مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واکنش مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی

مخابرات ما – یوسف شکوری در رابطه با تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان و بازنشستگان مخابرات استان اظهار داشت: مشکلات صنفی که مد نظر کارکنان و بازنشستگان مخابرات استان بود به مخابرات ایران انعکاس یافت.

مخابرات ما ( محمد – فارس تبریز) -یوسف شکوری در رابطه با   تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان و بازنشستگان مخابرات استان اظهار داشت: مشکلات صنفی که مد نظر کارکنان و بازنشستگان مخابرات استان بود به مخابرات ایران انعکاس یافت.

وی افزود: معترضان به نحوه محاسبه مبالغ دریافتی از بابت هزینه‌های رفاهی معترض بودند که این بحث با توجه به داشتن وجاهت سراسری و کلان کشور امکان اظهار نظر و یا رسیدگی در سطح استان وجود نداشت به همین دلیل به شرکت مخابرات ایران برای رسیدگی منعکس شد.

شکوری با اشاره به اینکه نحوه پرداخت‌ها و محاسبه آنها در سطح مدیریت شرکت ایران مصوب و اعمال می‌شود، تاکید کرد: مقرر شد، رسیدگی به درخواست همکاران مخابرات استان نیز در کارگروه رسیدگی به موارد صنفی کارکنان مخابرات مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

شکوری اعلام کرد: موارد مطرح شده از سوی همکاران، موضوعات کاملا قابل حل بوده و نیازی به انجام اقدامات همکاران احساس نمی‌شد.

این مقام ارشد استان در حوزه ارتباطات مخابراتی با اعلام اینکه برداشت از مصوبات و آیین‌نامه‌ها گاها متفاوت و با ظن افراد صورت می‌گیرد، یادآور شد: دلیل بروز بعضی موارد از جمله آنچه همکاران مخابرات بر آن تاکید دارند همین برداشت‌های متفاوت می‌باشد که پیش‌بینی می‌شود به راحتی قابل حل و فصل باشد.

براساس این گزارش، کارکنان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی دیروز (شنبه) در محوطه این شرکت در تجمعی ضمن اعتراض به بی‌توجهی مسوولان این شرکت به مطالبات برگزار کردند.

شرکت‌کنندگان در این اعتراض، اجرای کامل مفاد آیین‌نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال  ۱۳۸۹ و پرداخت معوقات را خواستار شده و اذعان داشتند: در همین زمینه باید طرح طبقه‌بندی مشاغل متناسب با شرایط کارگران شاغل اعم از رسمی، قراردادی و شرکتی اجرا و تغییر وضعیت همکاران قراردادی در اسرع وقت صورت گیرد.

اجرای بند ۶ مصوبه سال ۱۳۸۵ هیات وزیران، ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص تغییر صندوق بازنشستگی، اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، رعایت اصل شایسته‌سالاری و استفاده از نخبگان و نیروی انسانی متعهد و متخصص در انتصاب مدیران از دیگر مطالبات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی است آنها با قرائت بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حل و فصل مشکلات صنفی خود توسط مدیریت شرکت مخابرات استان، متذکر شدند، در صورت بی‌توجهی به این خواسته‌ها،گردهمایی اعتراضی خود را در روزهای آینده ادامه خواهند داد.

***

1121070cookie-checkواکنش مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. قاسم می گوید

    با سلام و عرض ادب واحترام . بنده ۱۰ سال هست بیکار هستم . و قبلا در مخابرات استان در تبریز در یکی از مراکز سیمبان بودم . خودم نیز اهل تبریز هستم . از شما در خواست کار دارم . نیاز مند یاری شما عزیزان هستم . بند متاهل و دارای ۲ فرزند هستم . به هم جا برای کار سر زده ام ولی کار نیست. به نظر شما چه کنم. ممنون وخدا قوت

  2. ناشناس می گوید

    با سلام
    معوقه رفاهیات از سال ۱۳۸۹ تاکنون چه میشود ؟؟؟؟؟؟

  3. ناشناس می گوید

    عدم پرداخت بهره وری بیش از یک سال چه ارتباطی به برداشت متفاوت از بخشنامه ها دارد مگر پرداخت بهره وری صراحت ندارد .درود بر تبریز قهرمان

