکی باید خودشو جمع کنه

  2. ناشناس می گوید

    اقای مهندس صدری عزیز.سلام وعرض ادب واحترام.ایا ما واقعا خودمان را به ان درش زده ایم وفکر میکنیم کارکنان همه مسائل شرکت را نمیدانند که با این طرحها فقط قصد انحراف اذهان را داریم وفکر میکنیم با اجرای این طرح همه مشکلات شرکت حل می شود.
    ۱- که ایا بهتر نیست این طرح زیبا ودوست داشتنی را از شرکت مخابرات ایران وبعدش هم از تهران استارت بزنید تا دیگر مدیران مناطق دلیلی برای مقاومت نبینند وبراحتی طرح را اجرا کنند
    ۲-در حال حاضر صحبتی که بین پرسنل رد وبدل می شود حاکی بر این است که بدلیل جابجایی چند مدیر پر قدرت شما اینگونه می خواهید شرکت را به اینده ای نامعلوم بکشید.
    ۳-این حجم زیاد از مدیران ۴سال به بالا وبیشتر موفق را چکار میخواهید بکنید.ایا به تعداد حداقل نصف انها که موفق هم بوده اند ردیف مناسب داریدیا خدای ناکرده میخواهید اکثر انها را که یکی دوسال اخر خدمتشان هست را خراب کنید.اگر ردیف مناسب بود که خود استانها چرا اقدام نکرده اند؟
    ۴-اگر مدیری ناموفق بوده ویا عملکرد خوبی نداشته حق مسلم مدیریت ارشد است که حتما اورا عوض کنند حتی اگر یک سال از مدیریتش میگذرد.نه همه مدیران
    ۵-در تعجبم به شرکت نفت وبرق و……نگاه میکنم که چگونه از مدیران وپرسنل وکلا نیروی انسانی حمایت میکنندما چطور.
    ۶-در اخر ضمن احترام وادب مجدد خدمت شما وهمه مدیران زحمتکش مخابرات اگر هر کس در جای خود قرار بگیرد اکثر مشکلات ما حل میشود.
    با تقدیم احترام به شما وهمه همکاران محترم وسایت خوب مخابرات ما

  3. ناشناس می گوید

    آقای صدری از این فرافکنی ها دست بر نمی دارد.
    یکی نیست به این سید بزرگوار بگوید شما که یکسال است در جلسات کنترل برنامه استان ها شرکت نمی کنی چطور می خواهی عملکرد مدیران را بسنجید و آنها را جابجا کنی.
    اگر هم هر مدیری را جابجا کردی بدان که دلیلش عملکرد نیست بلکه فلان مسئول و یا وزیر پشت قضیه قرار دارد.
    و این ظلم آشکار است!

  4. کارمند می گوید

    ببخشید سردبیرجان من هرچه حساب کتاب میکنم متوجه نمیشم چطور چند معاون دریک منطقه باید بعداز ۴سال همگی مدیر عامل شوند اگر همگی عملکرد خوبی داشتند؟ .پس مدیرعامل کجا میرود؟
    چطور چندمدیرمیتوانندهمگی معاون شوند؟ وچطورچندین رییس اداره بایدجای یک مدیررابگیرند ؟ وچطور چندین کارشناس مسئول باید جای یک رییس اداره رابگیرند ؟اگر همگی عملکرد مناسبی داشتند.وچطور……..

  5. محمد می گوید

    یعنی مدیر منابع انسانی بیاد مدیر مالی و پشتیبانی بشه. پس تخصص چی میشه اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. ناشناس می گوید

    نظر من هم نظر خودته.

  7. عبدالهادی می گوید

    سلام
    قدیمی ها می گفتند وقتی کولی ها بیکار می شوند تو خودشون معامله می کنند و بعد دعوا می کنند و تا یکیشون کشته بشه و مالش تقسیم کنند و بخورند تا نوبت بعدی و این حکایت امروز مخابراته . بی پول شدند و بی پولی هم گیجی میاره .حالا مدیران عوض کنیم اونا بالا ببریم و اینو پایین بیاریم اقا جون برو بی عدالتی بگذار کنار و حق و حقوق پرسنل بده و از اول برای انتخاب مدبر شاسیته سالاری کن درست میشه

  8. اصفهانی می گوید

    من کلا” با رفتار آقای صدری موافق نیستم.
    ایشان با آقای سید هاشمی ۲ روی یک سکه هستند.
    مدیری ابتدا باید خط مشی گذاری با اولویت بندی داشته باشد
    اولویت اول واهم سازمان مخابرات ؛ اجرای بدون تنازل آیین نامه استخدامی وتعیین تکلیف مطالبات وحق وحقوق پرسنل اعم از بازنشستگان ، شاغلین رسمی و قراردادی و شرکتی و… است.
    اولویت های بعدی ، بعد از اجرای این مورد قابل بحث است.
    تا پرسنل که مدیران هم جزیی از آنها هستند به حقوق ضابطه مند(شاید برخی مدیران ؛ حقوق بدون ضابطه داشته باشند) دست نیابند ؛ حرف از تعلق سازمانی ، اعتلای سازمانی ،وجدان کاری ، انضباط کاری ،نظام پیشنهادات و…… زدن ؛کشک است.

