مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- متاسفانه مدیران پشت مدیر عامل پنهان شده اند و پاسخگویی را از یاد برده اند.

مخابرات ما (سردبیر)-  باور کنید اگر به این دو سوال جواب ندهید من خودم بر اساس شایعات ، اطلاعات قانون کار، انتظارات، شنیده ها و طبقه بندی مصوب خدمات اول همه چیز را طوری توضیح می دهم انتظارات را نتوانید برآورده کنید!

 

مخابرات ما (سردبیر) – صدها و صدها سوال در همین یک هفته اخیر به سایت رسیده است که من در کمال شرمندگی پاسخی به آنها نداشته ام.

سوالات در مورد حقوق و پرداختی های ماه است و در مورد زمان پرداخت.

بخش دیگر در مورد طبقه بندی یا کارشناسی حرفه ای است.

در حوزه مالی شفافیت آخرین نفس هایش را کشیده و در تابوتی به زیرخاک رفته است.

یکی نیست بپرسد مگر چه امر محرمانه ای دست شماست که چنین همه چیز را بسته نگه داشته اید؟ نکند تحریم ها را دور می زنید؟

.

در حوزه نیروی انسانی هم به همان شکل است.یک طرح طبقه بندی میخواهد اجرا شود همه روزه سکوت گرفته اند.هیچ کسی توضیحی نمی دهد!

نیروهای شرکتی از دست فشار روانی این طرح داروی اعصاب می خورند اما آقایان حرف نمی زنند! مگر طرح ، امری محرمانه است؟ مگر قرار است برای اینها موشک بالستیک شلیک کنید که چنین حصاری دور خود کشیده اید؟

.

متاسفانه باید بگویم رفتار مهندس صدری در امر پاسخگویی باعث شده مدیرانش اصولا پاسخگویی را وظیفه ندانند! اگر روزی ما کسی سراغشان برود طوری او را از سر باز می کنند! اگر هم مثل حوزه های راهبرد و مالی و شبکه سراغشان نروند دیکته های بدون غلط رونویسی می کنند.

.

اصلا هیچکس،  دیگر خودش را ملزم نمی داند پاسخ دهد که چرا بهره وری سال ۱۳۹۷ هنوز داده نشده در حالی که سهامداران سودشان را خرج کرده اند!

آخر مسلمان! کمی فکر کنید! از این نمونه ها بسیار است.پاداش بازنشستگان کوچکترین مورد آن است.

.

من بخاطر نداشتن پاسخ مناسب به کامنتها و یا عدم امکان دادن پاسخ- شرمنده خوانندگان شده ام  اما دیگر امکان ندارد ملاحظه مدیران را بکنم در پاسخگویی به کامنتها! ضمن اینکه برای دو نمونه فوق تصمیم دیگری دارم.

.

در دو نمونه ای که عرض کردم، یکی شفافیت مالی و دیگری شفافیت در طرح طبقه بندی، اگر کوتاهی شود من بر اساس صلاحدید عمل خواهم کرد.آنگاه دو مشکل پیش خواهد آمد:

۱- صلاحدید یعنی در حوزه مالی تمام شایعات را منتشر میکنم.آنگاه شما هر روز و هر لحظه باید پاسخ شایعاتی را بدهید که انتظارات را بالا و بالاتر می برد.وقتی انتظارات بالا برود و پرداختی های یک ماه را شامل چند آیتم نشان دهیم آنگاه شما هر چه بدهید کم بوده! بله! کم بوده!

۲- در طرح طبقه بندی بر اساس قانون کار، انتظارات عامه از طبقه بندی یا کارشناسی حرفه ای و همچنین طبقه بندی شغلی شرکتهای شسکام و خدمات اول چنان توضیح خواهم داد که توقعات همه از طرح بالاتر برود .کافی است همین طرح طبقه بندی شغلی خدمات اول را توضیح بدهم! آیا توان پرداخت مالی آن را دارید؟ …

 

پس لطفا همراهی کنید و شفافیت را سرلوجه کار خود قرار دهید.

