جلسه سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی با همکاران مجموعه شسکام
جلسه سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی با مجموعه همکاران شسکام در حوزه شبکه، رفع خرابی ، پشتیبانی ADSL در خصوص تحقق اهداف مخابرات در حوزه فنی با حضور معاون شبکه مخابرات منطقه ، رئیس اداره نگهداری وپشتیبانی شبکه انتقال وجمعی دیگر از مسئولان ومدیران حوزه های مختلف و پیمانکار شرکت شسکام در مخابرات منطقه آذربایجان غربی روز پنجشنبه ۲ آبان ماه در سالن اجتماعات مخابرات منطقه برگزار شد . در این جلسه مهندس نوری گزارشی از روند توسعه شبکه ومسائل مربوط به این حوزه را درجمع این همکاران بیان نمود . مهندس نوری سرپرست مخابرات منطقه در اشاره به احساس مسئولیت همکاران در تمامی حوزه ها گفت : خانواده بزرگ مخابرات با تمام توان وبا احساس مسئولیت بیشتر به ارائه خدمات لازم به مشتریان قدم برمی دارد وآنچه در این راستا مهم وارزشمند است اتحاد وهمدلی نیروهاست که با پشتکار وتلاش بتوانند به ارتقاء خدمات لازم به تمامی اقشار مختلف مردم کمک کنند . ایشان یادآور شدند باید همکاران با انرژی وتوان بیشتر در راستای بهبود وارتقاء خدمات در حوزه های فنی قدم بردارند وتخصص نیروهای فنی می تواند به تحقق اهداف این مجموعه کمک کند . مهندس نوری در جمع این همکاران مطالب ونکات مهمی در حوزه شبکه وسایر حوزه های فنی را تشریح کرد وافزودند : باید تغییر نگرش داشته باشیم وبا احساس مسئولیت بیشتر وپشتکار لازم بتوانیم توان فنی همکاران را شناسایی وازآنها در پیشرفت اهداف مجوعه استفاده نماییم . ایشان مبحث مهم دیگر را داشتن روحیه کار مشترک عنوان کرد واظهار داشت : باید همکاران در صورت مراجعه برای رفع خرابی ویا برطرف کردن سایر نیازهای مشتری به عنوان یک بازاریاب عمل کنند وبتوانند خواسته مشتری را برطرف ویا به سایر حوزه ها انتقال دهند تا مشتری رضایت لازم را داشته باشد . ایشان به مباحث دیگر از جمله بحث شناسایی ظرفیت های راکد ، بحث آموزش ویادگیری ، صداقت در انجام کارها ، ارتباط نیروها با واحد ۲۰۲۰را از دیگر مباحث مهم عنوان نمودند . در ادامه مهندس نوری بحث رضایت مندی مشتریان وتوجه به خواسته های آنها را از مسائل مهم دیگر عنوان کرد وافزودند باید تلاش کنیم نیازهای ارتباطی مشتریان را برطرف کنیم واین مهم با احساس مسئولیت نیروهای فنی که در خارج سازمان تلاش می کنند تحقق پیدا خواهد کرد . در ادامه مهندس محبعلی معاونت شبکه هم گزارشی از تلاش همکاران در برطرف کردن قطعی های اخیر بیان کرد وافزودند هرجا که نیروهای فنی با احساس مسئولیت عمل کردند توانستیم در آن حوزه موفق باشیم که باید تمامی همکاران با جدیت موضوعات مربوط به حوزه فنی را دنبال کنند . معاونت شبکه در ادامه به بحث شاخص رفع خرابی اشاره نمود وافزودند باید خرابی ها در کمترین زمان ممکن رفع گردد وتوجه لازم به رضایت مشتری داشته باشیم . در ادامه مهندس خلیل پور رئیس اداره نگهداری وپشتیبانی شبکه انتقال هم گزارشی از حوزه نگهداری ارائه نمود و به سوالات ومباحث همکاران در این حوزه پاسخ های لازم داده شد . شایان ذکر است مقررگردید ادامه این جلسات در شهرستانهای توابع هم ادامه یابد
دمش گرم که شسکام همش به فکر رفع خرابی وخدمت به مدیران و بهره کشی بیشتر از پرسنل شرکتی هست اصلا درمورد حقوق و مزایا کم شسکام صحبت نکردن چرا که پرسنل راضین فقط کار کنن تا سود بیشتری نصیب اقایان بشه اقایان عزیز نشاط بهره وری بیشتر با رعایت عدالت در پرداخت که حاصل میشه نه با حرف زدن