    1. ناشناس می گوید

      دوستت دارم. که چنین کلام شیوایی را مطرح کردید.
      من با شما موافقم.
      این شیوه همان رویکرد انگلیسی هاست یعنی تفرقه بیانداز و حکومت کن.

  9. مهندس می گوید

    نمی دونم کامنتم نمایش داده می شود یا نه ، اما من حرفم را می زنم
    جناب مهندس صدری مدیر عامل محترم ما ، حرف شما، حرف خوبیه منتهی باید بهش عملش شود…..
    به عنوان مصداق برای این حرفم… شما که این چند ماه چند سفر به قم و قزوین و ….. داشتید آیا آمار مدیران این مناطق رو گرفتید ؟؟
    که هر کدوم چند سال سابقه دارند؟ عملکردشون در این چند سال چگونه بوده ؟؟ ………………………. نه نگرفتید!!
    اگر آمار گرفتید از کی ؟ از خود مدیران !!! با کدام پرسنل زیر مجموعه صحبت کردید؟
    مهندس عزیز ، ما ( شرکت بزرگ مخابرات) برای پیشرفت و خلاصی از رکود فعلی در کنار حرفهای خوب به اقدامات خوب هم نیاز داریم

  10. ناشناس می گوید

    برای خرابکاری یک مدیر یک سال هم زیاد است . چه رسد به ۴ سال .

  11. آشنا می گوید

    به نظر من اولین پستی که می بایست براش فکری بشه معاونت راهبرد شرکت مخابرات ایران هستش بعد سال ها هنوز از اون معاونت که میتونم بگم هد تمام معاونت باید باشه ، هیچ و هیچ کار راهبردی انجام نشده
    در هر حال بعنوان یک مسولیت اجتماعی وظیفه ما گفتن باقی به عهده خسروان

  12. شرکتی می گوید

    رئیس شهر ما ۱۵ ساله که بدجوری به میز و صندلیش دلخوش کرده. با همین جایگاهش چنان مغرورانه خدایی میکنه که باورمون شده کسی زورش به رئیس نمیرسه تو این سالها افراد زیادی رو بی انگیزه کرده چه اذیتها که نکرده. تو طرح طبقه بندی ناعادلانه و بر اساس رابطه و ضابطه افراد رو چید. چه فریادها که بابت بی رحمی رئیس نزدیم. برای طرح طبقه بندی کاملا غیر قانونی به خودش اجازه داد و با تک تک افراد مصاحبه کرد و تو جلسه مصاحبه غیر قاونیش همه اشتباهات گذشته افراد رو بهشون بارها تذکر داد همکارانم همه انگیزه و روحیه کار رو از دست دادند بابتش فریاد زدیم و خدا به مدیرعامل عمر بده که تنها ایشون بودند که صداقت حرفمونو قبول کردند تو این یکسالی که از طرح گذشت نه تنها من، همه افراد همکاری که تو طرح انتخاب نشدند هنوز شوک اون روزها همه رو میترسونه . دعا میکنیم شاید معجزه ای بشه یکی بیاد و رئیس رو عوض کنه. آخرین باری که بهشون گفتم که بخاطر نحوه انتخاب افراد در طرح بی انگیزه شدم گفت که شما باید موقعیت ها رو درک کنید. فهمیدم که یعنی اون موقع دستش بابت اجرای عدالت بسته بوده و زیر فشار برخی قرار گرفته. هنوز هم به برخی خیلی الکی حق ماموریت به نقطه ای خاص میده که تابلو شده به بعضی عین من هیچ اضافه کاری و ماموریتی تعلق نمیگیره اونم با وجودی که روز جمعه و گاهی بعد از ظهر برخی روزها تا شب تو مرکز موندم و گاهی مجبور بودم به مرکز دیگه ای برای رفع خرابی برم اما موندم چطور اینقدر ظالمانه حق رو پایمال میکنه. امیدواریم شخصی عادل و دلسوز به عنوان رئیس شهرمون انتخاب کنن که فقط کاری به کار همکارا نداشته باشه شاید بتونن روحیه از دست رفته شون رو دوباره بازیافت کنن