خیلی سخت نیست  همه بداننند این ماه چه می گیرند

خیلی سخت نیست نیروی شرکتی  بداند با کارشناسی چقدر به حقوقش اضافه می

.

آقایان! مردم به برنامه ریزی در زندگی ماهانه خودنیاز دارند! گمان نکنید همه مثل شما زندگی می کنند!شما می توانید برنامه نداشته باشید چون حداکثر شرکت را به باد می دهید ،ن هم مهم نیست! اما مردم زندگی خود را بر باد می دهند! فرق است بین این دو.

.

منتظریم.

 

1108040cookie-checkسردبیر- متاسفانه مدیران پشت مدیر عامل پنهان شده اند و پاسخگویی را از یاد برده اند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
27 نظرات
  1. Ali می گوید

    سلام سردبیر مهربون امید وارم با اومدن مهر برای تمومی همکارا خبرای خوبی داشته باشی و دل همه مون رو شاد کنی.

  2. ALi3619 می گوید

    سلام
    جناب سردبیر عزیز گفته هارو باید گفت ، بگذارید همگان بدانند چه بلاهای داره سرشون میاد ، اون مفت خواران کمی نگران و دل‌مشغولی داشته باشند همش که قرار نیست این زیردستان حرص و جوش بخورند

  3. شرکتی می گوید

    لطفاً اسامی استان های که لیست اونها برای مهر ماه آماده است رو اعلام میکنید
    با تشکر

  4. شرکتی نامید می گوید

    ای جانم به سردبیر عزیز و دلسوز .. واقعا حرف دل ما رو زدی… از پارسال تا حالا روی وعده و وعید مدیران و شایعات و هزار چیز دیگه کلی وام گرفتم الان توش موندم به خدا…

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مخلصیم
      درست میشه انشا الله

  5. نقی می گوید

    سلام برسردبیرمحترم و تمام کسانی که درمخابرات کارمیکننداقاسیستم استخدامی دراین کشوربعدازاجرای اصل۴۴واگذاری به بخش خصوصی شده ارباب رعیتی ۶۰ یا۷۰سال پیش این طبقه بندی مشاغل سرکاری است بخداسرکاری است چون این مخابرات حق وحقوق رسمی رانمی دهد به اداره کار به دادگاه رشوه میدهندتاحق حقوق قانونی کارمند رسمی راندهندشماکه شرکتی هستید که طبق قانون اصلا کارمنداین اداره نیستی اینها به شما دروغ میگویند
    که الکی قول میدهند که ما میخواهیم طبقه بندی مشاغل رااجراکنیم اگر۱۵ سال ۲۰سال هم سابقه داشته بازهم ازاین مخابرات بی صاحب آبی برای شما گرم نخواهد شد والسلام کوتاه مختصر و مفید.

  6. ناشناس می گوید

    سلام
    ممنون سردبیر که حرف دل خیلی از مارو زدید
    شاید کسی نفهمه که براثر استرسی شدیدکه سری قبل به من وارد شد یکماه تمام مریض وافسرده شدم که بدلیل نبود چارت در شهرستان ما اسمم از لیست حذف شده بود
    فقط خدا میدونه که هر بار با یک خبر از طبقه بندی چه استرس وفشارروحی وروانی به ما وارد میشه که شاید هیچ وقت قابل جبران با هیچ پولی نباشه کی باید جوابه این همه ظلمو بده

  7. شرکتی پر غم می گوید

    ای رحمت به روح امواتت سردبیر .

  8. میلاد از گیلان می گوید

    درود بر شما سردبیـــــر عزیز
    جذاب حرف زدید
    اما من دوست دارم بیشتر بگید .
    بگید و نگران نباشید از،طرح بگید از طبقه بندی و….
    شما شفاف ترش کن
    هرچند دیگه همه تقریبا قانون کار رو میـدونن.
    و
    میـدونن چه ظلمی داره در حقشون میشه توی پرداخت حقوق
    هــــــــی روزگار…
    ?
    در هر،حال از،حــُسن نیت شما مــمنونم?

