مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

لزوم بهینه سازی خرابی‌های شبکه هوایی

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه خوزستان در بازدید از مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) اهواز بر بهینه سازی خرابی‌های شبکه هوایی در این مرکز تاکید کرد.

مخابرات ما ( محمد -باشگاه خبرنگاران جوان) -رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان  گفت: به همراه مدیر مخابرات مرکز استان خوزستان به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت شبکه هوایی تلفن از بخش‌های فنی مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) اهواز بازدید بعمل آمد.

او افزود: پس از بازدید از مرکز، به اتفاق مدیر مخابرات اهواز و رییس مرکز تلفن امام خمینی (ره)، به منظور بررسی اقدامات انجام شده برای بهبود و بهینه سازی خرابی‌های شبکه هوایی ناشی از سرقت‌های مکرر و … که باعث مختل شدن ارتباط مشترکان شده بود، از منصوبات جدید شبکه هوایی از جمله پست ها، کله پست‌ها و نحوه سیم کشی و. مرکز شهر اهواز به ویژه خیابان‌های سلمان فارسی، امام خمینی و منطقه نادری بازدید میدانی شد.

فلاح زاده در پایان بیان داشت: ضمن تشکر از اقدامات صورت پذیرفته و تلاش همکاران به منظور اصلاح و بهینه سازی شبکه، در خصوص بهبود وضعیت شبکه هوایی به روش‌های مختلف و استفاده از روش‌های جایگزین در مسیر‌های پرخطر به منظور جلوگیری از خرابی مجدد ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی دستورات لازم را صادر گردید.

مرکز تلفن امام خمینی (ر ه) در مرکز شهر اهواز واقع است و بیش از ۴۵ هزار تلفن ثابت منصوبه دارد.

***

1118530cookie-checkلزوم بهینه سازی خرابی‌های شبکه هوایی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.