مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آذربایجان شرقی و تجمع کارکنان و بازنشستگان مخابراتی در محوطه مخابرات منطقه

مخابرات ما- صبح امروز تجمع کارکنان شاغل و بازنشسته در مخابرات تبریز -منطقه آذربایجان شرقی- انجام و بیانیه پایانی آن نیز قرائت شد.

 

بر اساس برنامه ای از قبل اعلام شده، شاعلین شامل نیروهای رسمی ، قراردادی و شرکتی تحت عنوان انجمن صنفی کارکنان مخابرات آذربایجان شرقی و همچنین بازنشسته های این استان تحت عنوان کانون بازنشستگان برای رسیدن به اهداف صنفی تجمعی در محوطه مخابرات منطقه برگزار کردند.

تعداد قابل توجهی از همکاران مخابراتی در پلاکاردها و برگه هایی خواسته های خود را از جمله اجرای آیین نامه مصوب سال ۱۳۸۹، تبدیل قراردادی ها به رسمی و اجرای طبقه بندی مشاغل برای نیروهای شرکتی مطرح کردند.

.در ابتدای جلسه مهندس پایست رئیس انجمن صنفی مخابرات منطقه و همچنین رئیس شورای هماهنگی انجمن های صنفی سراسر کشور دقایقی خواسته های حاضرین را اعلام کرد.

در این تجمع مقرر شد چنانچه به خواسته های خود نرسند، هر ماه، در اولین روز شنبه دور هم جمع شوند و چنانچه حضور در تبریز نتیجه بخش نبود تجمع به ستاد مخابرات ایران نیز کشیده شود.

عکس های انتخابی از این تجمع را ببینید. البته بیانیه پایانی تجمع نیز بزودی در همین سایت منتشر می شود.

1120010cookie-checkآذربایجان شرقی و تجمع کارکنان و بازنشستگان مخابراتی در محوطه مخابرات منطقه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. من مخابرات را دوست میدارم می گوید

    بقیه همکاران در استانهای دیگه هم این حرکت و داشته باشیم بسیار هم عالیه مخصوصا اگر هر هفته برگزار بشه
    خدمات اولی ها به پا خیزیم مهر هم تموم شد آبان هم تموم میشه ها نشینیم به خدا که ما مهم هستیم به خدا که بیش از نصف کار اداره روی دوش ماست نترسید اونقدر توی سرمون زدند فک میکنیم بی اهمیت هستیم مخابرات که از رفتن ما باید بترسه نه ما بترسیم که بیرونمون میکنن

  2. جواب ناشناس بالایی می گوید

    دوستان این حرکت اعتراضی تنها ساعاتی بعد در این رسانه انعکاس یافته و اگر امروز پیگیر باشید نه تنها در روزناه های محلی بازتاب بزرگی داشت ، حتی در سایت بازتاب و چند روزناه گشوری نیز منعکس گردیده . اما منظور ما گوشزد به مدیران و صاحبان سهام میباشد که مه مخابراتی ها به برند شرکت ، به مخابرات همانند خانه و خانواده خود نگاه میکنیم ، دوست نداریم دستاورد ها و جایگاه این شرکت عظیم پایمال شود .

  3. ناشناس می گوید

    مشهد ۱۲ ابان تجمعه اداره مرکزی ساعت ۱۰ صبح

    1. ناشناس می گوید

      چی شد ؟ کو پس ؟
      خبری نشد که !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. سوشیانس می گوید

      سلام
      پس کو ؟!!!!!!!!!!!!
      خبری نشد که !!!!!!!!!!!!!

  4. ناشناس می گوید

    درب استانداری یا در تهران روبروی ستاد اجرای باید برگزار بشه وگرنه هیچ جوابی نمیگیریم

  5. پناه بر خدا می گوید

    من این عکسها را میبینم خجالت میکشم . این همکاران باای سر وریش سفید . چرا باید به این روز گرفتار شوند. کو مسول دلسوز خداترسی .تو چه مسولی هستی شب ایا با وجدان راحت میخوابی. اینها زحمت کشیدند تا شرکت مخابرات به اینجا رسیده. والان تو مسول داری ثمره کار این همکاران را میجینی .خدا را فرانوش نکنید. گرفتار خواهید شد.

  6. پناه بر خدا می گوید

    با سلام درود بر شرفتان همکاران عزیز اذربایجانی خدا عزت بدهد شمارا. افسوس برای مسولینمان که درک اینجور مسایل ومشکلات را ندارند. قانون را اجرا بکنید. مردم را از انقلاب زده نکنید با این عدم پایبندی به قانونتان . ما هم انقلابمان را میخواهیم . وهم حقوق از دست رفتنان را. وتا اخر پای این خواهیم ایستاد.