  9. کوروش می گوید

    سلام سردبیر عزیز: این موارد دیگه امری طبیعی شده اینکه یه عده فکر میکنن صاحب مخابرات هستند و رفتار ارباب و رعیتی میکنند چیز تازه ای نیست تنها شرکت بی در و پیکیری که دنیای پول واردش میشود و ثانیه ای بعد خبری از پول نیست و همه را به یغما برده اند همین مخابرات است وزیر میگوید بخش خصوصی و بازنشسته ها ابرو ما مخابرات و وزارتخانه را برده اند شکایت را به همه جا کشانده اند و من باید جوری دیگر رفتار کنم اخه وزیر جوان مگر شماها برای مخابراتی که ماها سالهای سال زحمتش رو کشیدیم ابروی هم باقی گذاشتید اقای صدری مدیر نبودند شما وزیر نبودید که ما وارد مخابرات شدیم وعمر وجوانیمون رو گذاشتیم در این شرکت حالا از راه رسیدید ادعای مالکیت و اربابی دارید چطور توانستید با وزیر کار قرار ملاقات بذارید و تکلیف رایتل راروشن کنید ولی نتوانستید در مورد طرح طبقه بندی قانونی که خود وزارت کار مصوب کرده وما بارها تصویر دستورالعملهای مصوب را برای شما فرستادیم تا ببینید حق با ماست صحبت کنید نتوانستید از پرداخت نشدن حق بازنشسته های که عمر خود را صرف همین شرکت کرده اند و اینک خواستار گرفتن حق خود هستند صحبت کنید تا وزیر کار با مسببین این بهم ریختگیها و لگام گسیختگیها قانونی برخورد کند تمام دغدغه شما فقط همان مدیریت رایتل بود عملا ثابت کردید که نیروهای مخابراتی برای شما ارزشی ندارند شما که دم از حق الناس میزنی و درفش کاویانی علم کرده ای فقط توضیح بدهید که وقتی شرکت مخابرات ادعای نداری و بی پولی میکند تا طرخی رابه نفع پرسنل اجراکند اسمانخراش چند طبقه ساختنش دیگر چیست که حتما مبلغی چند صد میلیاردی را صرف ان کرده اند الان چوب حراج به اموال مخابرات میزنند فردا همین مدیران بازنشسته میشوند و از ساختمانهای ساخته شده توسط پولهای مخابرات به نفع خود استفاده میکنند و یک شرکت ورشکسته وبی پول رابرای ما به یادگار میگذارند مثل هپکو وهزاران نمونه دیگر کار به عمل براید که تا حالا ما چیزی از شما ندیدیم یا امام حسینی باشید و برای احقاق حق بجنگید یا زینبی باشیدو برای احقاق حق فریاد بزنید و نالایقانی راکه مارا به این وضع انداخته اند رسوا کنید.

  10. ناشناس می گوید

    ممنون سردبیر عزیز که باعث میشید ذهن شرکتیها به مسائل پیرامونشون بازتر شه. در مخابرات بوده تابحال کسی یاصنفی مستقل که به کارگرها قانون کار رو توضیح بده و در مورد طرح هایی که به کارکنان مربوط میشه شفاف سازی کنه. در کل شما برای ماهایی که گاهی منتقدیم همه کسمون شدید. خدا بهتون سلامتی بده

  11. امین حقیقت می گوید

    سردبیر عزیز،از این خبرت شما اصلا حس خوبی دسنت نداد،پس فعلا همه چی مالیدست اخوی

  12. تسنیم می گوید

    سردبیر گرامی طی تمام سالهایی که من در مخابرات بوده ام مهندس صدری تنها مدیری بوده اند که پاسخگو بوده و همت کرده اند تامشکلات را حل کنند بقیه اکثرا در حد شعار و یا حتی ساکت بوده اند حتی اگر با تاخیر هم نهنرس صدری کارها را به انجام برسانند باز هم اقداماتشان ستودنی است امیدوارم موفق باشند.