  13. ناشناس می گوید

    سلام واقعا اگر می خواهند سریع عمل کنند و تعارف را کنار بگذارند

  14. آشنای غریبه می گوید

    جناب آقای مهندس صدری مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران همکاران شما در این دوسال دعای گوی شما بوده و خواهند بود لطفا برای هر دستور و تصمیمی یک ضمانت اجرائی لحاظ کنید تغییر مدیران بالای چهار سال را اگر شخصا پیگیری نکنید در معاونت نیروی انسانی بایگانی خواهد شد

  15. ناشناس می گوید

    باسلام چرا مخابرات اصفهان اقدام نمی کند

  16. ناشناس می گوید

    با سلام
    براساس مدیریت هر مدیر در یک پست سازمانی باید یک دوره ۴ ساله باشد واین نظر اقای مدیر عامل یک اقدام خوب خواهد بود که انجام شود ولی در سیبستم اداری ایران خیلی مشکل است انجام شود ولی انجام شود بهتر است چون یک مدیر در یک دوره انچه داشته را اجرا می کند وبرای دوره بعدی چیزی ندارد اجرا کند

  17. ناشناس می گوید

    با سلام این طرح به نظر من هیچ کارایی نداره هیچ تغییر اساسی ایجاد نمی کنه اگه واقعا شما دنبال ایجاد تغییر و خواهان رشد و بالندگی شرکت هستید دنبال این باشید توانمند سازی رو به همه شرکت گسترش بدید ما درشرکت دچار بحران نیروی انسانی هستیم سازمان فعلی یک سازمان ناکارآمد و مریضی در ادراتی از شرکت ما تورم نیروی انسانی داریم که نیروها فقط روز و شب میکنند و در ادارتی هم هست که کمبود نیرو داریم که نیرو انسانی از کار زیاد شاکی که چرا اینقدر کار به ایشان ارجاع میشه! ولی مدیرا ارشد با این طرحهای جابجایی مدیران هر چهارسال یکبار خوب میخوایند به چی بررسید؟ تو خواب و خیالات رویایی خودتون فکر کردید بهره وری افزایش میدید درآمد زیاد میشه …….. درصورتی که برعکس اگه بجای جابجایی مدیران کارکنان رو جابجا کنید با عث خواهد شد که هرکسی با توجه به تخصصی که داره در جایگاه خودش قرار بگیره هم بهره وری بالا میره وهم درآمد

    1. همکار می گوید

      آفرین . بیشترین مشکل سازمان کارکنانی هستند که کار نمیکنند وهمیشه بدنبال حاشیه سازی وحق وحقوق هستند .شاید بگویید تقصیر مدیران است ولی واقعیت مشکل ازساختارسازمان است که امکان جابجایی یک کارمند جزئ ازیک مدیر سختتر است.

  18. مهرداد می گوید

    مهندس جان شما لطف کن شخصا” ورود کن ببینیم چند مرد حلاجی!!!
    چون در استانها، ما هیچ کنش و واکنشی در این خصوص ندیدیم حتی یک مورد!!!

  19. ناشناس می گوید

    به نام خدا
    سلام.
    جناب آقای مهندس صدری اگه مدیرانی که جابجا می شوند مثل مدیران چهار محال وبختیاری باشند . متأسفانه باز همان آش است و همان کاسه . روزبه روز نارضایتی مردم و ارباب رجوع و به سیر قهقرایی کشاندن مخابرات . میگویند .حقیقت تلخ است. اما امیدوارم برای شما تلخ نباشد. بلکه عامل چاره اندیشی باشد. آنچه از عسل شیرین تر است . عدالت است. امیدوارم همیشه موفق باشید.
    (( امضاء محفوظ))

  20. همکارشما می گوید

    سلام خوب حتما میخوان بخشنامه جدیدبازنشستگی ابلاغ کنند که مدیران راحت بتونند با پاداش خوبی بازنشسته بشند البته اگه اقای صدری به این مهم بپردازند سازمان هم کوچک تر میشه
    خدائی خیلی ازکارکنان به شرایط بازنشستگی رسیدند ولی نه انگیزه کارکردن دارند نه انگیزه واسه بازنشستگی معلوم نیست این درد چه جوری باید درمان بشه همه یه جوری انگار دربرزخ قرارگرفتند بنظرم یه مشاور کاربلد میخواد بیاد بررسی کنه شاید نتیجه بده

نظرات بسته شده است.