  7. حسن از تبریز می گوید

    وقتی که یک مدیر شرکت بجای اینکه به فکر کارکنان و شرکت و سهامداران بالسویه باشد بیشتر رضایت سهامداران و سود سهام را درنظر بگیرد و موقع اعتراض انها را با تهدید و ایجاد ارعاب و یا ارجاع به دادگاه راهنمایی کند توقع بیش ازین نباید داشت .

  8. روشنگر می گوید

    سلام
    درود بر همکاران گرامی آذربایجان امیدواریم انجمن صنفی استانهای دیگر نیز دست به اقدام مشابه بزنند وهمکاران نیز پشتیبانی نمایند .

  9. احسان می گوید

    به نظر میرسد با این عکسها این تجمع را کم اهمیت و کوچک جلوه داده اید .و عکسی که گذاشتی بیانگر اینه اما در سایتهای غیر مخابراتی قضیه بزرگتر و بااهمیت تر جلوه دارد من این عکس رو در سایت عصر ایران دیدم

  10. علی رصا می گوید

    سر دبیر سلام
    تو رو به انسانیت قسمت میدم از طبقه بندی خبری بگیرید
    آیا توی آبان برای جایی اجرا میشود ؟

  11. ناشناس می گوید

    با تشکر و خسته نباشید خدمت همکاران محترم در تبریز بهتر نبود این تجمع اعتراضی در مقابل استانداری برگزار می شد.

  12. ناشناس می گوید

    یاشاسین آذربایجان
    غیرت اذربایجان برابر ۲۰

  13. ناشناس می گوید

    همکاران آذری دمتون گرم *** قابل توجه بقیه استانها!!

  14. ناشناس می گوید

    با عرض سلام ارادت و خدا قوت سردبیر و همه خانواده مخابرات ایران عزیز
    یاشاسین آذربایجان

  15. قربان می گوید

    باسلام به همه نیروهایمخابرات اذربایجان شرقی که خواسته های کارکنان وبازنشستگانرا پیگیری میکنند خدا قوت

  16. ناشناس می گوید

    همکاران ظاهراً متوجه برنامه ریزی صورت گرفته نشدند! ظاهر قضیه اینه که شورای عالی تشکل کارگری و کانون بازنشستگان یک تجمع رو در راستای اهداف کارکنان برنامه ریزی کردند، ولی باطن قضیه اینه که ظاهراً دوستان با برنامه ریزی با مسئولین مخابرات و شاید ارگان هایی خارج مخابرات طوری تجمع رو هدایت کردند که فقط در محوطه مخابرات برگزار بشه و در حقیقت یک حرکت اعتراضیه داخلی بشه! از اتفاقی که امروز در تبریز افتاد فقط ما مخابراتی ها اطلاع داریم و هیچ خبرگزاری و شخصیت حقیقی یا حقوقی خارج مخابرات از اون اطلاعی نداره! این حرکت چه ارزشی میتونه داشته باشه؟ ستاد اجرایی از نارضایتی ما مطلع بشه که خوب مطلع هست! وقتی تشکل اینقدر دقیق برنامه ریزی میکنه که حرکت کارکنان از ارزش بیوفته و حتی جرئت نمیکنه که اعتراض محدود همکاران در فقط یک شهر رو خارج از محوطه ی مخابرات برگزار کنه، چطور ازشون انتظار دارید بیان تهران در خیابان حرکتی رو برگزار کنند!؟ مطمئن باشید تجمع های اعتراضی بازنشستگان در مقابل ستاد مخابرات ایران در خیابان سردار جنگل و مقابل وزارتخونه به صورت خودجوش و بدون هماهنگی با تشکل ها بوده وگرنه طوری مدیریت میشد که کسی خبردار نشه و ارزشی نداشته باشه!
    امیدوارم مخابرات ما این کامنت رو به شکل مهندسی شده، چند روز بعد و وقتی دیگه کسی این خبر رو نمیخونه تایید نکنه بلکه برای روشنگری همین امروز تایید کنه.

  17. شرکتی می گوید

    آفرین به هماهنگی و غیرت شما
    کیف کردمممممم

  18. حمید می گوید

    با تشکر از احساس مسئولیت همکاران عزیز در استان آذربایجان شرقی، می خواستم خواهش کنم انجمن صنفی استانهای دیگر از جمله تهران نیز اقدامی کنند.

  19. nkhz می گوید

    یاشاسین آذربایجان

  20. شرکتی می گوید

    احسنت ، دست مریزاد .

نظرات بسته شده است.