  4. سوشیانس می گوید

    عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!
    اونوخ جناب شکوری حق و حقوقی که جنابعالی و سایر مدیران مناطق و معاونانتان و مدیران و معاونین ستادی مخابرات ایران با همین آیین نامه استخدامی دریافت می کنین تا حق همکارا رو تضییع کنین ( تو هر استان انگشت شماری رو تطمیع می کنند تا بقیه را بکوبند و به هر نحوی که شده ساکت کنند و حقشان را تضییع کنند ) سوء تفاهم یا برداشت متفاوت نیست ؟
    چرا موقعی که شماها می گیرین حقتونه نوبت به ما که می رسه زیاده خواهی و سوء ظن و برداشت متفاوته ؟

    تا کی نشنیدن و ندیــــــــــــــــــدن تا کی به خیال ، ســـــــایه دیدن
    تا کی سرود حق ســــــــــــــرودن اما در دل بســـــــــــــــــته نمودن
    تا کی شب و روز ، جفـــــــــا کردن با صوت بلند ، ریـــــــــــــا نمودن
    تا کی چه کنم ، چــــــــــــرا گفتن این وسوسه هــــــــا ز سر نبردن

  5. ناشناس می گوید

    مدیر محترم مخابرات منطقه آذر بایجان شرقی اگه رفع مشکل راحته چرا هیچ کس کاری انجام نمی ده قبل اینکه کار به تحصن و شکایت و … برسه ؟

  6. ناشناس می گوید

    این آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مخابرات مصوب سال ۱۳۸۹ باید از سال ۱۳۸۹ اجرایی گردد تا مابازنشستگان تامین اجتماعی از افزایش مستمری برخوردار شویم یعنی هرسال که حداقل دستمزد افزایش یافته ورفاهیات هم به تناسب آن افزایش یابد و۷درصد سهم کارمند به تامین اجتماعی پرداخت شود وبازنشستگانی که بعد از سال ۱۳۸۹ بازنشسته شده اند مستمری آنها افزایش یابد چونکه از رفاهیات مبلغ بیمه ماهانه کسر میشده وشامل حقوق ومزایا میباشد .در غیر اینصورت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش نمیابد.

  7. ح می گوید

    جناب آقای مهندس صدری کمک تفاوت هزنیه خواربارکی پرداخت می شود

  8. رضا می گوید

    سلام وقتی جواب های این مدیران عزیز را می شنوی به اینده این شرکت بسیار نا امید می شوی عالی جناب اگر مشکلی نیست وبه اسانی حل می شود یا قابل حل هست چرا تا به حال حل نشده چند سال زمان نیاز دارید تا این مشکل به قول شما ساده را حل کنید

  9. عاشق آقای صدری می گوید

    یاشاسین آذربایجان
    سنه قربان

  10. شرکتی پر درد می گوید

    دمشون گرم

  11. ناشناس می گوید

    فکرکنم این آقا اگر مدیرعامل شود همه مشکلات را یک روزه حل کند .چون فرمودند که همه چیز به راحتی قابل حل وفصل می باشد.۱۰سال است که منتظریم.

  12. آشنای غریبه می گوید

    مخابرات ما- مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گروه تلگرامی کارکنان اعلام کرده است که :

    “به اطلاع همکاران محترم می رسانم حق خواربار در سال ۹۸ برای هر نفر ۸۳۰هزار تومان به تصویب هییت مدیره محترم شرکت مخابرات رسید و مابه التفاوت مهرماه تا آخر هفته به حساب بازنشستگان و شاغلین عزیز واریز می گردد و همچنین مابه التفاوت شش ماه گذشته نیز پرداخت می گردد.”

    پیش از این میزان دریافتی شاغلین و بازنشسته ها از کمک هزینه خواروبار حدود ۶۱۱ هزار تومان بوده است.
    “”” مدیر محترم مخابرات منطقه آذر بایجان شرقی برای محاسبه تفاوت دو عدد ۸۳۰۰۰۰ هزار تومان ۶۱۱۰۰۰۰ هفت ماهه اول ۹۸نیاز به ظن وگمان نیست .؟؟!””””

    “”دنیا دنیای شفافیت هست “”

نظرات بسته شده است.