  13. نون می گوید

    سلام
    نمیدونم چرا حس می کنم مطرح کردن طرح طبقه بندی برای سرگرم کردن شرکتی ها بود و خیلی نمیشه بهش امیدوار بود. تا دغدغه مدیران برجسازیه، حقوق سرموقع یه آرزوه برای کارگر.

  14. اصفهانی می گوید

    میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت
    می خواری و مستی ره و رسم دگری داشت
    پیمانه نمی داد به پیمان شکنان باز
    ساقی اگر از حالت مجلس خبری داشت
    بیدادگری شیوه مرضیه نمی شد
    این شهر اگر دادرس و دادگری داشت
    یک لحظه بر این بام بلاخیز نمی ماند
    مرغ دل غم دیده اگر بال و پری داشت
    در معرکه عشق که پیکار حیات است
    مغلوب حریفی که بجز سر سپری داشت
    سرمد، سر پیمانه نبود این همه غوغا
    میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت

  15. شرکتی می گوید

    وقتی میگم عشقی سردبیر جان الکی نگفتم کیف کردم وقتی این مطلبت و خوندم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مخلصیم

  16. ناشناس می گوید

    سلام
    بسیار خوب و شفاف حرف دل خیلی ها رو زدید.
    ممنون از سردبیر محترم

  17. همکار رسمی می گوید

    سر دبیر من امروز با مخابرات ایران تماس گرفتم اصلا از طبقه بندی خبر نداشتند
    خدمات اول تهران از چیزی خبر نداشتند
    استان کرمانشاه مدیر منابع انسانی و خدمات اول اطلاع نداشتند
    شما هم از چند و چون طبقه بندی اطلاع نداشتید
    آخر خدا رو خوش میاد یک عده نیروی زحمت کش رو این طور ادیت می کنید
    از خدا بترسید بخدا این میزها به کسی وفا نکرده
    از آخرت و آه این جوانان بترسید یک عمر با کمترین ساختند و دم نزنند
    مگر میشود طرحی قراره دو روز دیگه اجرا بشه طرحی که دوساله داره کارشناسی می شه همه از مفاد اون بی اطلاع باشن
    خدا عاقبت همه رو به خیر کنه
    متاسفم برای همه ی مسئولین این امر طبقه بندی که قصد دور زدن بچه ها رو دارن و الانم اگه راست می گن شفاف توضیح بدن اگه قرار نیست حق اون بی پارتی ها رو صایع نکنند
    ممنون می شیم سر دبیر اگه همه رو مطلع کنید
    دعای خیر همه پشت و پناهتان باشه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من متوجه نشدم الان شما از کی انتقاد دارید
      از من و مدیر منطقه و خدمات اولی که میگیم خبر نداریم
      یا از ….
      متوجه نشدم

  18. پانته آ می گوید

    سر دبیر سلام صبح بخیر
    تو رو خدا بگید کارشناس حرفه ای یعنی چه کسانی و طرح شامل چه کسانی میشود ؟
    دوباره بحث چارت حالی و رابطه شعل با مدرک مطرحه ؟ و آیا شامل کلبه قسمتها میشود ؟
    جون خودتون دیگه دو سال انتطار و پانزده سال بر دی کافی نیست که کی بیاد و جواب سو الهی ما رو بده

  19. کسری می گوید

    سر دبیر عزیز تر از جانم سلام
    صبح شما بخیر
    ممنون خیلی گل کاشتی بخدا برات دعا می کنیم دیگه شبا تا صبح از تنگی و نفس و استرس خوابمون نمی بره ممنون که نیروهای شرکتی رو درک می کنید

  20. ناشناس می گوید

    عیبی نداره راه خودشونو برن تا مخابرات زودتر نابود بشه
    همون طور که مراکز داره روبه نابودی میره اینی که میگم حرف نیس واقعا داره اتفاق میوفته چه از نظر کارایی که پرسنل انجام میدن حالا چه فنی چه غیرفنی
    فقط می تونم بگم که کارای مراکز داره با سلام و صلوات حل میشه

نظرات بسته شده است.